Vraag Griekse zenders via schotel
#1
Ik ben van plan om een satelliet ontvanger en schotel aan te schaffen om (met name) enkele griekse zenders zoals ALPHA, ERT en MEGA te kunnen ontvangen in een betere kwaliteit dan de gratis livestream op internet. Liefst in HD kwaliteit uiteraard.
Ik heb me er de laatste weken erg in verdiept en veel advies gevraagd, maar het valt niet mee om de juiste informatie te krijgen.

Is er iemand in de buurt van Leiden of elders, die mij kan adviseren voordat ik over ga tot aanschaf?  

Vriendelijke groet, Marco
Bouboulina's signatuur    
Siga Siga !   Het glas is toch nog half vol.
Quote
#2
(09 November 2015, 13:58)Bouboulina schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik ben van plan om een satelliet ontvanger en schotel aan te schaffen om (met name) enkele griekse zenders zoals ALPHA, ERT en MEGA te kunnen ontvangen in een betere kwaliteit dan de gratis livestream op internet. Liefst in HD kwaliteit uiteraard.
Ik heb me er de laatste weken erg in verdiept en veel advies gevraagd, maar het valt niet mee om de juiste informatie te krijgen.

Is er iemand in de buurt van Leiden of elders, die mij kan adviseren voordat ik over ga tot aanschaf?  

Vriendelijke groet, Marco

Ik denk dat je heel wat kan terugvinden op die andere 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 van onze moderator Ger... Wink
Quote
#3
Ik heb de website's van Ger (wageral) al diverse keren bekeken en bestudeerd en heb daar al de nodige nuttige informatie gevonden. Ook heb ik al wat info ingewonnen bij Ger per mail. Het is alleen erg moeilijk om als leek (wel technisch, maar nog nooit ervaring met satelliet tv gehad) er achter te komen wat je het beste aan kunt schaffen, en hoe om te gaan met bv. de biss versleuteling op de Eutelsat 3 oost bijvoorbeeld.  
Ik hoop dan ook dat er iemand is die mij de nodige info kan verschaffen.
Bouboulina's signatuur    
Siga Siga !   Het glas is toch nog half vol.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Griekse zenders streamen Choreftis 2 1.670 22 January 2023, 22:03
Laatste bericht: El Greco
  Gratis Griekse zenders Janneman 8 2.531 06 April 2022, 20:34
Laatste bericht: El Greco
  Enkele wijzigingen Griekse zenders via satelliet Ger 0 1.695 27 February 2021, 15:08
Laatste bericht: Ger
  Griekse zenders op Eutelsat 3 nog aanwezig? mobilhome 9 3.244 06 October 2020, 15:37
Laatste bericht: Ger
  Wijziging Griekse zenders op 3.1 graden Oost Rico 25 21.838 04 December 2017, 17:46
Laatste bericht: Rico
  Frequentiewijzigingen Griekse zenders Ger 3 6.407 09 March 2016, 19:25
Laatste bericht: Patrick
  Schotel met motor uitrichten Yiannakis 13 11.581 15 December 2013, 00:05
Laatste bericht: Yiannakis
  Rare schotel?? Yiannakis 3 3.959 24 June 2013, 12:04
Laatste bericht: Yiannakis
  Steeds meer Griekse zenders op 9º Oost Ger 2 3.849 31 August 2012, 17:21
Laatste bericht: Ger
  Hoe ontvangt u Griekse zenders (en welke)? oriste 23 26.562 16 December 2010, 00:55
Laatste bericht: El Greco

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)