weer op Kreta
#1
Goedenavond

Joepi, wij vertrekken morgen naar Kreta.
We verblijven in de buurt van Episkopi tussen Chania en Rethymnon. Wie zit in de buurt en kan ons vertellen wat de  weersvoorspellingen voor de volgende 14 dagen zijn?

Groetjes

Els en Guy
Quote
#2
Ik zit er niet in de buurt, maar dit zijn de voorspellingen voor Chania voor de komende 10 dagen:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#3
Ik zit er wel in de buurt en kan zeggen dat dit weekend alvast bloedheet wordt. 38/39 graden...
Quote
#4
Ook op Zoover.nl staat bij elke plaats een 14-daagse weersverwachting.
Ziet er niet slecht uit...
Veel plezier!!!
Quote
#5
Vroeger keek ik altijd naar de weersverwachting op internet, nu kijk ik gewoon elke morgen als ik wakker ben naar de zee en de wolken boven de bergen,  als je die kan lezen zeggen precies  welk weer het wordt.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#6
He Arthur.
En als je wil weten hoe laat het is kijk je zeker naar de stand van de zon. Doe ik ook.
Damiaatje's signatuur Je hoeft de top niet te bereiken, halverwege de berg is het uitzicht ook fantastisch.Big Grin

Als je met twee voeten op de grond blijft staan, kom je geen stap verder. Cool
Quote
#7
Kennen jullie de wereldberoemde weersteen dan nog niet?
Hangt hier al jaren in de tuin. 100%betrouwbaar Smile
Is ook te gebruiken voor de actuele tijdmelding. Knip je het touwtje door en de steen valt op je voet, dan weet je meteen hoe laat het is Tongue

[Afbeelding: 2hq89s4.jpg]
Quote
#8
Jouw steen familie van deze in Kalymnos, Ger?   Big Grin

[Afbeelding: 2j0fi9v.jpg]
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#9
Lijkt wel op merkvervalsing Big Grin
Ik denk wel dat bij deze de actuele tijdmelding een stuk effectiever is.........
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)