Vernieuwde catering op vluchten naar Griekenland
#1
Nederlandse en Belgische vliegmaatschappijen druk bezig met het testen van de catering op Griekenland-vluchten in 2016:


[Afbeelding: 254ydqa.jpg]
Quote
#2
Haha, dat zou wat zijn.
Een pita giros om de vakantie mee te beginnen.
Quote
#3
Schitterend Big Grin
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#4
En mocht je een tussenstop in Athene hebben en nog wat tijd te overbruggen hebben:

De nieuwe lichtreklame van McDonalds is ook al in werking:

[Afbeelding: 2uy4vte.jpg]
Quote
#5
Geweldig allemaal.....
Computer Boy's signatuur Internetverslaving is nu een erkende ziekte, waarvoor je naar een afkickkliniek kan gaan. Ik ga alleen maar als er WiFi is.
Quote
#6
vindt het eigenlijk wel triestig dat er hier forumleden zijn die dit allemaal geweldig vinden
Quote
#7
Sad 
vindt het eigenlijk ook triest dat er hier forumleden zijn die geen gevoel voor humor hebben. Tongue
Devilish
De Haarlemse mug.'s signatuur Als je met beide benen op de grond blijft staan, kom je geen stap verder.
Quote
#8
Big Grin up
Quote
#9
Briljant, Ger Big Grin
Quote
#10
Ger, had jij geen city trip naar Athene in de planning staan? Kan je dan even gaan zien naar deze?

[Afbeelding: 24zdj07.jpg]  [Afbeelding: 2ai4n6s.jpg]

Problemen met WIFI ????

[Afbeelding: 2d18lq8.jpg]
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#11
Goed plan Patrick, met een McGyros-burger in de hand op naar het Syntagmaplein Big Grin 
Wifi is er ook zie ik, dus ik laat wel even weten hoe het beviel Wink
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)