Aegean
#1
Dit zou goed nieuws zijn. Het is te hopen dat ze snel kunnen uitbreiden:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




greece67's signatuur zwaaivlag
LIVE YOUR LIFE! YOU ONLY HAVE ONE!

Quote
#2
Goede avond

Krijg net in beeld in een reclame banner nieuwe tarieven voor 2015 Big Grin
met prijzen voor RECHTSTREEKSE VLUCHTEN vanaf Brussel vanaf € 66,-- en terug voor € 49,--Big Grin
MAAR.... er zijn hier en daar nog maar 2 of 4 stoelen vrij voor dit tarief.
Heb niet naar andere bestemming gekeken omdat voor ons Brussel het meest geschikt is.
Nu maar afwachten hoeveel het naar Amsterdam vliegen gaat kosten, als ik NU de zelfde datum kiest komt dat op € 1,172,-- voor 2 personen ipv € 217,-- naar Brussel.
En een treinkaartje Brussel - Roosendaal is bijna net zo duur als Schiphol - RoosendaalAngry
Zo doe je voordeel ermee en boeken, als je de mogelijkheid heb om NU al te beslissenHuh
Quote
#3
(18 September 2014, 20:00)de machinist schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Goede avond

Krijg net in beeld in een reclame banner nieuwe tarieven voor 2015 Big Grin
met prijzen voor RECHTSTREEKSE VLUCHTEN vanaf Brussel vanaf € 66,-- en terug voor € 49,--Big Grin
MAAR.... er zijn hier en daar nog maar 2 of 4 stoelen vrij voor dit tarief.
Heb niet naar andere bestemming gekeken omdat voor ons Brussel het meest geschikt is.
Nu maar afwachten hoeveel het naar Amsterdam vliegen gaat kosten, als ik NU de zelfde datum kiest komt dat op € 1,172,-- voor 2 personen ipv € 217,-- naar Brussel.
En een treinkaartje Brussel - Roosendaal is bijna net zo duur als Schiphol - RoosendaalAngry
Zo doe je voordeel ermee en boeken, als je de mogelijkheid heb om NU al te beslissenHuh

deze prijzen zijn met handbagage only en dus echt interessant voor wie op Kreta een woning heeft of bij familie kan gaan logeren. Voor de anderen onder ons zal dat natuurlijk veel duurder zijn: + 60 euro voor 1 koffer van 23 kg om te beginnen + hier en daar nog wat "kleine kosten" zodat je al snel 220 euro bereikt.
Quote
#4
Inderdaad Kritikaster, uw bewering klopt! Laat je niets wijsmaken...
Zelfde scenario doet zich voor met "Brussels Airlines" en lowcost "Ryanair". Voor alles moet je bijbetalen, zoals online check in, bagage, afdruk tickets... Als je niet oplet wordt je zelfs een aantal sms verstuurd tegen € 2 per bericht.
Ik vlieg jaarlijks minimum 3 tot 4 maal met "Aegean/Olympic" naar ons stekkie op Lesvos. Als je een simulatie doet ligt de prijs heel wat hoger dan de voorgestelde promo van € 69. Als je tijdig en regelmatig de website bezoekt kan je wel boeken tegen een "economisch" prijsje. Je zal merken dat de prijzen sterk schommelen. Het is als op de beurs spelen... toehappen als de prijs gunstig is. Ik heb enkele maanden geleden mijn vlucht geboekt voor vertrek in november. Toenmalige kostprijs, met bagage, heen en terug, was €209. Momenteel ligt de prijs van hetzelfde ticket rond € 453.
Ik ben mij bewust dat dit niet altijd voor iedereen evident is, rekening houdend met de beroepsactiviteiten, evt. kinderen en schoolvakanties...etc.
Tenslotte kan ik nog meegegen dat "Aegean/Olympic" kwaliteit biedt; propere vliegtuigen, ruimere en gemakkelijke zitplaatsen, vriendelijke personeel (zeker als je een woordje Grieks bovenhaalt)...
Kortom ik ben en blijf trouwe klant van "Aegean"...
Quote
#5
Alweer geen verrassing:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#6
als je op Aegean een simulatie start moet je in stap 3 al direkt je gegevens invullen en pas daarna kom je tot de vaststelliing dat er nog van alles bijkomt, hier in Vlaanderen noemen ze dat "trukken van de foor".
Quote
#7
Dat klopt Kritikaster, maar bij de simulatie worden de taksen en dergelijke al berekend in de prijs. Bij het globaal prijzenoverzicht staat bovenaan duidelijk de bijkomende bagageprijs vermeld. Dus houdt online-boeken bij "Aegean" weinig verrassingen in... enkel een meerkost van € 8 voor het gebruik van "VISA".
Ik heb tot op heden nog geen verwarring of problemen moeten ondervinden...
Quote
#8
Quote
#9
Afgelopen vlucht Amsterdam - Rhodos direct gemaakt met Aegean. Heerlijk. Als Aegean is, goedkoop, je krijgt nog drankjes en eten, zeer goede service. Als je go-light boekt moet je alle ruimbagage nog bijboeken. Vlieg je Flex dan krijg je er één koffer van 23 kg bij en is je ticket wijzigbaar, hetgeen mij goed uitkwam, want ik moest inderdaad verzetten.
Ook voor september met Aegean Amsterdam - Rhodos geboekt voor 170 EUR vv excl. bagage.

Ik hoop alleen dat ze het redden. In juni op de heenvlucht zo'n 75 mensen aan boord en terug in juli een stuk minder. Weinig mensen met een pakketreis aan boord, dus blijkbaar is men nog niet goed aangesloten of men heeft geen behoefte om goedkoop op zaterdag te vliegen.

Dus mensen wil je naar Rhodos of Kreta vlieg direct met Aegean!!! Big Grin
Maria's signatuur Αχ Ελλάδα πώς κατάντησες.
Quote
#10
Maria
Ik heb het vorig jaar al geschreven toen je in september al kon boeken, Idea
Zelf ben ik in mei naar Düsseldorf gevlogen voor € 39,-- Big Grin  en in juni terug naar Herhaklion voor € 79,-- wel vanaf Brussel dat is nog altijd goedkoper dan Amsterdam.
Mijn zus geloofde dat niet, die kan geen goedkope vluchten vinden, gelijk maar even laten zien hoe en waar, nu komen zij ook nog in september naar hier ook
vanaf Brussel voor € 280,-- retour voor 2 personen zonder bagage. Big Grin
Zo goedkoop konden wij zelfs niet bij Ryanair boeken. Angry
Het is te hopen dat zij het volgend jaar OOK weer gaan doen, het heeft natuurlijk altijd een aanloop tijd nodig, en dan is het goedkoper, dus snel die tijd benutten.
Quote
#11
(15 July 2015, 19:20)Maria schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Afgelopen vlucht Amsterdam - Rhodos direct gemaakt met Aegean. Heerlijk. Als Aegean is, goedkoop, je krijgt nog drankjes en eten, zeer goede service. Als je go-light boekt moet je alle ruimbagage nog bijboeken. Vlieg je Flex dan krijg je er één koffer van 23 kg bij en is je ticket wijzigbaar, hetgeen mij goed uitkwam, want ik moest inderdaad verzetten.
Ook voor september met Aegean Amsterdam - Rhodos geboekt voor 170 EUR vv excl. bagage.

Ik hoop alleen dat ze het redden. In juni op de heenvlucht zo'n 75 mensen aan boord en terug in juli een stuk minder. Weinig mensen met een pakketreis aan boord, dus blijkbaar is men nog niet goed aangesloten of men heeft geen behoefte om goedkoop op zaterdag te vliegen.

Dus mensen wil je naar Rhodos of Kreta vlieg direct met Aegean!!! Big Grin

Wij zijn in mei direct met Aegean vanaf Amsterdam gevlogen: een verademing! Op de heenweg 92 mensen aan boord en op de terugweg net 100. Neckermann is de enige touroperator die met Aegean vliegt. Hopelijk gaan andere touroperators ook gebruik maken van hun diensten voor het nieuwe seizoen! Wij betaalden voor een Flexticket 220 euro, dus inclusief bagage.
Quote
#12
Wij nemen regelmatig de binnenlandse vlucht Athene -Samos vv. Als je vroeg boekt is het een zeer scherpe prijs. En inderdaad nemen wij tegenwoordig ook Flex want we hebben 1x zonder dat moeten wijzigen noodgedwongen, en dat kostte bijna net zoveel als een nieuw ticket.
Op dat half uurtje in de lucht krijg je ook nog wat te drinken en een kleine snack.
Quote
#13
Net de newsletter van Aegean ontvangen:

Bij boekingen tot 24/09
 
Vluchten periode 01/11/2015 – 10/01/2016: - 30%,
Vluchten periode 11/01/2016 – 26/03/2016: - 40%
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)