Even voorstellen dus
#1
Okay, even voorstellen dus...

Ik ben Rob Berkers en woonachtig in Heemskerk (Noord Holland), geboren in Amsterdam en opgegroeid in Haaksbergen (Twente).

In het dagelijks leven ben ik werkzaam als "Senior Software Engineer", wat dus gewoon een computer-programmeur is die er redelijk wat ervaring in heeft (en dat klopt ook, want ik doe die werk al bijna 30 jaar Tongue). Het bedrijf waar ik werkzaam ben houdt zich bezig met het betalingsverkeer over het Internet (credit cards, wallets, iDeal enz. enz) en dan doen wij voor bedrijven wereldwijd.

Mijn hobby's zijn fotografie, eten (koken en nuttigen!), lezen (voornamelijk SF en Fantasy), films/series (wederom voornamelijk SF en Fantasy), IT-stuff (van programmeren tot gamen) en... Griekenland en dan met name het eiland Lesbos. Ik (en gelukkig mijn vriendin ook) zijn verliefd op Lesbos!

We zijn ook op andere plekken in Griekenland geweest (het vaste land, Kreta, Rhodos, Chios.... ), maar wij keren steeds weer terug naar Lesbos. Onze laatste vakantie naar Lesbos was dit jaar september/oktober (12 dagen). Voor volgend jaar is een vakantie van 22 dagen Lesbos in de planning.

Reden dat ik lid ben geworden van dit is forum is omdat het altijd leuk is om met andere mensen over Griekenland te praten en ervaringen uit te wisselen. En ik heb nog een aantal vragen waar ik misschien hier een antwoord op kan vinden Smile.

Groet,
Rob.
Quote
#2
Welkom Rob. zwaaivlag lovegreece
Quote
#3
Leuk dat je je even voorstelt!
Veel plezier op dit informatieve forum!
Quote
#4
Welkom op Oríste Rob!

Héél veel lees- en schrijfplezier hier op 't forum

[Afbeelding: welkom.gif]
Quote
#5
Hallo Rob,

Welkom op het forum. We hebben enkele overeenkomsten;
Ik ben geboren en getogen in Heemskerk, woon nu op Kreta en ben webdesigner.
Computer Boy's signatuur Internetverslaving is nu een erkende ziekte, waarvoor je naar een afkickkliniek kan gaan. Ik ga alleen maar als er WiFi is.
Quote
#6
Welkom Rob !   

kalispera hellas
Bouboulina's signatuur    
Siga Siga !   Het glas is toch nog half vol.
Quote
#7
welkom ROB
Quote
#8
Welkom Rob

Veel plezier hier en wat Lesbos betreft , er zijn veel medeliefhebbers.



[Afbeelding: 2vvqreh.jpg]
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Nieuw (een blue’ke dus) Gunnar 9 1.625 26 October 2023, 19:52
Laatste bericht: El Greco

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)