Oregano chips
#1
Als ik in Griekenland ben, is één van de eerste dingen die ik altijd koop een heerlijke zak chips met oregano. De supermarkten en periptero's hebben diverse merken, van huismerk tot Lays. Thuis in Nederland mis ik dit dan ook gelijk weer, omdat deze chips in Nederland nergens te koop zijn.

Tot ik onlangs een tip kreeg van een Griek, dat er sinds kort wel zoiets te verkrijgen is. Namelijk "Lays Oven Olive oil & Herbs"

Ik ben direct zo'n zak gaan halen, en inderdaad heerlijke oregano chips zijn het. Precies zoals in Griekenland. Deze smaak is echter wel moeilijk te verkrijgen, alleen de grotere supermarkten verkopen hem. Bijvoorbeeld de AH XL winkels.

Heeeeeeeeeerlijk !


Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.








[Afbeelding: 1z54qpe.jpg]
Bouboulina's signatuur    
Siga Siga !   Het glas is toch nog half vol.
Quote
#2
(10 November 2015, 00:23)Bouboulina schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Als ik in Griekenland ben, is één van de eerste dingen die ik altijd koop een heerlijke zak chips met oregano. De supermarkten en periptero's hebben diverse merken, van huismerk tot Lays. Thuis in Nederland mis ik dit dan ook gelijk weer, omdat deze chips in Nederland nergens te koop zijn.

Tot ik onlangs een tip kreeg van een Griek, dat er sinds kort wel zoiets te verkrijgen is. Namelijk "Lays Oven Olive oil & Herbs"

Ik ben direct zo'n zak gaan halen, en inderdaad heerlijke oregano chips zijn het. Precies zoals in Griekenland. Deze smaak is echter wel moeilijk te verkrijgen, alleen de grotere supermarkten verkopen hem. Bijvoorbeeld de AH XL winkels.

Heeeeeeeeeerlijk !


Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.








[Afbeelding: 1z54qpe.jpg]

Inderdaad heel lekker, maar....... al meer dan twee jaar gewoon hier bij de super op de hoek te koop hoor! Cool  En dat is gewoon een Emte, dus geen mega XL Wink
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#3
Okee. En weet je zeker dat het deze smaak is. De andere varianten kan je hier namelijk ook overal krijgen. Helaas hebben we hier in de grote stad geen Emte. 

Maar ben toch blij dat ik ze ontdekt heb. Beter laat dan nooit.  efxaristo
Bouboulina's signatuur    
Siga Siga !   Het glas is toch nog half vol.
Quote
#4
(10 November 2015, 00:48)Bouboulina schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Okee. En weet je zeker dat het deze smaak is. De andere varianten kan je hier namelijk ook overal krijgen. Helaas hebben we hier in de grote stad geen Emte. 

Maar ben toch blij dat ik ze ontdekt heb. Beter laat dan nooit.  efxaristo

Dat dacht ik toch wel hoor. Heb ze gisteravond nog gegeten. Tongue  "New" op de verpakking is alleen voor de verkoop, is gewoon een product wat al meerdere jaren hier te verkrijgen is. Ongetwijfeld dus ook bij andere supermarkten. De gemiddelde Turkse winkel heeft deze smaak ook, maar dan van ander merk natuurlijk.
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)