Waar ben ik nu weer?
Ja hoor Debs, klopt!
Forummededeling: De links in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.

Ah, toch goed dus. Leuk  Smile 
Nou ik heb even zitten zoeken maar de meeste van mijn foto's zijn te makkelijk ben ik bang. Ik hoop dat deze dan weer niet te moeilijk is. Maar waar is dit?
Geen idee, maar ik vind het wel een heel mooi doorkijkje.
Forummededeling: De links in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.

Ik vond het zelf ook een leuk doorkijkje Frederique. Ik heb wel wat met doorkijkjes, vind ik altijd leuk om te fotograferen. Hij is wel te moeilijk geloof ik, te veel detail misschien. Ik vond tussen de foto's van een eerder jaar een overzichtsfoto waar als ik het goed zie zowel het doorkijkje (linksonder) als het kerkje (rechtsboven) wat je er doorheen ziet op staan. Nou moet hij niet moeilijk meer zijn. Waar is dit?
Pothia op Kalymnos?
(Gisteren, 18:50)Nanny schreef:

Pothia op Kalymnos?

Je bent me net voor, Naany. Volgens mij is dat inderdaad Pothia.
Als t goed is plaats jij maar nieuwe foto Patrick, want ik ben hele dag druk in de winkel,
kan dan geen fotos plaatsen.
Klopt Nanny en Patrick, het is inderdaad Pothia op Kalymnos. Nanny was de eerste maar ik begrijp uit haar reactie dat zij het te druk heeft in de winkel, plaats jij dan een nieuwe foto Patrick?
Waar staat dit kerkje?

Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Waar ben ik? Ger 6 5.390 02 September 2015, 22:21
Laatste bericht: Vito
  Waar ben ik? Ger 11 8.353 02 December 2014, 20:23
Laatste bericht: Patrick
  Waar ben ik? Eugene 23 16.268 16 September 2014, 14:06
Laatste bericht: Eugene
  Waar ben ik? Ger 22 14.447 03 August 2014, 17:01
Laatste bericht: metaxa
  Waar sta ik, wat ben ik en hoe oud ben ik? Cor Nieuw Vennep 15 11.207 05 November 2013, 19:56
Laatste bericht: Bart0riste
  Even een raadseltje... waar ben (was) ik? Corry 9 7.015 04 August 2013, 22:12
Laatste bericht: IngridAmsterdam
  Waar ben ik? Ger 34 20.040 10 November 2012, 13:26
Laatste bericht: Alberto
  Wie en waar ben ik? Ger 27 17.473 20 April 2012, 19:46
Laatste bericht: Tina K. Noume
  Waar ben ik? Corry 7 6.355 20 November 2011, 16:09
Laatste bericht: Patrick
  Waar ben ik? vlagreco 2 2.854 19 November 2011, 13:31
Laatste bericht: Angeliki

Ga naar forum:

Gebruikers die deze discussie lezen: Cor Nieuw Vennep, Debs, griekenlandganger, jjohn, 3 gast(en)

Jouw forum-permissies