Waar ben ik nu weer?
Sta je op Leros?
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
Leros niet goed

ook niet op Lesbos
Quote
Patmos?
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
Limnos of Lemnos?
Quote
Is het Amorgos 
Quote
Sad 
Het is Amorgos
Quote
Ik dacht al het plaatsje Katapoula te zien, morgen plaats ik een nieuwe foto.
Quote
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Op welk eiland zit ik nu en welk plaatsje zie je.
Quote
ik ben samen met Petros hier geweest, maar ik weet zelf niet meer waar het is. :)
Quote
Is het op Milos?
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
Nee het is geen Milos.
Quote
Chora, Amorgos?
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
Nee, het is geen Amorgos en zelfs niet in de buurt.
Quote
Een gok, Apollonia op Sifnos.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
Dan heb je wel mis gegokt Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin
Quote
Mykonos...
Quote
Nee, ook geen Mykonos  Big Grin
Quote
Of simpelweg op Kreta?
Quote
Limnos?
Quote
Het is niet in de buurt van Amorgos {dus niet op de Cycladen ] en Petross gaat meestal niet naar
de toeristische eilanden  dus is het misschien Ikaria ?
Quote
Op Ikaria ben ik wel geweest in 2004 maar daar is het ook niet en daar voor genoemde eilanden ook niet. 
Quote
Dus in op de Cycladen eilanden heb ik niet gezegd. Dat maakt Metaxa ervan. Big Grin Big Grin Big Grin
Quote
Dan ga ik voor het eiland  dat met een A begint ANDROS ?
Quote
Milos?
Quote
In moet niet zijn. Tongue Tongue Tongue

 Het is ook geen Andros en Milos
Quote
Pyrgos op Santorini. 

Cors
Quote
Ook niet op Santorini, had niet gedacht dat deze zo moeilijk zou zijn. Ik wacht nog even met en hint.
Quote
Tot nu toe zijn er 10 eilanden genoemd van 777 die griekenland bezit ,dan ga ik
voor IOS ,dan blijven er nog 766 eilanden over om te raden Tongue als die van ons niet goed is
Quote
Kythira
Quote
Ano Meria, Folegandros?
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






De vorige antwoorden waren niet juist.
Vanaf dat ene plaatsje kun je dit plaatsje zien. Big Grin Big Grin
Quote
Sikinos.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
Ik geef het op... schiet mij maar in de feestverlichting   Big Grin
Quote
Met de boot uit Rafina kun je er komen, nou als het nu niet geraden kan worden dan weet ik het niet meer. Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin
Quote
Tinos dan maar het dorp weet ik niet.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
Een klein foutje is er in geslopen scheld Het is niet Rafina maar Lavrio. Makkelijker kan ik het niet maken, wel moeilijker. gremo
Quote
anaphi

(02 April 2020, 17:05)metaxa schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Kythnos
Quote
Dan vermoed ik dat het Kea is!
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
Nee, geen van de eilanden die genoemd zijn is 
Goed. Tongue Tongue
Quote
Aegina?
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Waar ben ik? Ger 6 11.506 02 September 2015, 22:21
Laatste bericht: Vito
  Waar ben ik? Ger 11 15.555 02 December 2014, 20:23
Laatste bericht: Patrick
  Waar ben ik? Eugene 23 26.599 16 September 2014, 14:06
Laatste bericht: Eugene
  Waar ben ik? Ger 22 24.641 03 August 2014, 17:01
Laatste bericht: metaxa
  Waar sta ik, wat ben ik en hoe oud ben ik? Cor Nieuw Vennep 15 18.992 05 November 2013, 19:56
Laatste bericht: Bart0riste
  Even een raadseltje... waar ben (was) ik? Corry 9 13.269 04 August 2013, 22:12
Laatste bericht: IngridAmsterdam
  Waar ben ik? Ger 34 30.893 10 November 2012, 13:26
Laatste bericht: Alberto
  Wie en waar ben ik? Ger 27 26.534 20 April 2012, 19:46
Laatste bericht: Tina K. Noume
  Waar ben ik? Corry 7 11.645 20 November 2011, 16:09
Laatste bericht: Patrick
  Waar ben ik? vlagreco 2 7.289 19 November 2011, 13:31
Laatste bericht: Angeliki

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: emiel, Marianne, Marjo, Pati, Yiannakis, 80 gast(en)