Makis Seviloglou tour 2016
#1
Voor de liefhebbers.
Concert Tour 2016 Makis Seviloglou.
Vanaf 19 maart 2016 tot en met 1 april 2016 in 11 plaatsen in (bijna) geheel Nederland.
Tot mijn spijt heb ik niet de data voor onze Belgische vrienden. België help !

N.B. Op Griekenland.net zag ik afwijkende data alleen in april.

 [Afbeelding: o06f9.jpg]
Quote
#2
Dank je !
Heb gelijk gereserveerd voor Rotterdam ( 19 euries p.p. )
Wel jammer dat het in die kleine kl@te zaal is, zonder genummerde zitplaatsen. Dat wordt weer ellebogen gebruiken  Big Grin
Quote
#3
Dank voor de tip!

We gaan in het Zeeuwse! Heerlijk vooruitzicht! Smile
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#4
@ Rododafni. In de Meerse in Hoofddorp € 19,50, maar dan wel met gratis consumptie en garderobe en dan ook nog reservering. Rij 2 Tongue .
Maar help eens even, wat is er mis met die kleine zaal in De Doelen ? Ik ken hem niet, maar eventueel voor de toekomst.
Overigens ben ik blij dat Makis in de kleine zaal van De Meerse komt. Ik vind het typisch met deze mensen in een kleine zaal zo'n intiem gebeuren. Bijna in (weliswaar grote) huiselijke kring. Cor.
Quote
#5
Er is met die kleine zaal niets mis, de Doelen heeft 4 zalen, alleen kun je in de andere 3 zalen wel een stoel reserveren, dan heb je dus een vaste zitplaats, maar hier niet.
Hier is het gewoon aanschuiven, degene met de breedste ellebogen zit dus vooraan  Angel
Quote
#6
Wat jammer nou Big Grin
Quote
#7
Voor alle data en locaties zie de
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




of deze flyer:

[Afbeelding: 2n1gh7k.jpg]
Quote
#8
@Cor
De kaartjes zijn binnen en wij zijn zaterdagavond in Abcoude.
Quote
#9
@Wim M. Dat wordt genieten. Veel plezier gewenst.
Wij gaan voor de vierde keer naar een concert en het is steeds een happening geweest.
Wij mogen de slotavond van de nederlandse tour in Hoofddorp en dan ook nog rij 2!
Ben benieuwd naar de reacties van de Oriste-gangers.
Quote
#10
Dank je Cor. Zal hier verslag doen.
Quote
#11
Gisteravond naar Makis Seviloglou in Abcoude geweest, het eerste concert in de reeks. Moet zeggen een uiterst vermakelijke avond in een mooi dorpstheater.
Leuke innemende kerel met een mooie stem en goede band. Gastoptreden van een Griekse jonge vrouw uit een Utrechts restaurant gaf een mooie twist aan de avond.
In de pauze zijn deze week uitgekomen CD aangeschaft, met tekstje voor mijn vrouw Mieke (Meeke) en echt de moeite waard (persoonlijk natuurlijk)
Voor wie een muziekavond zoekt waar andere muziek klinkt waar mee je de haven ingesirtakiet wordt een aanrader.
Wim
Quote
#12
Fijn Wim, het is ook volgens ons een makkelijk benaderbaar, beminnelijk mens.
Het plezier van de muzikanten met het muziek maken spettert van het podium.
Ben benieuwd naar meer reacties en wij gaan voor de slotavond. Cor.
Quote
#13
Wij gaan vanavond.....hebben er zin in!
Angeliki's signatuur Χαιρετισμους! 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




  gremo
Quote
#14
Veel plezier! Wij zijn vorige week zondag in Zoetermeer geweest en hebben echt genoten!
Quote
#15
Was een leuke avond in de Doelen. Bevlogen muzikant. Zeer muzikale en goede band. Zijn muziek vind ik soms aanstekelijk soms ontroerend en soms ook vermoeiend.  Met name de muziek uit Epirus vond ik adembenemend mooi. 

Mvg 
Martin
Quote
#16
Vanmiddag geweest. Mooi optreden. Voor mij was echter de ster Christina Karafillaki. Wat een stem! Kippenvel die niet meer weg ging!
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#17
ik vond haar optreden ook heel mooi!
Quote
#18
Morgenavond in De Meerse in Hoofddorp het laatste optreden van zijn Holland Tour. 
En ter verhoging van de feestvreugde is Griekenland.net van het Magazine aanwezig en dan ook nog eens vóór, in de pauze en na  afloop Metaxa 5- en 7 *** proeverij.
Het is ook nog eens 1 april. Dodgy .
Quote
#19
Wel Cor veel plezier! Dat van die Metaxa geloof je toch niet!!
Ha ha, wel alle vragen goed beantwoorden hoor.
Quote
#20
Dank Wim. Ik krijg trouwens net bericht van grieksewijnen.com dat morgen, 1 april dus, mijn Metaxa Private Reserve wordt geleverd (bedankt Martin).
Er zal toch wel iets lukken? Cor.
Quote
#21
Geniet ervan! 

Mvg 
Martin
Quote
#22
Het was een belevenis het concert van Makis Seviloglou en z'n begeleidingsband in De Boerderij in Huizen bij te wonen. Hopelijk komen ze gauw nog een keer!
Quote
#23
De slotavond van de Holland tour 2016 in De Meerse in Hoofddorp van Makis Seviloglu was een geweldig feest. Makis met zijn bijzondere fluweelachtige stem, een introverte bassist, een gitarist en een (in mijn ogen) virtuoze accordonist zorgden voor een variatie aan muziekstijlen. Van oude muziek via soul naar jazz.


[Afbeelding: ad0msl.jpg]
Quote
#24
[Afbeelding: nywyde.jpg]

Dat één april en Metaxa proeven goed samen gaan blijkt uit de foto hierboven.
De Metaxa Boys poseerden gewillig voor het bewijs.
Quote
#25
[Afbeelding: 24e1jbr.jpg]

En als verrassing werd na de pauze bij het tweede optreden van de "Utrechtse" Christína Karafilláki een gast uit de zaal geplukt, de zangeres Chrísa Moraíti.
Zij heeft ook meegewerkt aan de nieuwe CD.
De stemmen van beide dames combineerden wonderwel.

Omdat TinyPic niet deed wat ik wilde, is dit verslagje in drie.
Cor.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Makis Seviloglou & Band / Tour in Nederland SuWe21 1 756 11 November 2023, 14:26
Laatste bericht: Buurman
  Yannis Kotsiras: European Tour 2020 vlagreco 3 3.082 24 January 2021, 22:48
Laatste bericht: vlagreco
  Kaartjes Makis Seviloglou beschikbaar Angeliki 1 1.722 14 January 2019, 22:34
Laatste bericht: Angeliki
  Makis Seviloglou met "Dream Traps' 5x in Nederland Ger 4 2.296 30 December 2018, 19:40
Laatste bericht: Henkd
  Makis Seviloglou - Upside Down Soul 2018 Ger 25 6.854 26 March 2018, 16:21
Laatste bericht: Hellamir
  Makis Seviloglou Concert Tour 2018 Ger 3 2.595 09 November 2017, 08:53
Laatste bericht: Arthur
  2 gratis kaartjes Makis Seviloglou vanavond Rododafni 1 2.495 25 March 2016, 18:34
Laatste bericht: Yanny
  Makis Seviloglou de griekse Paolo Conte Bouboulina 0 2.054 10 November 2015, 16:57
Laatste bericht: Bouboulina
  Makis Seviloglou. Cor Nieuw Vennep 10 7.947 29 June 2015, 20:59
Laatste bericht: fens
  Makis Seviloglou Dafne 1 2.533 24 June 2012, 10:36
Laatste bericht: philippos

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)