Waar ben ik nu weer?
Ingrid, is het Pylos op de Peloponessos?
Bouboulina's signatuur    
Siga Siga !   Het glas is toch nog half vol.
Quote
Is er iemand die kan raden waar deze baai zich bevind?

[Afbeelding: 29xyxau.png]
Bouboulina's signatuur    
Siga Siga !   Het glas is toch nog half vol.
Quote
Ik dacht even dat het Gythio was maar dat klopt toch niet helemaal.
Quote
Nee, geen Gythio
Bouboulina's signatuur    
Siga Siga !   Het glas is toch nog half vol.
Quote
Met welke foto zijn we nu bezig? Is de zilveren kerk al geraden?
Quote
Ik zag in ieder geval Ipsos op Corfu en Fiscardo op Kephalonia voorbij komen.
Quote
Op Pylos staat er één maar die is anders. Op Ios is er één maar dat is niet het vaste land.
Ik ben nu toch wel heel nieuwsgierig.
Quote
(30 November 2015, 00:39)jjohn schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Op Pylos staat er één maar die is anders. Op Ios is er één maar dat is niet het vaste land.
Ik ben nu toch wel heel nieuwsgierig.

Dacht ook eerst aan het kerkje in Pylos, maar dat ligt verder van de waterrand. (tenzij de foto misleidend is Wink )

Karel schreef:Ik zag in ieder geval Ipsos op Corfu en Fiscardo op Kephalonia voorbij komen.

Ipsos zou inderdaad kunnen. Fiscardo misschien alhoewel ik mij niet kan herinneren dat de heuvels buiten Fiscardo zo hoog en zo ruw zijn. Het staat mij voor dat die volledig groen zijn.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
Ja het is hier een beetje hopeloos onoverzichtelijk aan't worden. Ik vond het leuk maar nu niet meer.
Quote
(30 November 2015, 01:06)El Greco schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ja het is hier een beetje hopeloos onoverzichtelijk aan't worden. Ik vond het leuk maar nu niet meer.

Eentje per keer is inderdaad beter. Het record "foto's per dag plaatsen" hoeft niet in het Guinness boek te te komen. Smile

Misschien afspraakje maken dat wie het juist heeft een nieuwe foto plaatst.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
Karel, Ipsos is goed, Fiskardo niet. Dus de baai mag nog geraden worden.
Bouboulina's signatuur    
Siga Siga !   Het glas is toch nog half vol.
Quote
En dit interieur van deze kerk? Is deze door iemand te raden. Ik zou het erg knap vinden ! Denk niet dat iemand het weet.


[Afbeelding: 69lvye.jpg]
Bouboulina's signatuur    
Siga Siga !   Het glas is toch nog half vol.
Quote
Bouboulina, houdt je in het belang van iedereen even aan de regels svp?
Het is erg onoverzichtelijk zo en niet meer te doen!!
Wellicht dat de moderator het wat overzichtelijker kan maken?
Quote
Bouboulina, Ook ik vind het behoorlijk irritant  en niet netjes  dat je (ook al)  op deze topic niet even kon afwachten totdat de foto van IngridAmsterdam geraden was !!!    Ondanks een reactie hierover ,ga je hier onverstoorbaar mee door!!
En onderwijl plaats je er nog ff leuk (ahumm) 3 foto's er achter aan! ! Rodekaart

De zilveren kerk is nog steeds niet geradenl geraden...
Quote
(30 November 2015, 01:32)jjohn schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Bouboulina, houdt je in het belang van iedereen even aan de regels svp?
Het is erg onoverzichtelijk zo en niet meer te doen!!
Wellicht dat de moderator het wat overzichtelijker kan maken?

En misschien eigen foto's gebruiken?  Blush  En niet die van een beroepsfotograaf zoals Jeremiah Khokhar (cfr. de kerkkoepel).
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
Misschien moet Bouboulina even zijn eigen topic maken waar hij naar hartelust foto's kan plaatsen.
Dan kunnen wij hier op een normale manier verder gaan.
Ingrid, heb je nog een tip(je)?
Quote
Het wordt (is) inderdaad een rommeltje op deze manier.
Laten we telkens afwachten tot een foto is geraden alvorens weer een nieuwe te plaatsen, dan blijft het overzichtelijk (en leuk).

Bovendien is het volgens mij veel leuker om alleen eigen gemaakte foto's te plaatsen en geen foto's welke al op internet staan. Die zijn immers via een handigheidje eenvoudig 'te raden' waardoor het raden niet eerlijk meer is.
Quote
En de zilveren koepelkerk, die is wel zeker in Pylos! Van bovenaf gefotografeerd, dus vandaar dat de baai van Navarino zo dichtbij lijkt.

(En sorry dat ik wat bijdroeg aan het ongeduld door gisteravond even niet te reageren - vanaf de telefoon toch wat veel gepiel)
Quote
(30 November 2015, 09:19)IngridAmsterdam schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




En de zilveren koepelkerk, die is wel zeker in Pylos! Van bovenaf gefotografeerd, dus vandaar dat de baai van Navarino zo dichtbij lijkt.

(En sorry dat ik wat bijdroeg aan het ongeduld door gisteravond even niet te reageren - vanaf de telefoon toch wat veel gepiel)

Je hoeft geen sorry te zeggen hoor Ingrid, we hebben immers alle tijd. Moet allemaal wel leuk blijven, toch?
Quote
Je hebt natuurlijk gelijk Ger. Geduld is een schone zaak ofwel "Siga, siga!" Smile
Quote
Excuses aan diegene die het niet meer bij konden houden.   imsorry imsorry imsorry

Ik zal afwachten totdat de laatst geplaatste foto geraden is. Dat is in dit geval de binnenzijde van een kerk. En de foto van de baai mag ook nog geraden worden. 

{Ik merk dat deze 2 foto's moeilijk te raden zijn}

De foto van de binnenzijde kerk is inderdaad van een beroepsfotograaf, maar dat heeft een rede.

[Afbeelding: 2cfr5u0.gif]
Bouboulina's signatuur    
Siga Siga !   Het glas is toch nog half vol.
Quote
op een ander forum hanteren wij de regel dat de persoon die de foto juist raad, de volgende opdracht plaatst,
Indien deze persoon geen zin heeft om een foto te plaatsen , mag er iemand anders dit doen.
Quote
(30 November 2015, 09:19)IngridAmsterdam schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




En de zilveren koepelkerk, die is wel zeker in Pylos! Van bovenaf gefotografeerd, dus vandaar dat de baai van Navarino zo dichtbij lijkt.
Geweldig. Daarmee heb je ons mooi gefopt. Big Grin
Quote
(30 November 2015, 09:19)IngridAmsterdam schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




En de zilveren koepelkerk, die is wel zeker in Pylos! Van bovenaf gefotografeerd, dus vandaar dat de baai van Navarino zo dichtbij lijkt.

Patrick schreef:Dacht ook eerst aan het kerkje in Pylos, maar dat ligt verder van de waterrand. (tenzij de foto misleidend is [Afbeelding: wink.gif] )

Prachtige instinker Big Grin


Nu nog die baai van Bouboulina Huh
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
Ja, die schijnt niet mee te vallen Smile Smile En dan ook de binnenzijde kerk nog.
Bouboulina's signatuur    
Siga Siga !   Het glas is toch nog half vol.
Quote
De kerk heb ik geen flauw idee.


De baai daarentegen.  Kastelorizo ?
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
Goed geraden !!! Het meest oostelijk gelegen kleine eilandje (welliswaar met airport) van Griekenland, onder turkije. Op zwemafstand van turkije. Wonderbaarlijk dat dit eilandje in het verre verleden van de grieken is gebleven. Maar gelukkig maar. Het is prachtig mooi.
Bouboulina's signatuur    
Siga Siga !   Het glas is toch nog half vol.
Quote
Nu alleen de grieks orthodoxe kerk nog. Heeft iemand enig idee waar deze te vinden is? Hint: Onderstaand restaurant ligt op een paar straten afstand van deze kerk.

Nu moét het wel voor iemand te raden zijn, denk ik   Smile Wink



[Afbeelding: a5i4vo.jpg]
Bouboulina's signatuur    
Siga Siga !   Het glas is toch nog half vol.
Quote
wij reageren alleen op zelfgemaakte foto,s
Quote
Jammer. Helaas kon ik van de laatste 2 foto items zelf geen foto maken. Was namelijk "iets" te ver weg. Dus heb ik ze per uitzondering even geleend.
Bouboulina's signatuur    
Siga Siga !   Het glas is toch nog half vol.
Quote
Ik reageer op welke foto dan ook hoor @Bouboulina. Al dat kinderachtige gedoe ! Mensen doe toch niet zo moeilijk !! Wat een zeikerds heb je er toch tussen zeg ??? En nog in de "wij" vorm ook ! (zie: wij reageren alleen op zelfgemaakte fotos) Spreek voor je zelf als individu zou ik zeggen en niet voor een ander. Wie zijn "wij " dan wel niet? Is er dan samenzwering op dit forum o.i.d ?

Bouboulina@ staat deze kerk in Mykonos gezien de (hint)foto van dat restaurant?
Quote
Foto eerst raden dan een nieuwe opdracht oke. Maar waarom alleen eigengemaakte foto's, gaat toch om het plaatje.
De tekst die hier geschreven wordt zijn ook niet allemaal eigen woorden. De linkjes worden toch ook toegelaten. 
Het is een spel waar Bouboulina een leuk aandeel in heeft.
Quote
(30 November 2015, 16:55)Goedas schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Foto eerst raden dan een nieuwe opdracht oke. Maar waarom alleen eigengemaakte foto's, gaat toch om het plaatje.

Met eigengemaakte foto's wordt het (soms) iets moeilijker. Met van het net geplukte foto's kan je via een zoekfunctie makkelijk de desbetreffende foto 'terugvinden'.
De bedoeling is dat het door de forumleden geraden wordt, en niet opgezocht, toch?
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
(30 November 2015, 17:22)Patrick schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(30 November 2015, 16:55)Goedas schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Foto eerst raden dan een nieuwe opdracht oke. Maar waarom alleen eigengemaakte foto's, gaat toch om het plaatje.

Met eigengemaakte foto's wordt het (soms) iets moeilijker. Met van het net geplukte foto's kan je via een zoekfunctie makkelijk de desbetreffende foto 'terugvinden'.
De bedoeling is dat het door de forumleden geraden wordt, en niet opgezocht, toch? 

up up up
Quote
@MEandros: je reageert op iedere foto met in totaal 2 berichtjes, waarvan dit commentaar er 1 was?
Nuttige bijdrage en een gezellige binnenkomer ....

Ik sluit me aan bij Patrick en Metaxa. Googlen is zó makkelijk.
Quote
Och jongens wat een serieus gedoe. Het is maar een spelletje. Het gaat niet om een boerderij.
Quote
(30 November 2015, 15:55)Meandros schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 "Wat een zeikerds heb je er toch tussen zeg ???"  
"Is er dan samenzwering op dit forum o.i.d ?"

Hoe durft u?!? Nee, u maakt het lekker gezellig zo!
Dit leuke spelletje was voor vele te rommelig, onoverzichtelijk en daardoor veel minder leuk geworden. (In ieder geval voor mij.) Daar is een paar keer, echter zonder resultaat, op een nette manier aandacht voor gevraagd. 
Het is toch een normale beleefdheidsvorm wanneer je anderen ook een kansje geeft? Toch?
Quote
het is altijd leuk geweest, maar ja nieuwe leden denken daar anders
over,en  de woorden die Meandros gebruikt belooft niet veel goeds Angry
Quote
Iedereen mag een mening hebben lijkt mij, maar het taal gebruik van Meandros slaat nergens op. 
Jjohn en meerderen hebben al bij Bouboulina aangegeven een raadsel per keer. Volgens mij gebeurt dat nu ook. Zelfgemaakte foto's of bestaande daar zou ik niet te moeilijk overdoen. 
Zullen we het onderwerp dan nu maar laten rusten en gezellig verder spelen.
Quote
Weet iemand nu onderhand al waar die kerk zich bevind? Daar ging het toch om. Raden.
Bouboulina's signatuur    
Siga Siga !   Het glas is toch nog half vol.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Waar ben ik? Ger 6 11.506 02 September 2015, 22:21
Laatste bericht: Vito
  Waar ben ik? Ger 11 15.555 02 December 2014, 20:23
Laatste bericht: Patrick
  Waar ben ik? Eugene 23 26.599 16 September 2014, 14:06
Laatste bericht: Eugene
  Waar ben ik? Ger 22 24.641 03 August 2014, 17:01
Laatste bericht: metaxa
  Waar sta ik, wat ben ik en hoe oud ben ik? Cor Nieuw Vennep 15 18.993 05 November 2013, 19:56
Laatste bericht: Bart0riste
  Even een raadseltje... waar ben (was) ik? Corry 9 13.270 04 August 2013, 22:12
Laatste bericht: IngridAmsterdam
  Waar ben ik? Ger 34 30.895 10 November 2012, 13:26
Laatste bericht: Alberto
  Wie en waar ben ik? Ger 27 26.534 20 April 2012, 19:46
Laatste bericht: Tina K. Noume
  Waar ben ik? Corry 7 11.645 20 November 2011, 16:09
Laatste bericht: Patrick
  Waar ben ik? vlagreco 2 7.289 19 November 2011, 13:31
Laatste bericht: Angeliki

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 71 gast(en)