Prisma woordenboek gezocht
#1
Dag iedereen,



Sinds kort ben ik bezig om Grieks te leren, terwijl mijn (Griekse) vriend Nederlands leert. Erg leuk om zo samen elkaars taal te leren. We zouden ontzettend geholpen zijn met een goed woordenboek, en volgens iedereen (docenten, Griekse vrienden) is het Groot Woordenboek van Prisma het allerbeste woordenboek. Is er toevallig iemand die een of beide delen (Nederlands-Nieuwgrieks/Nieuwgrieks-Nederlands) ter overname aanbiedt of weet waar ik de delen kan vinden?



Met vriendelijke groeten,

Jorik (Γιωρίκας)
Quote
#2
Kwam enige tijd terug ook aan bod op dit forum. In volgende draadjes kan je misschien ook wat informatie vinden.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&highlight=prisma
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&highlight=prisma
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#3
Bedankt Patrick! Ik kan nu een woordenboek Nederlands-Nieuwgrieks vinden, maar die kost 90 euro! Wel erg veel. Nieuwgrieks-Nederlands is zo online niet te vinden Sad.
Quote
#4
Jorik,

bij boekenbron waren er gister nog 3 verkrijgbaar (ned-gr) voor 19,95 per stuk... wie weet heb je nog mazzel
Quote
#5
(29 December 2015, 18:19)Petra schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Jorik,

bij boekenbron waren er gister nog 3 verkrijgbaar (ned-gr) voor 19,95 per stuk... wie weet heb je nog mazzel

Als je doorklikt bij Boekenbron krijg je een foutmelding. Begreep van een kennis dat hij ook al overal gezocht heeft...
De woordenboeken zijn duur, maar zeker het geld waard. Maar wie weet levert deze oproep nog wat op. Succes.
Quote
#6
Nieuwgrieks - Nederlands is uitverkocht. Ik ben ook al op zoek voor mijn cursisten. Heel jammer. Het moet in herdruk.
€ 90,- is veel geld, maar het is het wel waard vind ik, want het is een heel goed woordenboek. Ik kan niet meer zonder.
Ik heb hem wel hier zien staan:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&mtype=B&hs.x=27&hs.y=44
Karidiès's signatuur Karen Agrafiotis - de Vries
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Te koop 2 prisma woordenboeken Arthur 9 2.972 23 September 2018, 09:49
Laatste bericht: Arthur
  woordenboek met uitspraak petra mens-omtzigt 0 1.181 06 September 2018, 16:26
Laatste bericht: petra mens-omtzigt
  GEZOCHT: Prisma Groot Woordenboek NIEUWGRIEKS - NEDERLANDS Paul 5 5.374 03 December 2015, 14:49
Laatste bericht: Jorik
  woordenboek marjan 6 5.373 10 October 2014, 15:00
Laatste bericht: Brandaki
  Wie heeft een Grieks - Nederlands woordenboek? Vito 12 7.885 03 September 2013, 13:43
Laatste bericht: Erwin

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)