De Griekse thuiskeuken
#1
Mijn naam is Penelope en ik kom uit het prachtige Griekenland. Het koken is door mijn liefde voor mijn land ontstaan.

Mijn specialiteiten waar alle smaken bijeenkomen zijn om van te watertanden
b.v: moussakas, pastitsio (griekse lasagne), spanakopitta (griekse spinazie taart). Alles vers, niks uit een pakje, verse olijfolie uit Griekenland, brede variatie van peulvruchten, mager vlees en vis. Gezond en lekker. Uw smaakpapillen maken overuren.
Mijn motto : Ambachtelijk en lekker !

Voor feestjes, verjaardag, kinderfeestjes en andere gelegenheden...
Op de site vindt u mijn menukaart en kunt u een zonnig gerecht uitzoeken.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




: de griekse thuiskeuken
grieksethuiskeuken@gmail.com
Quote
#2
(26 September 2015, 00:48)Pinelopi schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Mijn naam is Penelope en ik kom uit het prachtige Griekenland. Het koken is door mijn liefde voor mijn land  ontstaan.

Mijn specialiteiten waar alle smaken bijeenkomen zijn om van te watertanden
b.v: moussakas, pastitsio (griekse lasagne), spanakopitta (griekse spinazie taart).  Alles vers, niks uit een pakje, verse olijfolie uit Griekenland, brede variatie van peulvruchten, mager vlees en vis. Gezond en lekker. Uw smaakpapillen maken overuren.
Mijn motto : Ambachtelijk en lekker !

Voor feestjes, verjaardag, kinderfeestjes en andere gelegenheden...
Op de site vindt u mijn menukaart en kunt u een zonnig gerecht uitzoeken.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




: de griekse thuiskeuken
grieksethuiskeuken@gmail.com

Goedemorgen Pinelopi,

Als je op de link klikt krijg je een foutmelding ("maaltijd wordt niet meer aangeboden).
Quote
#3
Lieve thuisafgehaald 'collega',

Dit is je profiel:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Wink
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  De Griekse thuiskeuken Pinelopi 0 3.836 16 October 2015, 22:39
Laatste bericht: Pinelopi

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)