Grieksegids nieuws
Ik wil op lange termijn n huis(je) huren op Kreta
#1
Wink 
Wie weet of heeft een huis(je) te huur voor een langere periode op Kreta.!
Ik denk aan omgeving  Piskopiano, Gouves of bikv. Lasithi met uitzicht en rustig gelegen 

Volgend jaar zomer zou ik daar willengaam wonen voor minimaal n jaar ....
Quote
#2
Welke prijsklasse had je in gedachten, op Lassithi zijn genoeg huizen en appartementen te huur die ook voor de wintermaanden geschikt zijn, zeker in de omgeving van Agios Nikolaos waar ook buiten het seizoen alles leeft, dat tegenover de strook land tussen Heraklion en Milatos waar in deze maanden alles zo dood als een pier is.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#3
Richting Aghios Nikolaos is ook prima! 
Prijs: n beetje afhankelijk van de staat en de inrichting van het 'huis' maar ik hoop dat ik  rond de 300 Euro per maand iets kan vinden
En zoals gezegd met uitzicht (op zee?) en rustig gelegen.....
Quote
#4
Nog iets anders, hoeveel personen, heb je een huisdier en wil je alles officieel doen.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#5
Ik heb en wil geen huisdieren :Smile
En ik zou alleen komen. Officieel hoeft niet perse; ik ben niet afhankelijk van 'plaats-gebonden' uitkeringen o.i.d.
Quote
#6
(21 September 2015, 11:03)Lousaki001 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik heb en wil geen huisdieren :Smile
En ik zou alleen komen. Officieel hoeft niet perse; ik ben niet afhankelijk van 'plaats-gebonden' uitkeringen o.i.d.

Officieel wil zeggen dat je een AFM hebt dat wil zeggen een Grieks belastingnummer, zonder dit kun geen water en stroom betalen, dus ook niet officieel huren met een echt contract (wat vaak weinig voorstelt hier)
Jou huurder maakt dan een AI prijs wat meestal vaak onvoordelig uitkomt zeker als je niet weet hoe alles hier in zijn werk gaat, ik denk dat de leden die hier wonen dat wel kunnen beamen.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#7
Oooohhh!?
Ik heb meerdere kennissen, Nederlanders, Oostenrijkers etc. die ook iets huren, (maar dat zijn vaak appartementjes) en die hebben dan het energie/water verbruik inclusief. 
Op die basis lijkt mij het 'handigst' vooralsnog.
Quote
#8
(21 September 2015, 11:35)Lousaki001 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Oooohhh!?
Ik heb meerdere kennissen, Nederlanders, Oostenrijkers etc. die ook iets huren, (maar dat zijn vaak appartementjes) en die hebben dan het energie/water verbruik inclusief. 
Op die basis lijkt mij het 'handigst' vooralsnog.

Kijk hier eens.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Zoek huisje te huur lange termijn regio Agia Galini Ellie69 4 2.047 12 May 2022, 09:22
Laatste bericht: Ellie69
  Langere termijn rentals Marcel@1 3 1.353 09 June 2021, 06:54
Laatste bericht: chris
  Langere termijn huis huren Griekenland mmsixdijkstra 28 3.603 25 August 2020, 21:09
Laatste bericht: vlagreco
  Te huur gevraagd Corfu lange termijn Angela65 0 850 08 August 2020, 15:05
Laatste bericht: Angela65
  Huis huren voor langere tijd! Martino 2 2.416 28 April 2019, 18:11
Laatste bericht: Martino
  Huis(-je) huren lange termijn zuidoost Kreta! Hannuz 1 3.207 22 April 2018, 15:21
Laatste bericht: Arthur
Rainbow lange termijn huren KRETA messara 44 59.556 30 January 2018, 17:00
Laatste bericht: Arthur
  lange termijn huur Sheila.M 27 17.617 04 September 2016, 11:23
Laatste bericht: Patrick
  Bij de SECOND HOME BEURS 4-5-6 maart in Utrecht staat ons huis Kreta huis te koop Gibsea 1 3.547 28 February 2016, 10:00
Laatste bericht: Computer Boy
  Wie wil er 3 maanden gratis in ons huis op Paros. eddyhopoulos 14 13.128 27 August 2015, 18:59
Laatste bericht: blackpearl

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)