Online Griekse taalcursus voor beginners
#1
Lightbulb 
Μιλάω Ελληνικά is een online cursus Griekse taal voor beginners.
Deze week ben ik online gegaan met de cursus en velen hebben zich al ingeschreven en volgen de eerste module.
De cursus bestaat uit 5 modules van 5 lessen.
Iedere maand krijg je een module in je mailbox en je kunt de lessen volgen vanaf je eigen computer, waar en wanneer je maar wilt.
De eerste module begint met het alfabet, lezen, luisteren, spreken met de juiste klemtoon en schrijven.
Via de werkwoorden in heden, verleden, toekomst en de naamvallen ga je in de laatste module gesprekjes oefenen.
Je leert met audiofragmenten, video, PDF's en via andere leuke online tools zoals padlet en webinars.

De STARTAANBIEDING LOOPT NOG T/M 31 DECEMBER 00.00 uur
De cursus kost dan nog € 99,- i.p.v. € 129,-
Kijk voor meer informatie over de cursus op:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.







Ik hoop je online te ontmoeten.
Karen de Vries
Karidiès's signatuur Karen Agrafiotis - de Vries
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Quote
#2
Gratis Griekse taalles online?

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#3
Hallo Ger,
Ik ben inderdaad begonnen om gratis Griekse taallessen te geven op de site.
De eerste les staat erop. Het is een les voor beginners om de uitspraak te oefenen met de Griekse vrouwen- en mannennamen.
De uitspraak is vaak net even anders dan in het Nederlands. Wij zeggen Amália en de Grieken zeggen Αμαλία.
Heb je de les al bekeken?
Ook via mijn nieuwsbrief geef ik telkens leuke taaltips.
Groetjes van Karen
Karidiès's signatuur Karen Agrafiotis - de Vries
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Griekse taalcursus A2 niveau in Epidavros Karidiès 5 427 23 March 2024, 11:58
Laatste bericht: Karidiès
  Nieuwgrieks voor Beginners petra mens-omtzigt 0 589 02 September 2023, 07:51
Laatste bericht: petra mens-omtzigt
  De online Griekse taalacademie Karidiès 0 829 19 April 2023, 09:28
Laatste bericht: Karidiès
Video Grieks lezen voor beginners met makkelijke woorden Karidiès 0 1.109 25 January 2023, 18:25
Laatste bericht: Karidiès
  Griekse taalcursus niveau 2 in Epidavros Karidiès 0 1.734 30 September 2017, 12:54
Laatste bericht: Karidiès
  Gratis Griekse taalcursus papajani 0 1.689 01 August 2017, 21:14
Laatste bericht: papajani
  Taalcursus in Griekenland Esther Corfu 13 7.509 20 April 2016, 09:57
Laatste bericht: Brandaki
  Gratis online Griekse les voor beginners Karidiès 1 3.171 29 December 2015, 18:17
Laatste bericht: Petra
  taalcursus in Griekenland Miek 0 2.131 30 September 2014, 08:03
Laatste bericht: Miek

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)