Ross Holidays duur geworden?
#1
Ik vind Ross Holidays een topper van een reisorganisatie, beter kan volgens mij niet. Altijd met volle tevredenheid en voor zeer redelijke prijzen gebruik van gemaakt. Perfecte accommodatie's en alles altijd goed geregeld.

Maar ik vind Ross de laatste tijd wel erg duur geworden. Wat is jullie mening over Ross Holidays en over de prijzen?
Bouboulina's signatuur    
Siga Siga !   Het glas is toch nog half vol.
Quote
#2
Ik vond Ross altijd al duur. Heb er nog nooit geboekt. Wij regelen de laatste 5 jaar alles zelf, dat bevalt veel beter.
Bv. een reis van 2 weken naar een villa in de Pilion: 5000,- bij Ross. Zelf geregeld in een iets minder luxe villa maar wel met prive-zwembad: € 1900,- incl. tickets en autohuur.
Voor dat geld kon je bij Ross net aan in een pension in Kala Nera zitten zonder autohuur.
Quote
#3
Ross heeft het altijd al moeten hebben van goedkope last minutes en daardoor hoge aanvang prijzen. Da's een mix welke voor hun goed werkt.
Ik heb er fijne vakantie mee gehad maar altijd de last minutes.
Quote
#4
Afgelopen seizoen hadden ze opvallend weinig aanbiedingen. Voorgaande jaren hadden ze in het voor en naseizoen volop leuke aanbiedingen.
Bouboulina's signatuur    
Siga Siga !   Het glas is toch nog half vol.
Quote
#5
ik heb 5 jaar geleden eens een email naar Ross gestuurd voor info en er nooit een reactie op gekregen. Ondertussen boek ik toch altijd alles rechtstreeks.
Quote
#6
deze discussie is al zeer uitvoerig behandelt in 2013  op het subforum: op weg/ in
griekenland- over land, over zee en door  de lucht
Quote
#7
(10 December 2015, 08:51)metaxa schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




deze discussie is al zeer uitvoerig behandelt in 2013  op het subforum: op weg/ in
griekenland- over land, over zee en door  de lucht

Inderdaad,

Kijk eens hier 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#8
(10 December 2015, 08:51)metaxa schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




deze discussie is al zeer uitvoerig behandelt in 2013  op het subforum: op weg/ in
griekenland- over land, over zee en door  de lucht

ja, en dan, wat is uw punt ?  Waar ooit eens iets over gezegd geweest geworden is mag nu niet meer aangehaald worden ?  Dan zal er hier weldra niet veel meer gepost worden denk ik.
Big Grin
Quote
#9
ross nu ook via brussel naar griekenland,goed nieuws voor belgie en zuid nederland Smile
Quote
#10
Mijn excuses, ik ben vrij nieuw op dit forum en weet dus niets over de onderwerpen die in het verleden zijn behandeld. Nogmaals excuses en het zal niet meer gebeuren. Het zou misschien wel handig zijn om je opmerkingen te motiveren zodat het voor anderen begrijpelijk wordt wat je nou eigenlijk bedoeld met je opmerkingen. Dat is namelijk niet duidelijk op deze manier. Of is dit juist de bedoeling?

Nogmaals sorry voor het ongemak.   imsorry
Bouboulina's signatuur    
Siga Siga !   Het glas is toch nog half vol.
Quote
#11
(10 December 2015, 10:33)Bouboulina schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Mijn excuses, ik ben vrij nieuw op dit forum en weet dus niets over de onderwerpen die in het verleden zijn behandeld. Nogmaals excuses en het zal niet meer gebeuren. Het zou misschien wel handig zijn om je opmerkingen te motiveren zodat het voor anderen begrijpelijk wordt wat je nou eigenlijk bedoeld met je opmerkingen. Dat is namelijk niet duidelijk op deze manier. Of is dit juist de bedoeling?

Nogmaals sorry voor het ongemak.   imsorry

je hoeft je zeker niet te excuseren hoor, sommigen hier zijn oude ratten op het forum. Big Grin
Quote
#12
het adres van ross holidays in belgie is
pijpersveldstraat 12 b2 3500 hasselt
telefoon 011962026
Quote
#13
@kritikaster, mag het ook rotten zijn?
Quote
#14
(10 December 2015, 16:43)Wim M schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




@kritikaster, mag het ook rotten zijn?

neen, ik bedoelde wel degelijk ratten Angry
Quote
#15
@ kritikaster. OK. Wie de schoen past trekke hem aan.
Quote
#16
Ik zie nu wel dat ze bij Ross diverse kortingen geven zoals vroegboekkorting, klantenkorting, voorkeursgarantie en ze betalen je bagage. Doen ze toch ook niet overal?
Bouboulina's signatuur    
Siga Siga !   Het glas is toch nog half vol.
Quote
#17
Ach, ze hebben allemaal hun eigen marketing strategieën. Of je nu door de kat of door de hond gebeten wordt, gebeten word je toch wel. Misschien betaal je bij hen geen bagage en via Sunweb mag je weer gratis parkeren.
En als je het zelf regelt ben je afgezien van de aanbiedingen gewoon het goedkoopst uit.
Quote
#18
Daar heb je zeker gelijk in. Maar Ross heeft (of had) wel eens aanbiedingen waarvan ik dacht, daar moeten ze volgens mij geld op toeleggen. Voor 199 euro bijvoorbeeld een weekje Corfu. Daar kun je niet eens een retourvlucht voor boeken.

Zou uiteraard ook allemaal fake kunnen zijn, en dat het gewoon lokkertjes zijn. Wie zal het zeggen?
Bouboulina's signatuur    
Siga Siga !   Het glas is toch nog half vol.
Quote
#19
Gratis bestaat niet, korting bestaat ook niet. Moet allemaal uit een ander potje komen. Driemaal raden wie dat potje betaalt? Big Grin
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#20
Klopt hoor, Bouboulina. Maar ook niet alleen Ross biedt dat aan. Wij zijn 2 jaar geleden voor € 199,- pp een week met Arke naar Zakynthos geweest. Was helemaal prima!
Quote
#21
Dus het kan toch echt? Was het dan ook wel op een leuke locatie, of liet dat te wensen over?
Bouboulina's signatuur    
Siga Siga !   Het glas is toch nog half vol.
Quote
#22
Zoals ik al aangaf: prima! Kijk, je moet geen 5-sterren accommodatie verwachten voor dat geld, maar we hadden een keurig appartement met een heerlijk groot balkon. Zwembad en taverna erbij, dus we konden 's avonds rollend de trap op Big Grin
Ze doen het om lege vliegtuigstoelen en appartementen op te vullen die ze toch al besproken hebben. En wat geld is nog altijd beter dan geen geld.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Kerstkaartje van Ross Holidays Bouboulina 31 18.892 13 December 2015, 21:09
Laatste bericht: Bouboulina
  De nieuwe Ross kalender, hij is er weer Ger 2 2.208 21 November 2014, 16:51
Laatste bericht: Ger
  Zijn ze nou helemaal gek geworden? Erwin 6 4.399 01 September 2014, 18:11
Laatste bericht: johancrete
  Jaarlijkse Ross-presentje KarenAnna 19 11.443 09 December 2013, 20:31
Laatste bericht: Ger
  Virtuele Tour van Ross Holidays metaxa 2 2.744 06 December 2013, 15:53
Laatste bericht: frank65
  De vis wordt (te) duur betaald Wick 0 1.697 08 April 2013, 08:38
Laatste bericht: Wick
  Griekenland duurder geworden door de crisis? Ger 14 19.244 23 August 2011, 20:27
Laatste bericht: Marcel
  Ross Holidays populair bij GR-gangers Ger 0 3.103 14 April 2010, 19:19
Laatste bericht: Ger

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)