griekenland in limburg
#1
Welke griekofielen uit limburg zouden wel eens samen willen komen? In plaats van als zolderkamerpiloot over griekenland te lezen, een gezellige avond te organiseren waar natuurlijk het wondermooie Griekenland in al haar facetten centraal staat.

Ik sta voor alle ideeën open....
Quote
#2
Ik sta daar zeker positief tegenover hoor, woon in Heerlen......
Quote
#3
wij ook,heythuysen
Quote
#4
St Joas!
Quote
#5
Ik stel voor om óók onze Vlaamse leden uit Belgisch-Limburg hiervoor uit te nodigen? Het ligt hier immers allemaal zó dicht bij elkaar; qua afstand stelt het allemaal niets voor.

Ik vind dit trouwens een erg leuk initiatief van Daniel. Een poosje geleden hebben we al eens iets landelijks (Nederland én Vlaanderen) geprobeerd te organiseren maar dat mislukte, vooral om logistieke (te overbruggen afstanden) redenen. Misschien kunnen leden uit andere regio's ook een dergelijke oproep plaatsen in een nieuw topic?
Quote
#6
En ik in Brunssum Wink
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#7
wij ook, wonen in Vlodrop
Quote
#8
Auk heej öet ut "Noorde", Venlo.
Liek mich ein good idee.

Ta leme,
Costas
Quote
#9
(19 October 2015, 20:27)Costas schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Auk heej öet ut "Noorde", Venlo.
Liek mich ein good idee.

Ta leme,
Costas

Tja, ik wil, es unne echte Sjeng oet sjoen Mestreech, niet achterblijven! Vind het een leuk idee. Idea
Quote
#10
Kijk, da's toch al een leuk begin van Daniel's initiatief? Ik stel voor dat we nog eventjes afwachten en kijken wie er nog meer interesse heeft; niet iedereen is natuurlijk elke dag actief op Oriste, dus dat kan enige tijd in beslag nemen.
Wie wil er nog meer meedoen met deze eerste 'Griekofielen'-dag uit deze regio? Laat het even weten middels een reactie in deze topic. Als we dan daadwerkelijk aan de slag gaan met een aantal geïnteresseerden communiceren we de details wel verder via een 'groepsPB'.

Misschien is dit initiatief ook wel iets voor leden in andere provincies/regios? Open dan gerust een nieuwe topic daarover!
Quote
#11
(19 October 2015, 20:27)RCostas schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Auk heej öet ut "Noorde", Venlo.
Liek mich ein good idee.

Ta leme,
Costas

Het kan nog noordelijker in onze mooie provincie RCostas, Gennep en ja, dat is ook nog net Limburg  Rolleyes
Quote
#12
Verder niemand Huh
Quote
#13
Ik heb ook interesse
Quote
#14
Zijn deze initiatieven inmiddels geconcretiseerd? Wij wonen sinds 2014 een aantal maanden per jaar in Pilion en streven er naar om dit deel van Griekenland wat meer onder de aandacht te brengen. Na bijna geheel Griekenland door de jaren heen te hebben afgestruind, hebben wij uiteindelijk besloten ons te vestigen in Platanias, Pilion. Een aantal maanden per jaar verblijven we daar, in de winter huizen we in Kalmthout. Zelf kom ik uit Venlo, ein Limburgs maedje dus  Smile.
Groeten en proost op het nieuwe jaar.
Hélène Dielen's signatuur Laten we zo lang het kan samen genieten van de Griekse gastvrijheid, de zon, de prachtige natuur en het lekkere eten! 
Quote
#15
Nee Hélène, voor zover ik weet is het slechts bij plannen gebleven. Blijft lastig om een goed tijdstip én een goede locatie te prikken. Wellicht moeten we binnenkort nog eens een balletje opgooien Wink 

Leuk dat jullie ook zo verknocht zijn geraakt aan het mooie Pilion. Alhoewel wij als stelregel hebben om zoveel mogelijk nieuwe bestemmingen te zoeken zijn we inmiddels al 5 keer in Pilion geweest. En daar blijft het ongetwijfeld niet bij, Pilion is, wat ons betreft althans, één van de mooiste stukjes Griekenland. Kan goed begrijpen dat jullie voor Pilion hebben gekozen.

Ken je trouwens forumleden Wilma (Kato Gatzea) en Jan (Platanias) al? Wilma hebben we afgelopen zomer mogen ontmoeten, was een supergezellige middag met haar in haar eigen Kato Gatzea.

En wat de 'Limburg meets Greece'-meeting betreft: wordt wellicht vervolgd...........
Quote
#16
Auch die van oppe RUIVER hebbe interesse........leuk idee.....grieks restaurant afhuren?????
Quote
#17
Mag altijd bij mij gehouden worden ;)
Quote
#18
(31 December 2016, 01:23)kostas1990 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Mag altijd bij mij gehouden worden ;)

En da's een heel mooie en gezellige locatie kan ik uit ervaring zeggen Smile
Quote
#19
Kostas 1990,
Waar en wat is dat ?

Costas
Quote
#20
Lekker dichtbij Big Grin
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#21
Heerlen, Grieks restaurant Nisos
Quote
#22
(01 January 2017, 15:56)kostas1990 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Heerlen, Grieks restaurant Nisos

Dat zeg, ik lekker dichtbij Wink
even offtopic, ik ken je vader goed toen ik nog regelmatig bij Byzantium kwam in Brunssum.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#23
Aah, dat horen wij graag! Dan ken je mij dus ook.
Quote
#24
(01 January 2017, 16:29)kostas1990 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Aah, dat horen wij graag! Dan ken je mij dus ook.

En ook je broertje.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#25
Kijk aan je kan ook nergens onopgemerkt voorbij gaan.
Quote
#26
Wij ook uit Valkenburg a/d/Geul
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)