Hulpkaravaan naar Griekenland
#1
Hulpkaravaan Griekenland zijn mensen die Griekenland willen helpen met de vluchtelingen. Het is uitgegroeid tot een mega organisatie die inzamelpuntenpunten door het hele land. Zij hebben een vraag gesteld over de routes naar Griekenland. Hier zitten veel deskundigen dacht ik zo dus misschien kunnen jullie hen tips geven. 

Oproep: Wij zijn op zoek naar chauffeurs die nu op Griekenland rijden! We willen hen graag raadplegen over de diverse routemogelijkheden. Vragen stellen als: “Hoe is de situatie langs deze wegen? Wat zijn de wachttijden bij de grens? Etc. We willen ons zo goed mogelijk voorbereiden op de huidige situatie, zodat we verstandige en veilige keuzes kunnen maken. Meld je hier aan, 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Uw ervaring en deskundigheid heeft voor ons zeer veel waarde.
greece67's signatuur zwaaivlag
LIVE YOUR LIFE! YOU ONLY HAVE ONE!

Quote
#2
Wat wordt er ingezameld en is er wel behoefte aan? Ik heb niet het idee dat er iemand verhongert onderweg.Wat ik tot nu toe gezien heb is dat bijvoorbeeld slaapzakken en tentjes een keer worden gebruikt en vervolgens als oud vuil worden achtergelaten. De vluchtelingen willen er niet med lopen slepen.
Qua routes kun je veel info oo internet vinden. Simpelste is gewoon via Oostenrijk-italie-Ancona-Patras .
Wellicht is het goedkoper om hulpgoederen in Griekenland te bestellen en vervolgens te distribueren?
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)