Informatieve website
#1
Velen van jullie kunnen deze website waarschijnlijk wel, maar voor diegene die de website misschien nog niet kunnen :

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Informatieve website van Hans Huisman over de griekse eilanden. Leuke website !

Zit Hans toevallig ook op dit forum?
Bouboulina's signatuur    
Siga Siga !   Het glas is toch nog half vol.
Quote
#2
De website is inderdaad bij mij bekend; heb wel de indruk dat ie niet erg wordt bijgehouden, maar kan me vergissen natuurlijk.
Voor zover ik weet is Hans geen forumlid maar wat let je, vraag hem eens om eens een kijkje te komen nemen op Oríste?

Meerdere Oríste-leden onderhouden zelf ook een forum of blog. Mochten die zich bij mij melden dan zet ik ze in het lijstje 'Griekenland websites van forumleden' op de
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(middelste kolom)
Quote
#3
Ik heb het hem gevraagd middels een email. Even afwachten of er reactie komt.
Bouboulina's signatuur    
Siga Siga !   Het glas is toch nog half vol.
Quote
#4
(11 December 2015, 18:42)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




De website is inderdaad bij mij bekend; heb wel de indruk dat ie niet erg wordt bijgehouden, maar kan me vergissen natuurlijk.

Kende die website niet, maar heb ook die indruk na een aantal zaken te hebben gelezen. Heb hier en daar toch zaken gelezen die al jaren achterhaald zijn. Ziet er voor het overige toch wel een leuke website uit en ik zal hem dus toch volledig gaan uitspitten Smile
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)