Grieksegids nieuws     
Harde matrassen
#41
Gevoel voor humor hebben is ook een levenskwaliteit.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#42
Zeg heren, kunnen jullie nu ophouden het topic te vervuilen met al die  offtopic2  reacties?
En nee, ik ben geen moderator maar wel de TS die er nu een beetje moe van word (buiten het slapen op harde matrassen).  Hypocrite
Quote
#43
Nou dat was het dan weer voor vandaag.
Oogjes dicht en snaveltjes toe.
Welterusten kijkbuiskinderen.
Damiaatje's signatuur Je hoeft de top niet te bereiken, halverwege de berg is het uitzicht ook fantastisch.Big Grin

Als je met twee voeten op de grond blijft staan, kom je geen stap verder. Cool
Quote
#44
Gaarne vanaf nu weer on-topic verder  Angry
Eventuele volgende niet ter zake doende opmerkingen worden zonder meer verwijderd.
Quote
#45
Daarom is Sunset Hotel op Lesbos mijn favoriete hotel. Leuk familiehotel en met heerlijke goede boxspring bedden
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




greece67's signatuur zwaaivlag
LIVE YOUR LIFE! YOU ONLY HAVE ONE!

Quote
#46
Had zelf ook altijd vreselijke rugpijn van de harde matrassen. Kom dan heel slecht uit bed en kan nauwelijks lopen.
Heb thuis een goed matras en gelukkig weinig last van mijn rug.
Ik doe tegenwoordig een dubbel gevouwen deken op het matras en dat scheelt een hele boel pijn.
Heb ook wel eens een kleine stoelkussen meegenomen en die op het matras gelegd.
Harma's signatuur Pluk de dag 
                         gremo
Quote
#47
Harma dat is een nuttige tip - ook al eerder gepost door anderen. Eerstvolgende keer dat het nodig is ga ik dat uitproberen. Nu nog te veel te zachte/doorzakkende matras tackelen.
Quote
#48
(22 December 2015, 10:06)ElsR schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Harma dat is een nuttige tip - ook al eerder gepost door anderen. Eerstvolgende keer dat het nodig is ga ik dat uitproberen. Nu nog te veel te zachte/doorzakkende matras tackelen.

Kijk eens onder zo'n matras. Vaak liggen de latten niet meer op hun plaats waardoor de matras er tussen doorzakt. Dit is dan simpel te verhelpen door de latten te verschuiven.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Matrassen kopen xrissi 4 3.504 21 April 2015, 19:52
Laatste bericht: TreinopStad

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)