Op zoek naar verblijfplaatsen?
#1
Tijdens het surfen op zoek naar studio's/appartementen voor onze eilandhopping na de zomer, deze handige site met een zoekfunctie ontdekt/gevonden:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




=
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Ik snap niet wat daar zo handig aan is. Heb een beetje rondgekeken en kwam er vervolgens achter dat je doorgestuurd wordt naar booking.com
Quote
#3
(14 April 2016, 15:02)chris schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik snap niet wat daar zo handig aan is. Heb een beetje rondgekeken en kwam er vervolgens achter dat je doorgestuurd wordt naar booking.com

Ik ben via deze (nog) niet op booking terechtgekomen. Maar er staan wel een pak verblijven in die niet op booking staan. Dus dan even googelen met de naam en zo bij hun eigen website terechtkomen.
En met handig bedoel ik vooral dat je kan zoeken per regio/eiland.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#4
Bij alle hotels die ik heb aangeklikt,wordt je doorgestuurd wanneer je wilt boeken ,naar booking.com
Daar kun je overigens ook op regio zoeken. Evengoed bedankt voor de tip.
Quote
#5
(14 April 2016, 15:43)chris schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Bij alle hotels die ik heb aangeklikt,wordt je doorgestuurd wanneer je wilt boeken ,naar booking.com
Daar kun je overigens ook op regio zoeken. Evengoed bedankt voor de tip.

Je wordt enkel naar booking.com doorgestuurd als je de link "online boeken" aanklikt. En booking.com gebruik ik niet in Griekenland, altijd rechtstreeks bij de eigenaar. Zo heb ik gisteren een studio geboekt in Leros. Zelfde prijs als booking.com maar ontbijt is inbegrepen. Bij een boeking via booking.com is het ontbijt niet inbegrepen.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#6
er zijn twee dingen waar de grieken niet van houden,dat  zijn booking sites
en  betaling met plastic geld Big Grin
Quote
#7
Ben nieuwsgierig wat je geboekt hebt op Leros. Ik ken dat eiland nl.nerg goed.
Quote
#8
(14 April 2016, 17:52)chris schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ben nieuwsgierig wat je geboekt hebt op Leros. Ik ken dat eiland nl.nerg goed.

Asterias in Panteli

[Afbeelding: 1252bza.jpg]
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#9
Panteli is de leukste plaats om te verblijven op Leros. Vooral in de avond erg gezellig. De lekkerste pitta eet je in platanos op het plein, tegenover de fotograaf. Pitta bifteki met de hele rimram. In Alinda bij to Steki hebben ze een heel bijzonder zeevruchtenschotel. Ach en verder is het een heel leuk eiland.
Quote
#10
Bedankt voor de tips Chris.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Op zoek naar een passende ferry-verbinding? Ger 1 1.577 07 May 2017, 17:39
Laatste bericht: kokino17
  op zoek naar meerijden Athene gambieraki 2 2.659 21 July 2014, 15:49
Laatste bericht: gambieraki

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 3 gast(en)