Grieksegids nieuws     
tv programma droomhuis gezocht
#1
NPO zendt op dit moment Droomhuis gezocht uit, met een stel dat een huis zoekt op de Peleponnesos.
Wordt vast nog herhaald of is te zien op uitzending gemist
Quote
#2
Hoe komt het eigenlijk dat de tijd die bij de discussies wordt weergegeven 2 uur later is?
Quote
#3
(15 November 2015, 19:25)arjanw schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hoe komt het eigenlijk dat de tijd die bij de discussies wordt weergegeven 2 uur later is?

Hoe bedoel je?

Bij jouw laatste bijdrage staat "8 minuten geleden" (in het overzicht 18.25). En op mijn PC is het 18.33, dus klopt dat perfect)
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#4
Dan ligt het dus aan mijn pc!!
Alhoewel het klokje rechtsonder wel goed staat, ik snap het niet
Quote
#5
(15 November 2015, 19:25)arjanw schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hoe komt het eigenlijk dat de tijd die bij de discussies wordt weergegeven 2 uur later is?

Dag Arjen, je tijdsinstellingen in je profiel stonden niet goed, heb het inmiddels voor je aangepast. Kijk eens of het nu wel goed is?
Je kunt dit eenvoudig controleren door naar de beginpagina te gaan en helemaal rechtsonder op de pagina te kijken bij 'Huidige tijd'.

Kan je zelf trouwens ook instellen via GebruikersCS ->  Jouw profiel -> Instellingen wijzigen.
Moet staan op Berlijn, Brussel, Kopenhagen (+1:00) en 'Nooit zomertijd aanpassen'.
Ger's signatuur "Imagine there's no countries, it isn't hard to do
Nothing to kill or die for, and no religion too
Imagine all the people living life in peace...

You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one
I hope someday you'll join us, and the world will be as one........."

-John Lennon
Quote
#6
Het klopt nu Ger, bedankt. Dat je dat ook al kunt regelen.
Griekse tijd was het ook niet, want dat is 1 uur later Smile
Quote
#7
Het was jammergenoeg een herhaling van 2011. Maar voor diegene die de uitzending toen niet gezien hebben, was het uiteraard zeer leuk.
Bouboulina's signatuur    
Siga Siga !   Het glas is toch nog half vol.
Quote
#8
Moet wel eerlijk zeggen dat ik jaloers ben op Manuela Kemp met dat prachtige huisje op het kleine prachtige eiland Symi. Zou zo met haar van huis willen ruilen. (-:
Bouboulina's signatuur    
Siga Siga !   Het glas is toch nog half vol.
Quote
#9
2011! Ik vond de prijzen al aan de hoge kant!
Quote
#10
Symi is een heel leuk eilandje, maar ik vind het huisje van Kemp wel klein. Overigens vond ik het huis dat het stel gekozen heeft niet duur voor wat je kreeg. Huizen zijn in Griekenland nu eenmaal niet goedkoop vanwege het ontbreken van een actieve concurrerende markt.
Quote
#11
Leuke aflevering in onze vakantieomgeving van deze zomer. Het kasteel van Methoni leek ons inmiddels in een flink betere staat. In elk geval de losse toren op het rotseilandje.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Droomhuis gezocht metaxa 0 748 17 May 2023, 06:22
Laatste bericht: metaxa

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)