Waar ben ik nu weer?
Thessaloniki?
Quote
Geen Thessaloniki.
Quote
Zuid Kreta? Irapetra?
Quote
Kavala?
Quote
(01 June 2023, 18:48)Wilma schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Zuid Kreta?  Irapetra?

Dat klopt Wilma, gefotografeerd vanaf Koutsounari
Quote
EL,Dat was een makkie Wink

Ik ben nu al een uur bezig om een foto te plaatsen maar dat lukt niet , postimages.opent niet die ligt er uit denk ik. Angry

Ik probeer het morgen nog wel een keertje of iemand anders mag het  van mij ook wel doen/proberen
..............................................................................................................................................................................
En ineens  lukt het nu dus wel Static

Waar is deze kiek genomen?

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
Oud klooster bij Prevelli Zuid Kreta?
( Confused Ben even de naam kwijt)
Quote
Ja Andre, Je komt erlangs als naar het  nieuwere klooster van Prevelli toe gaat en daarna  richting het  Prevelli strand....
Voordat je het weet rijdt je daar zomaar  in een mum van tijd voorbij, want  deze vieuw het valt niet zomaar  indirekt op
Je mag de volgende plaatsen Wink

De maar weer een ,,Makkie,,
Quote
Zal vanavond een nieuwe foto plaatsen.
Oude laptop kapot en ben met de nieuwe bezig.
Quote
Zal een makkie plaatsen (als je er geweest bent).   Smile
Waar ben ik hier?
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
Andros
Quote
Nee Aad, geen Andros.
Quote
Volgens mij is het Avlemonas op Kythira?
Quote
Dus een makkie.
Ja Marianne, het is het mooie plaatsje Avlemonas op het ook hele mooie eiland Kythira.
Nu te volgen dankzij de verslagen van Japio.
U mag weer.
Quote
(03 June 2023, 00:26)Andrebeek schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Oud klooster bij Prevelli Zuid Kreta?
( Confused Ben even de naam kwijt)

Kato Moni Prevelli Wink
Quote
Iemand anders kan/mag een leuk/mooi plaatje plaatsen,helaas staan er bij mij geen
foto's op de computer.Ben soms weleens te enthousiast om te reageren,sorry.
Quote
blijft makkelijk denk ik

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
Lijkt me Zakynthos te zijn, ergens aan de westkust, Keri of zo?
Quote
(06 June 2023, 08:04)davy schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Lijkt me Zakynthos te zijn, ergens aan de westkust, Keri of zo?

Inderdaad westkant zakynthos excacte locatie weet ik zelf niet meer doe jij maar de volgende Davy
Quote
Ik heb ook bijna dezelfde foto van ,,de kliffen van Keri ,,
Quote
In welke haven zijn we hier

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
chania ?
Quote
Niet Chania.
Quote
Molyvos?
Quote
Ook niet.
Quote
Samos-stad?
Quote
Fiskardo op Kefalonia?
Quote
Ook niet.
Tip: het is niet zo heel lang varen vanuit Piraeus.
Quote
Klopt: het is Aegina  eiland.

Henk
Quote
juist
Quote
(09 June 2023, 10:16)davy schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




juist

Helaas ben ik op vacantie, zou iemand anders...........

Henk
Quote
Video 
Ik denk dat het een inkopper is maar ik kon het niet laten. Dit is mijn uitzicht met een ouzootje. 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Martino's signatuur Martino

sirtaki lovegreece
Quote
Het is alweer wat jaartjes geleden dat ik er was, maar ik meen te herkennen Nik the Greek in Votsalakia op Samos?
Quote
Klopt. Wij zaten daar vanmiddag.
Martino's signatuur Martino

sirtaki lovegreece
Quote
De volgende dan, waar is deze spoortunnel?


Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
Laat ik alvast een hint geven: het is spoortunnel 23 en je komt er via een populair wandelpad. Er rijdt daar al jaren geen trein meer helaas.
Quote
Oeps, het komt me bekend voor en de tunnel is nogal klein zo te zien.
Misschien ergens op het traject van de 'Moutzouris' op de Pilion?
Quote
Het is niet op de pillion.
Quote
Extra hint: de spoorlijn gaat dwars door een nationaal park, waar ook deze tunnel is, en het wandelpad is de E6.
Quote
Wilde gok ik weet dat op Thassos vroeger een spoorlijn was, dus Thassos
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Waar ben ik? Ger 6 11.511 02 September 2015, 22:21
Laatste bericht: Vito
  Waar ben ik? Ger 11 15.561 02 December 2014, 20:23
Laatste bericht: Patrick
  Waar ben ik? Eugene 23 26.606 16 September 2014, 14:06
Laatste bericht: Eugene
  Waar ben ik? Ger 22 24.647 03 August 2014, 17:01
Laatste bericht: metaxa
  Waar sta ik, wat ben ik en hoe oud ben ik? Cor Nieuw Vennep 15 19.014 05 November 2013, 19:56
Laatste bericht: Bart0riste
  Even een raadseltje... waar ben (was) ik? Corry 9 13.273 04 August 2013, 22:12
Laatste bericht: IngridAmsterdam
  Waar ben ik? Ger 34 30.917 10 November 2012, 13:26
Laatste bericht: Alberto
  Wie en waar ben ik? Ger 27 26.540 20 April 2012, 19:46
Laatste bericht: Tina K. Noume
  Waar ben ik? Corry 7 11.652 20 November 2011, 16:09
Laatste bericht: Patrick
  Waar ben ik? vlagreco 2 7.292 19 November 2011, 13:31
Laatste bericht: Angeliki

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: Andrebeek, 114 gast(en)