Even voorstellen
#1
Hallo,
Mijn naam is Paul Turel 60 jaar, 36 jaar getrouwd, 2 kinderen en 4 kleindochters. Ik woon in het midden van het land in het kleine plaatsje Cothen.
Wij gaan dit jaar voor de 2e keer met de auto en caravan naar Griekenland, dit keer naar het vaste land. In 2010 nog wel een rondgeneust op het oude forum, nu maar eens hier aangemeld om zoveel mogelijk leuke, interessante ideeën op te doen. Van onze vakanties maak ik sinds 2000 een verslag dat ik via een eigen website bijhoud. Die site vind je hier 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Dag Paul,

Welkom op Oríste, leuk dat jullie hier zijn terechtgekomen én je even voorstelt aan de forumleden.

[Afbeelding: kalosirthate.jpg]
Mooie 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




hebben jullie hoor, jullie hebben al héél wat afgereisd als ik dat allemaal zo bekijk.
Bovendien staat er een mooie reis voor de boeg zo te zien.

Camping Sikia tussen Kato Gatzea en Kala Nera zal jullie goed gaan bevallen, net als heel Pilion trouwens.
Bij de camping spraken we met meerdere stellen/families die er al jaren terugkomen omdat het hen zo goed bevalt.

Houden jullie ons hier op Oríste ook op de hoogte van jullie reis komende seizoen?

Ondertussen wens ik jullie héél veel schrijf- en leesplezier hier op 't forum!
Quote
#3
welkom paul op deze mooie site
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)