Palamas
#1
ik heb vanmorgen gehoord dat Socrates Malamas in 2016 door Europa gaat toeren en ook in Nederland komt weet iemand al iets daarover? ik kan nog niets vinden.
Quote
#2
Klopt Johan, ik las het ook. De exacte data en locaties zijn nog niet bekend maar ik hou de vinger aan de pols. Zodra er meer over bekend is plaats ik dat uiteraard hier op Oríste.
Hou de 'aankomende agendatips' helemaal onderaan op de
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




goed in de gaten.
Een website die doorgaans ook goed op de hoogte is is 'Greece on tour'
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#3
ik zag de titel van deze draad en dacht wat is het met ons dichter Kostis Palamas. maar het ging over Malamas. geen probleem ik houd van beiden. maar het is Malamas . Palamas was dichter, .een voorbeeld van zijn werk, dat werd een lied
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)