Truffels
#1
Ik realiseer me dat truffels niet goedkoop zijn. Maar ik vind de smaak en geur zeer lekker. Nu had ik eens gelezen dat in Noord-Griekenland op bescheiden schaal truffels opgegraven worden. Wie schetst mijn verbazing toen ik hoorde dat er op Samos nu ook een man is die met honden (zwarte winter-) truffels opgraaft op een berg aldaar! Helaas is de herfst dit jaar zo droog geweest dat er (nog) niks op te graven viel. Maar ik houd het zeker in de gaten! Heeft verder iemand van het forum hier ervaring mee?
Quote
#2
Wij importeren ze vanuit Halkidiki. Uitstekende kwaliteit. 

Mvg 
Martin
Quote
#3
Hallo Ik organiseer een culinaire paddenstoelen en truffelreis naar Centraal Griekenland. Ik heb er een uitgebreid verslag over geschreven op mijn blog:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Ook importeer ik via dezelfde truffeljager verse truffels en andere paddenstoel gerelateerde producten. Als je geinteresseerd bent, stuur me dan even een email. Je vindt mijn gegevens op
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




. Half januari 2017 wordt mijn website vernieuwd en dan zal de truffelreis naar Griekenlnd ook een vaste pagina krijgen.
hartelijke groet, Gerard
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Truffels uit Chalkidiki martin 0 1.558 20 November 2011, 12:17
Laatste bericht: martin

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)