Waar ben ik nu weer?
Of Kozani?
Bouboulina's signatuur    
Siga Siga !   Het glas is toch nog half vol.
Quote
(28 November 2015, 00:36)Bouboulina schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Thessaloniki?

Bouboulina schreef:Of Kozani?

2 x

 [Afbeelding: 2zs8l1g.jpg]
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
Geef eens een hint
Bouboulina's signatuur    
Siga Siga !   Het glas is toch nog half vol.
Quote
(28 November 2015, 00:28)Patrick schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Na 5 verkeerde antwoorden komt een tip Wink
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
Korinthos ?
Quote
Neen, het is niet Korinthos
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
Is het een stad of een dorpje?
Bouboulina's signatuur    
Siga Siga !   Het glas is toch nog half vol.
Quote
buiten Katerini.
Quote
Litochoro.
Quote
Neen, niet Katerini.

Een tip: Veel toeristen die met de trein reizen stappen hier over op een andere trein naar hun bestemming.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
Paleofarsala
Quote
Peloponessos?
Bouboulina's signatuur    
Siga Siga !   Het glas is toch nog half vol.
Quote
(28 November 2015, 12:11)Tzimis Bazoukas schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Paleofarsala

duimpie      Dat is het. Paleofarsala is het station waar je dient over te stappen als je met de trein vanuit Thessaloniki of Athene naar Kalambaka - Meteora gaat. Vanuit Athene is er wel een rechtstreekse trein naar Kalambaka maar zeer beperkt en niet echt op een gunstig uur.

Wat mij echt opviel is dat dergelijk groot station daar echt zo'n beetje in "the middle of nowhere" ligt.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
dat is wat ik eerst dacht, veel stations zo als die van Litochoro zitten middle of nowhere, maar aan de elektrisch boven leiding kun je zien dat het noord griekenland is . en ik zag in een van de commentaar Evia. evia heeft geen spoor. maar de meeste stations hebben een prachtig gebouwtje met de bekende kleuren
en nu dat wij over treinstations hebben, een klein verhaaltje. ooit in de jaren van de kolonels, in een van de universiteiten, faculteit architectuur waren ze bezig met het ontwerpen van een treinstation voor een klein stadje. de student dacht het is een klein stad ik maak een wacht zaal. hij is de volgende dag gearresteerd, hoe durfde hij alles gelijk te maken en de passagiers van de eerste klasse samen in een zaal te laten wachten met die van de tweede klas. was hij misschien een communist?
Quote
ik vind dat de trein met alle ellende in griekenland alsnog best doet nu nog. je beleeft wat. onderweg van Athene stopt ergens zo dat de diesel locomotief kan wisselen met een elektrisch omdat de hele traject nog elektrisch is.zo kan je uitstappen praatje maken sigaretje roken. en van uit Thessaloniki naar Drama, de conducteur met een walkie talkie ,gaaf steeds instructies aan de machinist waar moest hij stopen om mensen in een uit te laten, en als omdat de trein te lang was en paste niet op de perron of een omaatje niet te ver moest lopen, vroeg hij of de trein even wat achteruit kon rijden.
i love OSE.
Quote
(28 November 2015, 12:39)Tzimis Bazoukas schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




ik vind dat de trein met alle ellende in griekenland alsnog best doet  nu nog. je beleeft wat. onderweg van Athene stopt ergens zo dat de diesel locomotief kan wisselen met een elektrisch omdat de hele traject nog elektrisch is.zo kan je uitstappen praatje maken sigaretje roken. en van uit Thessaloniki naar Drama, de conducteur met een walkie talkie   ,gaaf steeds instructies aan de machinist waar moest hij stopen om mensen in een uit te laten, en als omdat de trein te lang was en paste niet op de perron of een omaatje niet te ver moest lopen, vroeg hij of de trein even wat achteruit kon rijden.
i love OSE.

Hetzelfde heb ik meegemaakt tussen Volos en Larissa.
Op dezelfde trein klaagden reizigers dat iemand rookte op de trein. De conducteur liep de hele trein (3 wagons) af, maar vond geen enkele reiziger die rookte. Het was de machinist en die zijn deur stond open. Kon ik gewoon gaan bijzitten vooraan.

[Afbeelding: wa1w60.jpg]

I love OSE 2 Loveys
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
Nou deze dan?

[Afbeelding: 15mbqrd.jpg]
Bouboulina's signatuur    
Siga Siga !   Het glas is toch nog half vol.
Quote
op het strand in griekenland Smile
Quote
@ Bouboulina

Ben nog aan het nadenken over je foto genomen door het raampje in het vliegtuig. 

Is het een eiland in de Ionische Zee?
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
Klopt, Patrick. Maar welke?
Bouboulina's signatuur    
Siga Siga !   Het glas is toch nog half vol.
Quote
Metaxa, dat klopt. Goed gezien !!! Maar welk strand?   Smile Smile Big Grin Big Grin
Bouboulina's signatuur    
Siga Siga !   Het glas is toch nog half vol.
Quote
(28 November 2015, 12:57)Bouboulina schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Klopt, Patrick. Maar welke?

Zakynthos. En ik denk dat je op dat ogenblik over het strand van Kalamaki vliegt.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
Helemaal goed !
Bouboulina's signatuur    
Siga Siga !   Het glas is toch nog half vol.
Quote
Maar nu de foto van het strand nog. Rara waar is dat.
Bouboulina's signatuur    
Siga Siga !   Het glas is toch nog half vol.
Quote
Ammoudara Heraklion met op de achtergrond de DEH power plant.
Quote
Klopt ! Helemaal goed. Maar je woont er ook niet zo ver vandaan, zie ik.
Bouboulina's signatuur    
Siga Siga !   Het glas is toch nog half vol.
Quote
Denk niet dat deze te raden is.

[Afbeelding: 54j0c7.jpg]
Bouboulina's signatuur    
Siga Siga !   Het glas is toch nog half vol.
Quote
samos stad
Quote
Klopt !
Bouboulina's signatuur    
Siga Siga !   Het glas is toch nog half vol.
Quote
En deze?

[Afbeelding: 6dthmc.jpg]
Bouboulina's signatuur    
Siga Siga !   Het glas is toch nog half vol.
Quote
Ik denk Skiathos
Quote
Goed gedacht !
Bouboulina's signatuur    
Siga Siga !   Het glas is toch nog half vol.
Quote
Geen blauw koepeltje dit keer. Waar staat dit zilverkleurige exemplaar?

[Afbeelding: 29xek9l.jpg]
Quote
Deze is te moeilijk denk ik. Geen enkel aanknopingspunt namelijk. Gokje dan maar, Ermoupoli op Syros?
Bouboulina's signatuur    
Siga Siga !   Het glas is toch nog half vol.
Quote
Deze zal vast wel iemand kunnen raden?

[Afbeelding: 2rr419s.jpg]
Bouboulina's signatuur    
Siga Siga !   Het glas is toch nog half vol.
Quote
Waarom wacht jij nooit totdat de foto van een ander geraden is?
Maria's signatuur Αχ Ελλάδα πώς κατάντησες.
Quote
Nee, het is niet Ermopouli. Het is in een stadje op het vasteland.

Dat strand zegt mij dan weer niets.
Quote
E als er niets komt, zal ik wat meer van de kerk laten zien.
Quote
Okee. Maar kan je misschien nu al een kleine hint geven? Noord? Oost? Zuid of West?
Bouboulina's signatuur    
Siga Siga !   Het glas is toch nog half vol.
Quote
Beste Maria, excuses voor het ongemak.    imsorry
Bouboulina's signatuur    
Siga Siga !   Het glas is toch nog half vol.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Waar ben ik? Ger 6 11.506 02 September 2015, 22:21
Laatste bericht: Vito
  Waar ben ik? Ger 11 15.555 02 December 2014, 20:23
Laatste bericht: Patrick
  Waar ben ik? Eugene 23 26.599 16 September 2014, 14:06
Laatste bericht: Eugene
  Waar ben ik? Ger 22 24.641 03 August 2014, 17:01
Laatste bericht: metaxa
  Waar sta ik, wat ben ik en hoe oud ben ik? Cor Nieuw Vennep 15 18.992 05 November 2013, 19:56
Laatste bericht: Bart0riste
  Even een raadseltje... waar ben (was) ik? Corry 9 13.269 04 August 2013, 22:12
Laatste bericht: IngridAmsterdam
  Waar ben ik? Ger 34 30.892 10 November 2012, 13:26
Laatste bericht: Alberto
  Wie en waar ben ik? Ger 27 26.534 20 April 2012, 19:46
Laatste bericht: Tina K. Noume
  Waar ben ik? Corry 7 11.645 20 November 2011, 16:09
Laatste bericht: Patrick
  Waar ben ik? vlagreco 2 7.289 19 November 2011, 13:31
Laatste bericht: Angeliki

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: emiel, Marianne, Marit, Marjo, Pati, Yiannakis, 76 gast(en)