Wat drink ik?
#1
Welke merken ouzo staan hier?

[Afbeelding: s2b29z.jpg]

[Afbeelding: a2dhzl.jpg]
[Afbeelding: w89k5v.jpg]

[Afbeelding: 2wrf2w2.jpg]

[Afbeelding: 339r2b9.jpg]
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Ouzo 12

Barbayanni

mini

Tsantali

Plomari

Yamas Tongue
Quote
#3
(06 September 2015, 13:22)metaxa schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ouzo 12

Barbayanni

mini

Tsantali

Plomari

Yamas Tongue

Een kenner Big Grin
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#4
Smile 
plomari en mini welbekend
Quote
#5
Waarbij de Plomari mijn favoriet is Wink
Quote
#6
Het liefste drink ik sans rival gewoon of gold label.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#7
Verleden jaar bij de Barbayanni fabriek geweest in Plomari. Moet toch zeggen, hun Aphrodite (48%) viel bij mij en mijn vrouw toch wel in goede aarde. Tongue  Gelukkig nu ook hier in Nl te koop. Cool
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#8
Dit was onze score op Lesbos verleden jaar Rolleyes :

[Afbeelding: 5o5b82.jpg]
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#9
Ik ben van de Plomari . Nou wordt er op Kreta niet zo veel ouzo gedronken, meer de tsikoudia. Daarvan heb ik de afgelopen winter/voorjaar diverse likeurtjes gemaakt.g
Quote
#10
Weliswaar geen ouzo maar een lekkere tsipouro op z'n tijd is ook niet te versmaden.............

[Afbeelding: 11hff9f.jpg]
Quote
#11
(06 September 2015, 13:22)metaxa schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ouzo 12

Barbayanni

mini

Tsantali

Plomari

Yamas Tongue

Dat was een gemakkelijke. Enkel Tsantali schoot me niet te binnen. 

(06 September 2015, 18:53)chris schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik ben van de Plomari . Nou wordt er op Kreta niet zo veel ouzo gedronken, meer de tsikoudia. Daarvan heb ik de afgelopen winter/voorjaar diverse likeurtjes gemaakt.g

Op Kreta drinken ze inderdaad zelden Ouzo. Ouzo is chemic zeggen ze.  Smile Slechts één enkele drank geldt voor hen: R A K I / R A C H I !!!  Big Grin
Quote
#12
Over tsikoudia en tsipouro gesproken, heb hier nog souma staan, in van die plastic azijnflessen Big Grin . Voor mijn vrouw met een smaakje, zoals citroen, voor mij het pure spul. Tongue Drinken we meestal van als ik Grieks gekookt heb, of als een "kopstoot" icm Mythos. Is mijn zwager gek op!
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#13
Het aluminium kannetje heb ik al een tijdje en de stenen kruik uit Lesbos vul ik regelmatig met Ouzo12.
[Afbeelding: 4hv776.jpg]
Quote
#14
(06 September 2015, 20:11)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Weliswaar geen ouzo maar een lekkere tsipouro op z'n tijd is ook niet te versmaden.............

[Afbeelding: 11hff9f.jpg]

Ja echte mannen drinken dat!
Quote
#15
(12 September 2015, 15:56)Wim M schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Het aluminium kannetje heb ik al een tijdje en de stenen kruik uit Lesbos vul ik regelmatig met Ouzo12.
[Afbeelding: 4hv776.jpg]

Kan mij niet herinneren dat ik die al eens ergens gezien of gedronken heb. 
Zien er wel dure flesjes uit.  Dodgy
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)