Nieuwe rubriek: Mijn allermooiste foto's
#41
Dit is dat baaitje met de natuurlijke haven van Lefkos genomen vanaf bovenstaande tavernes.[Afbeelding: 207weoi.jpg]
Quote
#42
@jjohn Mooi die tavernes aan de baai. Heb er heerlijk gegeten en gesnorkeld.
Onze jongens nog klein en in op de achterbank van de "Jimmy"
Quote
#43
(02 January 2016, 13:21)Cor Nieuw Vennep schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




@janos54, jammer het is geen "waar ben ik nu" vraag.
Deze had ik geweten. Orato Village, bovenaan die leuke onverharde weg met kuilen.
Menigeen klaagt er jaar in jaar uit over, maar ik vond het met een 4-wheel drive Jimny wel heel erg leuk.
En om helemaal precies thuis te zijn; de villa op de achtergrond is Villa Dafni.
O ja, de foto is prachtig Big Grin . Cor.

Inderdaad Cor.
Prachtige locatie. Weggetje inderdaad wel een belevenis. Hebben ook geprobeerd om auto om te ruilen voor 4-wheel. Dit was helaas niet mogelijk. Dus dan maar voorzichtig naar boven en beneden. Ondanks dit toch een heerlijke vakantie gehad en heerlijk gegeten in het restaurant .
Quote
#44
[Afbeelding: e0mwsm.jpg]

Ondergaande zon bij ons vakantiehuis (Agios Nikolaos Peloponnesos)
Quote
#45
[Afbeelding: 27zzosy.jpg]
Sami Kefalonia
Quote
#46
Ik heb ook een bootje gespot met een hele leuke mascotte.
Het ligt in de haven van Pigadia.

[Afbeelding: 2e4xf9k.jpg]
Quote
#47
Olijfboomgaard achter hotel Adam's House in Parga. Heel surrealistisch. (Geen Photoshop)


[Afbeelding: rmlmjn.jpg]
Quote
#48
Héél mooie foto jjohn.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#49
Deze zijn op een ander moment genomen. Het licht veranderde doordat de avond viel. Gemaakt met een simpele Olympus camera.

[Afbeelding: 2s8qkuu.jpg]


[Afbeelding: rc7ckh.jpg]
Quote
#50
Ik denk dat je de foto's hebt genomen op het pad van Parga naar het strand van Lichnos; ik heb daar soortgelijke foto's gemaakt:

[Afbeelding: mj5l50.jpg]

[Afbeelding: 35kmj5l.jpg]

[Afbeelding: 2nid0rm.jpg]

[Afbeelding: 250p0jk.jpg]

We zijn eens op een avond (te laat) teruggegaan van Lichnos naar Parga en toen zagen de bomen er behoorljk macaber uit. Helaas was het te donker om foto's te maken maar we schrokken ons rot door een grote das die ons pad plotseling kruiste. Daarnaast trapten we bijna op een flinke slang. De dagen erna hebben we er toch maar voor gekozen om op tijd terug te gaan naar Parga  Blush.
Quote
#51
Prachtige foto's Ger! Ik heb die van mij op canvas laten zetten. Erg fraai.
Die olijfboomgaard van mijn foto's stond achter het hotel Adam's House bovenin Parga.
Ik denk dat deze vorm van bomen typisch voor die streek zijn.
Quote
#52
mooie foto's we zijn er 15 jaar geleden ook geweest
Quote
#53
Ook dit even oude als prachtige exemplaar was daar te bewonderen:

[Afbeelding: k0kaxj.jpg]
Quote
#54
Deze 2 foto's vond ik op mijn FB. Fisheye foto's van mijn lievelingsplek Ahata Beach op Karpathos. Het zijn net juwelen!
Je ziet de parasolletjes en rechts de taverne van Anna en Takis in miniatuur.


[Afbeelding: efj7dc.jpg]

[Afbeelding: 2udx3ie.jpg]
Quote
#55
heel apart
Quote
#56
Ik kwam er nog één tegen uit Kefalonia. Een bloempotrijk straatje Fiscardo. Je zou ze moeten verpotten.......
[Afbeelding: 300seid.jpg]
Quote
#57
Jjohn, was jij dat ? Big Grin Big Grin Big Grin

[Afbeelding: ff49dd.jpg]
Quote
#58
Big Grin Big Grin
Quote
#59
Dit is Manolis, hij is op 106 jarige leeftijd overleden in 2014. Hij stond bekend als de lepelmaker van Kreta. Met de hand maakte hij pollepels van olijfboomhout. Hij woonde in het dorpje Zenia. Hij is jaren geleden op de foto gezet door de beroemde fotograaf George Meis. 

[Afbeelding: 102qmvt.jpg]
[Afbeelding: n5hoxh.jpg]
Quote
#60
Sorry voor de grootte. Ik kreeg de afbeeldingen er met moeite in met Tinypics. De koppeling werkte bij mij niet goed.
Quote
#61
Martine, ik had hun ook op de foto gezet in  2011...rijdend vanuit onze  auto... Haha zo te zien had hij toen dezelfde lepel in zijn handen!![Afbeelding: 29erfir.jpg]
Quote
#62
Wat hun kleinkinderen betreft  die een winkelttje beheren onder zijn naam .. (en daarop proberen te teren) werd
er nogal geschoemeld wat zijn leeftijn betreft!


[Afbeelding: 29yfpfb.jpg]

Zo ook als bepaalde familie recepten die ze daar verkopen!!
Quote
#63
Deze vond ik vandaag op mijn FB.
Mag zonder vergunning gereden worden.

[Afbeelding: 25t9tsx.jpg]
Quote
#64
Big Grin Big Grin Big Grin 

En gordel ook niet verplicht?
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#65
mooie foto's hoe krijg ik die gepost?
Quote
#66
(21 January 2016, 17:32)Leo schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




mooie foto's hoe krijg ik die gepost?

Da's niet zo moeilijk hoor Leo,
Lees dit maar eens en dan wordt alles wel duidelijk Wink
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#67
probeer een foto








Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#68
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




  

heb hem ook in kleur Smile Smile
Quote
#69
bedankt voor jou tip Ger geloof dat het gelukt is groet Leo
Quote
#70
(22 January 2016, 20:55)Leo schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




bedankt voor jou tip Ger geloof dat het gelukt is groet Leo

Iets groter formaat kiezen Leo. Smile

Onder "Grösse ändern" voor 15"of 17" kiezen.
[IMG]********[/IMG] van tinypic in je bericht plaatsen.
Quote
#71
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Angry doe toch iets niet goed
Quote
#72
[Afbeelding: 23qzcj9.jpg] Wink
Quote
#73
[Afbeelding: 14t8th0.jpg]


Ik zal je een handje helpen.
Je moet de link met [IMG]********[/IMG] in je bericht plakken.

Mooie foto's!
Quote
#74
Leo, Als je even stap voor stap de beschrijving van onderstaande doe  dan moet het zeker lukken Wink

Ga naar :tinypic...
Bladeren,zoek je foto in pc opgeslagen die jij wilt plaatsen.
Klik dubbel op foto
Kies  de grootte van foto bij  (Größe ändern:) …kies.. message Board 640x480
Klik op groene balkje : nu uploaden
ff wachten……..

Je foto verschijnt
Ga met je cursur op 2de balkje staan en kopiër die code
Ga terug naar je tekst op Pb
Rechtermuisknop plakken

Klik  helemaal onderaan op (voorbeeld weergeven )  = Naast reactie plaatsen...

En je kan beoordelen of je bericht plus foto goed is om verzonden te worden....
Dan bericht plaatsen.
Succes

[Afbeelding: wl3epl.jpg]
Quote
#75
Deze, gemaakt in 2011 op Kythira, vond ik toen al van toepassing![Afbeelding: 14yab2e.jpg]
Quote
#76
[Afbeelding: betxec.jpg]
Quote
#77
blijf proberen bedankt voor de tips
Quote
#78
Hallo,

Ik ben op zoek naar een afbeelding van een kerkje op Kreta. Blauw wit kerkje aan zee. Ik denk zelf het kapelletje bij Finiki. Een zekere Harry had deze ooit gemaakt en gedeeld op een Griekenland forum. Mijn moeder heeft deze ook van hem gehad maar wij zijn hem kwijt. Hopelijk kan iemand me weer aan deze foto helpen.
Bij voorbaat dank. Sven
Quote
#79
(06 February 2016, 18:13)Antoinette schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hallo,

Ik ben op zoek naar een afbeelding van een kerkje op Kreta. Blauw wit kerkje aan zee. Ik denk zelf het kapelletje bij Finiki. Een zekere Harry had deze ooit gemaakt en gedeeld op een Griekenland forum. Mijn moeder heeft deze ook van hem gehad maar wij zijn hem kwijt. Hopelijk kan iemand me weer aan deze foto helpen.
Bij voorbaat dank. Sven

Deze staat in Analipsi aan de oostkust op Kreta.
[Afbeelding: mwtrg4.jpg]
Quote
#80
Deze foto stond op mijn Karpathos-FB en kwam van Discover Olympos.

[Afbeelding: 2zxmccm.jpg]
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 7 gast(en)