Nieuw boek van Roosmarijn
#1
Voor wie geïnteresseerd is

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&id=roosmarijn
Quote
#2
Besteld!
Bart0riste's signatuur Een vooroordeel is een mening die doorgaans niet op feiten is gebaseerd.....
Quote
#3
Denkt dat dit boek van Roos eigenlijk niet mag ontbreken op de plank van de ware Griekenlandliefhebber. Roosmarijn ooit een prominent lid van Oriste....
[Afbeelding: xav0py.jpg]

In dit dagboek beschrijf ik mijn leven en mijn persoonlijke kijk op alles dat binnen Griekenland en Europa gebeurt. Het loopt over een periode van ruim twee jaar. Een periode waarin mijn hervonden kracht en voorzichtige hoop omsloegen in wanhoop.
Bart0riste's signatuur Een vooroordeel is een mening die doorgaans niet op feiten is gebaseerd.....
Quote
#4
Mee eens, hier lees je het uit de eerste hand, wij staan slechts aan de zijlijn
Quote
#5
Ja, ik ga t zeker ook bestellen.
Quote
#6
Inderdaad, Roosmarijn volgt de actualiteit op de voet, en heeft telkens/chronologisch het 'veranderend klimaat' in de Griekse samenleving in de juiste context weten te plaatsen. Ze heeft het voor ons allemaal bijgehouden, en nu beschreven in haar (reeds derde) boek.
Bestellen dus!
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#7
net alle twee de boeken besteld
Quote
#8
Misschien al iemand t boek gelezen? Ik moet nog n tijdje wachten voor ik m heb maar ben benieuwd naar wat anderen ervan vinden.
Quote
#9
@Nanny.Zeer hoogstaand en aangrijpend:Kopen en lezen!
Quote
#10
@Aleko, heb al wel besteld maar ligt nog in NL op me te wachten......
Quote
#11
Ik hoop dat er niemand bezwaar heeft dat ik Roos d'r boek nog een keer naar boven haal, zodat deze een beetje  in t nieuws blijft.
Quote
#12
Ze kan niet genoeg gepromoot worden.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#13
Helemaal met je eens.
Quote
#14
Helemaal gelijk Arthur.....!
Bart0riste's signatuur Een vooroordeel is een mening die doorgaans niet op feiten is gebaseerd.....
Quote
#15
IK heb eindelijk Roos dr nieuwe boek in mijn bezit. Na de eerste paar hoofdstukken te hebben gelezen ben ik  al erg enthousiast!
Quote
#16
een echte aanrader !
Quote
#17
Ik heb interresse maar wat moet ik voorstellen bij de inhoud
Martino's signatuur Martino

sirtaki lovegreece
Quote
#18
@Martino, Roos beschrijft in haar dagboek haar dagelijks leven maar laat daarin ook diverse problemen waar Griekenland mee te maken krijgt voorbij komen. De crisis, politiek, vluchtelingenprobleem enz. Het is geen dikke pil, leest makkelijk, en heel veel van het geschrevene is  voor griekenlandgangers erg  herkenbaar.
Quote
#19
Ik heb het ook binnen. Ik ben benieuwt.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Nieuw boek met verhalen uit o.a. Griekenland Corry 0 2.001 07 January 2018, 23:17
Laatste bericht: Corry
  Nieuw boek: Worstelen aan de rand van Europa Ger 1 2.849 02 July 2016, 21:51
Laatste bericht: vlagreco
  gezocht; titel van een boek over stel dat naar Griekenland vertrekt Corry 3 4.581 24 July 2011, 10:30
Laatste bericht: maria kaptein

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 3 gast(en)