Peiling: Kies hier de volgens jou 5 mooiste mooiste foto's van 2015 (zie uitleg hieronder)
Je hebt geen toestemming om te stemmen in deze peiling.
Foto 1 - Lixouri (Els Cuijpers)
0.57%
2 0.57%
Foto 2 - Plaka Spinalonga (Martine Prest)
1.99%
7 1.99%
Foto 3 - Milos (Johan)
1.70%
6 1.70%
Foto 4 - Kioni Ithaka (Patrick)
1.14%
4 1.14%
Foto 5 - Kefalonia (Pippelientje)
1.99%
7 1.99%
Foto 6 - Parende sprinkhanen Rhodos (Sophia)
2.27%
8 2.27%
Foto 7 - Potami Samos (Debs)
2.56%
9 2.56%
Foto 8 - Parga (Rian Spliet)
2.56%
9 2.56%
Foto 9 - Ayii Anayiri Alonissos (Lumix)
1.99%
7 1.99%
Foto 10 - Pilion (Angeliki)
6.25%
22 6.25%
Foto 11 - Mykonos (Patrick)
1.14%
4 1.14%
Foto 12 - Grijze roodstaart Rhodos (Sophia)
1.42%
5 1.42%
Foto 13 - Mandraki Nysiros (Debs)
0.85%
3 0.85%
Foto 14 - Skyros (Johan)
4.26%
15 4.26%
Foto 15 - Mikro Papingo (Angeliki)
1.70%
6 1.70%
Foto 16 - Mimosa (Spili)
0.57%
2 0.57%
Foto 17 - Arta (Ries)
1.14%
4 1.14%
Foto 18 - Diagoras Kastellorizo (Cors)
2.56%
9 2.56%
Foto 19 - Spili Kreta (Ingrid Amsterdam)
0.28%
1 0.28%
Foto 20 - Tsamadu beach Kokkari (Samoslovers)
1.14%
4 1.14%
Foto 21 - Karpathos (WillemP)
0.57%
2 0.57%
Foto 22 - West Kreta (Grek)
10.23%
36 10.23%
Foto 23 - Zaros Kreta (Rian Spliet)
1.14%
4 1.14%
Foto 24 - Voetbalmuseum (Ingrid Amsterdam)
0.57%
2 0.57%
Foto 25 - Agios Nikolaos Kreta (Arthur)
1.14%
4 1.14%
Foto 26 - Kerkyra (Petra Sanders)
2.84%
10 2.84%
Foto 27 - Old town Kos (Debs)
3.41%
12 3.41%
Foto 28 - Sifnos (Cors)
0.57%
2 0.57%
Foto 29 - Boot Roumeli Skafia (Robienne)
0.28%
1 0.28%
Foto 30 - Kalamaki Heraklion (Kritikaster)
0.85%
3 0.85%
Foto 31 - Koufonisia (Metaxa)
1.70%
6 1.70%
Foto 32 - Kreta (Petra Sanders)
2.84%
10 2.84%
Foto 33 - Groen vervoer Karpathos (Pieter)
4.55%
16 4.55%
Foto 34 - Agia Galini Kreta (Pippelientje)
2.56%
9 2.56%
Foto 35 - Kokkari Samos (Harma)
0.57%
2 0.57%
Foto 36 - Boubou Ghostdods (Lygia)
1.70%
6 1.70%
Foto 37 - Agios Savvas Kalymnos (Patrick)
0.57%
2 0.57%
Foto 38 - Agia Galini Kreta (Rian Spliet)
0.85%
3 0.85%
Foto 39 - Samothraki (Johan)
1.42%
5 1.42%
Foto 40 - Kokkari Samos (Samoslovers)
0.85%
3 0.85%
Foto 41 - Afissos Pilion (Rododafni)
2.27%
8 2.27%
Foto 42 - Symi (JohanV)
1.14%
4 1.14%
Foto 43 - Agia Kyriaki Pilion (Niké)
4.83%
17 4.83%
Foto 44 - Molyvos Petra (Janos54)
2.56%
9 2.56%
Foto 45 - Skyros (Johan)
0.28%
1 0.28%
Foto 46 - Greeklish in Kalamaki (Kritikaster)
1.14%
4 1.14%
Foto 47 - Artemision Evia (JohanV)
0.28%
1 0.28%
Foto 48 - Kalithea Rhodos (Patrick)
0.28%
1 0.28%
Foto 49 - Agios Nikolaos (Ingrid Amsterdam)
0.85%
3 0.85%
Foto 50 - Koufonisia (Metaxa)
5.68%
20 5.68%
Foto 51 - Arkadi klooster (Martine Prest)
1.99%
7 1.99%
Foto 52 - Panayia Glykofilousa (Rob63)
1.42%
5 1.42%
Totaal aantal stemmen: 352 stem(men) 100%
* Je hebt op deze optie gestemd. [--]

Verkiezing 'Foto van het jaar' 2015
#1
De 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




'foto van de week' van 2015 prijkt inmiddels naast het Oríste-logo bovenaan het forum. Dus is het weer tijd om, net als in
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




,
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




,
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




,
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




en
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




, de Foto van dit jaar 2015 te gaan kiezen uit de 52, door leden ingezonden 'foto's van de week'.

Ook dit jaar stuurden de lezers van Oríste! weer genoeg mooie foto's in om elke week opnieuw een mooie "foto van de week" in de header te kunnen plaatsen.
Dank daarvoor!

Klik
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




voor een overzicht van alle foto's uit 2015. Door op een foto te klikken wordt deze vergroot. Het nummer van de betreffende foto is te zien in de adresbalk op het einde van de URL. Het getal achter "2015-" is het nummer van de foto (bijvoorbeeld bij 2015-37ff.jpg is het fotonummer 37)
Maar je kunt ook in het overzicht met de muis op een fotootje gaan staan (niet klikken); de link met fotonummer verschijnt dan onderaan in je browserbalk.

Zet een vinkje bij jouw 5 favoriete foto's in de poll boven dit bericht. Op zondag 24 januari 2016 om 12:00 uur sluit de poll en is de "Foto van het jaar 2015" bekend.

Dit jaar worden de makers van drie mooiste "foto's van het jaar 2015" beloond met prijzen die door drie adverteerders en meerdere donateurs van Oríste! beschikbaar werden gesteld:


 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




    
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






De '
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




' zijn te herkennen aan het [Afbeelding: team-donateur.gif] -logo onder hun naam.

De drie prijzen bestaan uit Griekse 'Goodiebags' welke door mij zijn samengesteld uit de ter beschikking gestelde items van deze gevers.


Voor de foto's die nét de 'top3' hebben gemist is er uiteraard eeuwige roem op Oríste! Wink  alsmede de hartelijke uitnodiging om het in 2016 wederom te proberen.

NB: Mochten de makers van een of meerdere winnende foto's in Griekenland wonen kan ik me voorstellen dat het merkwaardig is om Griekse spullen daarheen te sturen. In dat geval mag de winnaar ook kiezen voor een door mijzelf samengesteld 'Nederlands pakket'.


Voordat ik het vergeet, ook in 2016 blijven foto's voor de rubriek "foto van de week" meer dan welkom (hint ;) )


Voor de nieuwe leden uit 2015 (dat zijn er tot nu toe 504) die nog niet bekend zijn met de "foto van de week":
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




vind je alle informatie over deze rubriek.

En laat nu jullie stem maar horen; de peiling vind je boven dit bericht, dus even naar boven scrollen :)

Aan alle 'foto-inzenders' én sponsoren van deze 'foto van het jaar'-verkiezing: Enorm bedankt voor jullie inzet/medewerking up


De peiling vind je boven dit bericht (dus even naar boven scrollen).......



Ger
Quote
#2
Nou Ger gestemd hoor.

Ben benieuwd welke van de mooie foto's dit jaar in de top 3 zitten.
Quote
#3
Zojuist heb ik de drie pakketjes voor de prijswinnaars samengesteld. Het ziet er dit jaar erg leuk uit; met dank aan de sponsoren en gulle gevers!
Ik hoop dat er de komende dagen heel wat leden gaan stemmen; momenteel hebben er slechts ongeveer 25 (van de ruim 2500!) leden gestemd Confused
Dus heb je even tijd, laat je stem horen. Het is ook geen straf om de mooiste foto's van het afgelopen nog eens rustig te bekijken en een keuze te maken door op de -volgens jou- 5 mooiste foto's te stemmen Wink

Even naar boven scrollen en je ziet hoe het werkt..........
Quote
#4
Ik vind het ieder jaar weer lastig.
En nu in het topic met je mooiste foto zitten daar ook foto's tussen die zo in de top 3 zouden kunnen komen.
Quote
#5
Gestemd!
Quote
#6
Gisteren gestemd Smile. Lastige keuze weer!
Quote
#7
(02 January 2016, 12:46)leon10 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Gestemd!

(04 January 2016, 23:07)IngridAmsterdam schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Gisteren gestemd Smile. Lastige keuze weer!

Bedankt voor het stemmen Leontien en Ingrid; het aantal stemmen valt helaas enorm tegen tot nu toe. Hoop dat er nog een flinke eindspurt komt, de inzenders van al die mooie foto's verdienen het, toch?
Quote
#8
Stem ook uitgebracht en nog nagenoten van al die mooie foto's.
Quote
#9
Tja, ieder jaar verloopt het maar moeizaam met het stemmen.
Ik begrijp dat niet; het is slechts een kleine moeite en toch leuk om te doen...
Quote
#10
Ja het is even lastig. Je moet de nummers opschrijven van 5 foto's. Kleine moeite voor een leuk spelletje. Altijd leuk om te zien wat een ander er van "bakt"
Wim
Quote
#11
Ook gestemd.
Altijd leuk om de foto's terug te kijken.
Even opschrijven welke ik mooi vind.....dat waren er al gauw 10!
Nog een keer bekijken en dan schiften.
Toch gelukt om de 5 mooiste er uit te zoeken.
Harma's signatuur Pluk de dag 
                         gremo
Quote
#12
Frederique, een kleine moeite vind ik toch behoorlijk tegenvallen als je de foto's per stuk aanklikt om het grote formaat te zien.
Er gaat best veel tijd inzitten dus ik kan me goed voorstellen dat niet iedereen daar de tijd voorneemt.
Heb zelf overigens wel gestemd.
Quote
#13
Gestemd en de verleiding weerstaan om op mijn eigen foto te stemmen Wink
Quote
#14
Tja, ik had de klus in een mum van tijd geklaard...
Uit de miniatuurtjes op het overzicht zie ik in één oogopslag welke bij mij favoriet zijn en hoef dan ook niet alle foto's stuk voor stuk op groot formaat te bekijken.
Quote
#15
Maar neem nu de foto van Sophia: parende sprinkhanen. Ik zag daar in het miniatuur alleen maar een citroen. Ik heb ze dus wel stuk voor stuk bekeken op groot formaat voor de compositie en details.
Quote
#16
(05 January 2016, 22:40)Vito schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Maar neem nu de foto van Sophia: parende sprinkhanen. Ik zag daar in het miniatuur alleen maar een citroen. Ik heb ze dus wel stuk voor stuk bekeken op groot formaat voor de compositie en details.

Laat die foto nu toevallig net mijn nr. 1 zijn.
Als je iedere week even de geplaatste foto boven aan de pagina nader bestudeert, kost het je bij de verkiezing niet zo veel tijd...
Quote
#17
Even ralativeren hierin:
Het kost  eventueel 1 kwartiertje van je tijd!!  Dat is maar  1XPER JAAR... Als je de foto  vergroot bekijkt zie je al in de Browser het nummer van die foto!!
Die schrijf je eventueel even  op en in een mum van tijd heb je al en selectie.... Als je meer als 5 hebt ,,,weer even een slectie maken  en vandaaruit  even filteren en Whalla!... Dat is duss maar 1x per jaar

Wat is tijd?? Je vindt het toch zelf ook leuk/fijn... als mensn  de moeite nemen om een vraag die jezelf stelt te beantwoorden, neem ik aan  ... en daarvoor moeite doen uit Eigen ervaringen of even  de tijd hebben genomen  om het even voor je   opgezocht hebben  via internet ..  om die voor je te kunnen beantwoorden  !!
Quote
#18
Waar ik wel veel moeite mee had en veel moeite  voor moest doen om er in te komen  ...Om  aan deze oproep  te voldoen ,, deze oproep terug,, te vinden   na een  aantal dagen ...
Dat kan wel een beetje duidelijker worden!! b.v een link ergens  bovenop of  naast  de wekelijkse foto...
Volgens mij waren deze oproepen  eerder in het  ook al zo!

Duss  ook voor de nieuwe leden kan   dat best verwarrend  zijn!!
Quote
#19
Waar ik wel veel moeite mee had en veel moeite  voor moest doen om er in te komen  ...Om  aan deze oproep  te voldoen ,, deze oproep terug,, te vinden   na een  aantal dagen ...
Dat kan wel een beetje duidelijker worden!! b.v een link ergens  bovenop of  naast  de wekelijkse foto...
Volgens mij waren deze oproepen  eerder in het  ook al zo!

Duss  ook voor de nieuwe leden kan   dat best verwarrend  zijn!!
Quote
#20
(06 January 2016, 03:13)Wilma schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Waar ik wel veel moeite mee had en veel moeite  voor moest doen om er in te komen  ...Om  aan deze oproep  te voldoen ,, deze oproep terug,, te vinden   na een  aantal dagen ...
Dat kan wel een beetje duidelijker worden!! b.v een link ergens  bovenop of  naast  de wekelijkse foto...
Volgens mij waren deze oproepen  eerder in het  ook al zo!

Duss  ook voor de nieuwe leden kan   dat best verwarrend  zijn!!

Bovenaan op de indexpagina loopt al een aantal dagen een lopende tekst in een gele balk over de verkiezing Wilma. Die heb ik er speciaal neergezet om het vinden te vergemakkelijken. Door op "gestemd" te klikken kom je rechtstreeks in deze topic terecht.

"Welke van de 52
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




wordt 'foto van het jaar 2015'? Heb jij al
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




? .......... "
Quote
#21
Ik ben echt superonhandig met dit soort dingen, maar het is me prima gelukt om te stemmen, idd 5 minuten of zo.
Quote
#22
@Ger, Ja hoor na je oproep had ik gelijk gestemd! Waha, wat een giller,  dat lopende tekst balkje was me niet  eerder opgevallen... Blush
Quote
#23
Mooi, gestemd. Benieuwd wie er wint. Ger, ik woon in de buurt van Heerlen. Prijs is snel opgehaald........
Quote
#24
(07 January 2016, 16:22)frank65 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Mooi, gestemd. Benieuwd wie er wint. Ger, ik woon in de buurt van Heerlen. Prijs is snel opgehaald........

Tja Frank, ik vrees dat je dan toch eerst even een foto moet insturen  Big Grin
Wie weet val je dan volgend jaar ook in de prijzen en kom ik de prijs persoonlijk bij je afleveren  Wink
Quote
#25
Inmiddels begint zich een kleine kopgroep van 3 à 4 foto's los te maken.
Nog niet gestemd? Je hebt nog maar 13 dagen de tijd..........
Quote
#26
Was niet makkelijk, gestemd!
Quote
#27
Oh wil ik ook doen dat stemmen maar lukt niet op mobiel.
Morgen proberen op laptop.
Quote
#28
Ook bijj Ross Holidays hebben ze een verkiezing "foto van het jaar 2015" gehouden
hier de winnende foto Smile

 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#29
ik heb ze in 2005 ook gemaakt,zat er nog wat meer kleur op de muur

[Afbeelding: k2nzhz.jpg]
Quote
#30
Met nog maar 4 dagen te gaan is er al een duidelijke koploper met 30 stemmen te zien.
Maar de strijd om de tweede en derde plek is superspannend, maar liefst drie foto's hebben 16-18 stemmen en verder zijn er nog foto's met 15 en 14 stemmen.

Er moet een beslissing vallen (ik wil liever niet gaan loten), dus wil ik degenen die (nog) niet gestemd hebben vragen dat de komende dagen alsnog te doen, zodat er een duidelijk top3 uit de bus gaat komen. Dus heb je even een momentje tijd, doe mij én de inzenders een groot plezier en laat je stem horen.


Alvast [Afbeelding: efch.gif]
Quote
#31
Gestemd.

Mooie foto's. Mijn complimenten.
Quote
#32
(21 January 2016, 14:07)Dafne schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Gestemd.

Mooie foto's. Mijn complimenten.

Bedankt voor het stemmen Dafne. Wie volgt? Stemmen kan nog tot zondag 12:00 uur........
Quote
#33
De mogelijkheid tot stemmen is zojuist beëindigd; de winnaars zijn bekend!

De winnaars zijn:

Op de eerste plaats (met 36 stemmen) is deze foto geëindigd, gemaakt in West-Kreta door Grek:

[Afbeelding: 2015-22ff.jpg]



Op de tweede plaats (met 22 stemmen) staat deze foto; gemaakt in Pilion door Angeliki:

[Afbeelding: 2015-10ff.jpg]


En de derde plaats (20 stemmen) is voor onderstaande foto van Metaxa; genomen in Koufonisia:

[Afbeelding: 2015-50ff.jpg]


Dit jaar worden de makers van drie mooiste "foto's van het jaar 2015" beloond met prijzen die door drie adverteerders en meerdere donateurs van Oríste! beschikbaar werden gesteld:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




    
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






De '
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




' zijn te herkennen aan het [Afbeelding: team-donateur.gif] -logo onder hun naam.


[Afbeelding: surprisebox.gif]
De drie prijzen bestaan uit Griekse 'verrassingspakketjes' welke door mij zijn samengesteld uit de ter beschikking gestelde items van bovenstaande sponsoren. De Griekse Gids completeert de pakketjes met het allernieuwste exemplaar van de Griekse Gids Glossy.

Winnaars: van harte gefeliciteerd met de prijzen en bedankt dat jullie het afgelopen jaar deze leuke bijdragen leverden van de 'Oríste! - foto van de week / foto van het jaar' -verkiezing.

En voor de leden die (net) niet hebben gewonnen: ook dit jaar kunnen er weer foto's worden ingezonden voor de rubriek
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




. Wie weet behoor je de volgende keer ook tot de prijswinnaars.
Nog nooit een foto ingezonden voor de rubriek? Dan is dat nu misschien wel het goede moment. Elke leuke foto is welkom.

NB: Prijswinnaars: Sturen jullie even een PB'tje met jullie eigen adresgegevens of een adres van een PostNL-afhaalpunt? Dan zorg ik dat de pakketjes spoedig naar jullie worden verzonden.

Ik wil alle leden die mee hebben gedaan aan deze competitie, het zij door foto('s) in te sturen dan wel door een stem uit te brengen, enorm bedanken voor jullie medewerking. Mag ik in 2016 ook weer op jullie rekenen?
Quote
#34
Proficiat aan de winnaars goedgedaan


En aan Ger voor alle moeite die hij doet en de tijd die hij er in stopt: efcharisto1
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#35
Wat leuk dat mijn foto de tweede prijs heeft gekregen Smile . Dank je wel voor alle stemmen! En de andere winnaars ook gefeliciteerd!
Angeliki's signatuur Χαιρετισμους! 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




  gremo
Quote
#36
Deze Ger is ook heel blij met de eerste plaats,van de foto wedstrijd ,maar de nummer 2 en 3 zijn ook heel erg mooi,en bij de andere waren ook heel mooie foto's bij
Met dit echtpaar heb ik in 2005 ook de eerste plaats behaald bij de grieksegids,die ik gebruik bij mijn naam
Nogmaals heel hartelijk dank voor de stemmen die ze me gegeven hebben,voor Arthemis en Maria die helaas alle twee zijn overleden
En Ger natuurlijk ook heel hartelijk dank,voor het vele werk dat je in deze site steekt

deze was van 2005


[Afbeelding: 29dfj7q.jpg]
Quote
#37
Terechte winnaars van harte gefeliciteerd.
Met veel plezier volg ik het "foto van de week"-gebeuren.
Ook alle andere inzenders bedankt.
Cor.
Quote
#38
(24 January 2016, 13:38)grek schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Deze Ger is ook heel blij met de eerste plaats,van de foto wedstrijd ,maar de nummer 2 en 3 zijn ook heel erg mooi,en bij de andere waren ook heel mooie foto's bij
Met dit echtpaar heb ik in 2005 ook de eerste plaats behaald bij de grieksegids,die ik gebruik bij mijn naam
Nogmaals heel hartelijk dank voor de stemmen die ze me gegeven hebben,voor Arthemis en Maria die helaas alle twee zijn overleden
En Ger natuurlijk ook heel hartelijk dank,voor het vele werk dat je in deze site steekt

deze was van 2005


[Afbeelding: 29dfj7q.jpg]
Grek, van harte gefeliciteerd! En de andere winnaars natuurlijk ook.
@Grek, weet niet of ik het mag zeggen, maar de foto bij deze post, vind ik eigenlijk nog veel mooier Blush .

Neem er een lekker drankje op!

goedgedaan
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#39
Dat vind ik ook, Johan. Wat een prachtige foto, die je hebt gepost, Grek.
De andere ook, maar deze is nog mooier.

Prijswinnaars, gefeliciteerd !
En alle andere genomineerden: er zaten pracht plaatjes bij!
Quote
#40
De pakketten gaan morgenvroeg op reis naar de winnaars:

[Afbeelding: 35cpniw.jpg]
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Foto van de week wordt Foto van de maand Ger 5 3.854 12 April 2023, 14:51
Laatste bericht: Ger
  Verkiezing 'Foto van het jaar' 2021 Ger 46 8.240 19 January 2022, 12:26
Laatste bericht: Raki
  Verkiezing 'Foto van het jaar' 2020 Ger 33 8.077 27 January 2021, 09:55
Laatste bericht: Ger
  Verkiezing 'Foto van het jaar' 2019 Ger 40 11.226 22 January 2020, 11:20
Laatste bericht: Pippelientje
  Dit jaar nog geen 'Foto van de week' ingestuurd? Ger 0 3.596 25 July 2019, 14:28
Laatste bericht: Ger
  Verkiezing 'Foto van het jaar' 2018 Ger 83 27.086 18 January 2019, 11:42
Laatste bericht: IngridAmsterdam
  Vraag over foto van het jaar 2018 Arthur 8 5.022 29 December 2018, 12:36
Laatste bericht: jacq1970
  Foto van de week insturen? Het kan nog steeds! Ger 5 5.362 06 October 2018, 16:29
Laatste bericht: Wilma
  Verkiezing 'Foto van het jaar' 2017 Ger 72 25.278 25 January 2018, 16:18
Laatste bericht: Ger
  Verkiezing 'Foto van het jaar' 2016 Ger 70 33.864 17 January 2017, 21:41
Laatste bericht: Pippelientje

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 3 gast(en)