Geboekt!!
#1
Vandaag de vakantie voor 2016 geboekt. We gaan een combinatie maken van 3 Ionische eilanden: Corfu, Lefkas en als sluitstuk Ithaki.

Ithaki is mijn favoriete eiland en ik heb het gevoel dat ik daar om de zoveel jaar weer naar toe moet. Het wordt nu de 4e keer. Lefkas zijn we 12 jaar geleden geweest en Corfu wordt een primeur. Hebben er weer veel zin in.
Quote
#2
corfu weet ik niet ,maar de andere twee zijn zeer mooi,het aftellen kan beginnen
Quote
#3
Lefkada en Ithaki zijn ook 2 van mijn absoluut favoriete eilanden.

Veel plezier alvast.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#4
Ook geboekt! 4 weken naar Tinos.[Afbeelding: biggrin.gif]
Quote
#5
(02 January 2016, 09:39)Marian55 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ook geboekt! 4 weken naar Tinos.[Afbeelding: biggrin.gif]

Enkel Tinos?

Op die tijd kan je het eiland wel enkele malen rondwandelen Big Grin
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#6
de vliegreis naar Paros en terugreis vanaf Naxos zijn geboekt, de bedoeling
is enkele dagtripjes naar anti paros  i.v.m.  met het lekkere eten daar ,en  willen
we ook nog enkele dagen naar Donousa en of Amorgos bezoeken maar
dat staat nog niet vast, dat zien we wel als we op Paros  zijn ,de  laatste
2 weken zijn we op ons vaste adres op Naxos voor de negende keer Smile
Quote
#7
@Patrick. Ik ben er eerder geweest. Ik amuseer me wel. [Afbeelding: biggrin.gif]
Quote
#8
Gisteren ook geboekt voor 10 dagen Athene in februari. 
178 euro incl. koffer met KLM, das toch niet duur te noemen  Tongue
Quote
#9
(02 January 2016, 13:13)Marian55 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




@Patrick. Ik ben er eerder geweest. Ik amuseer me wel. [Afbeelding: biggrin.gif]

Blush  Oooops, ik had het verkeerd gelezen. Dacht aan Tilos dat wel iets kleiner is dan Tinos.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#10
@rododafni... ik ben ook al eens in de winter met KLM naar Athene gevlogen. Is in die tijd inderdaad goedkoop. 
hmmm...zou best ook wel willen. Athene is een interessante stad. Ik heb er in 2006 mijn mooiste kerstvakantie gevierd. Dat heb ik zoveel mensen al verteld. Tot vervelens toe....
Ik heb me de afgelopen paar jaar vaak afgevraagd hoe het er nu is...

Een goede reis voor dan!
Quote
#11
@ Patrick: dat zal zeker lukken!!!
Quote
#12
Geboekt! Voor het eerst naar Limnos, Aghios Ioannis. Eind juni 2 wkn, heerlijk. 
Iemand ervaringen hier met dit eiland? 
Sunweb vliegt er sinds vorig jaar naar toe,  Ross vanaf dit jaar. Wij gaan met de eerste, leuke prijs. Weet dat lang geleden Olympia ook dit eiland in z'n gids had.
Quote
#13
Limnos is een mooi eiland,wij zijn er in 1995 geweest,toen erg rustig eiland,maar zeer de moeite waard
leuke dorpje's,mooie stranden
Quote
#14
@Lucy. Wij zitten dezelfde periode in Myrina. Terugvlucht 27 juni.
Volgens mij zijn er niet zoveel toeristen, ken 1 collega die er eens geweest is met Libelle.
Quote
#15
Leuk Wim, kunnen we op luchthaven naar elkaar zwaaien,  wij komen die dag!
Wat ik zo gelezen heb lijkt het me een mooi eiland, nog niet overspoeld met toeristen,  heerlijk!
Quote
#16
Lucy, we zullen de zon achterlaten voor jullie. Wij gaan 6 juni al, dus zullen hier verslag doen.
Veel voorpret,
Wim
Quote
#17
Oh wat heerlijk 3 weken!
Ja heel graag hoor ik je ervaringen.
Quote
#18
Lucy ik heb een prive bericht voor je achter gelaten.
Wij zijn er vorig jaar geweest...
Een mooi eiland en denk in het voorjaar als alles in bloei staat heel erg mooi is.
Uitzicht van ons balkon

Groetjes 
[Afbeelding: 14lk3lz.jpg]
Quote
#19
Dank Els! Prachtig plaatje.
Weet jij toevallig of er redelijk wat autoverhuurders zijn.
We huren graag een jeep.
Zie er niet veel op Internet.
1 gevonden maar die was aardig aan de prijs.
Zal op minder toeristisch eiland ook minder concurrentie zijn denk ik.
En via sunweb leveren ze geen jeeps.
Quote
#20
@ lucy ......Wij hebben geen auto gehuurd maar een kennis wel en die had dat hier in NL geregeld wat niet zo duur was bij Sunweb. Maar ik heb daar ook geen jeeps gezien. 
Heb nog nagekeken in een boekje van Limnos en er staat er 1 in en dat is Skafidas Rental Cars mischien kun je via hun facebook zien of ze een jeep verhuren. 
Vergeet  niet The Taste of Limnos te doen en vooral ook de zandduinen. Heel erg mooi. En het kleinste kerkje boven in de bergen , een hele klim maar de moeite waard.
Quote
#21
@Lucy

Autoverhuurders in Limnos die jeeps hebben:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Volgens hun website lijkt diegene die door Els vermeld werd geen jeeps te verhuren:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#22
Top dank jullie wel!
Heb die van jou al een mail gestuurd Els en nogmaals dank voor de leuke tips, geweldige foto's ook via de mail!
Ga dat bij de andere ook doen.
Fijn!
Quote
#23
Skafidas komt met een interessant aanbod voor een jeep Vitara!
Van anderen ook mail terug, er zijn zoals ik al dacht redelijk flinke prijsverschillen.
Quote
#24
Eindelijk geboekt. we gaan weer eiland hoppen het eerste eiland wat we aan doen is  Syros dan gaan we naar Amorgos en dan Folegandros en Santorini om weer naar huis te gaan
Quote
#25
Petross
dat is een mooi setje eilanden
Quote
#26
(22 January 2016, 18:24)Petross schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Eindelijk geboekt. we gaan weer eiland hoppen het eerste eiland wat we aan doen is  Syros dan gaan we naar Amorgos en dan Folegandros en Santorini om weer naar huis te gaan

Heel veel plezier Peter met de voorpret .....en tegen die tijd horen we graag je reisverhaal. Dit jaar geen treffen op Schiphol......
Quote
#27
En het wordt Garofalis rental.  De Vitara is nl geen open jeep en dat is wel wat we willen.
Mooie prijs, was erg blij met de link Patrick, ik kon dat rijtje link niet zo vinden.
Quote
#28
Weliswaar nog even in optie bij het reisburo, maar als komende week de goedkeuring van de wergever binnen is, gaan we weer naar
"ons" Kokkari op Samos.
Voor de 6 keer, voor Nanny de 7e, want die is vorig jaar 2 keer naar Kokkari geweest.
19 augustus moet het dus gaan gebeuren dat we weer naar "huis"

Na het kleine Kalidon 2 jaar ontrouw te zijn geweest met hotel Athena, gaan we nu dus weer terug nar het kleine kalidon.
De reden dat we weer terug gaan naar Kalidon is het ontbijt vinden we bij Kalidon beter dan bij Athena.

gr Marcel&Nanny,
Samoslovers
Quote
#29
Ook geboekt! Naar Rhodos. Kan dat eindelijk van ons verlanglijstje af. We gaan voor het eerst met Karins Choise. Na Harry van de Sunweb, Jiba en Ross, ben benieuwd.
Iemand al eens met Karin geweest?
Quote
#30
Nog nooit van gehoord ga eens even kijken op Google of ik haar site kan vinden.
Quote
#31
Is onderdeel van Corendon, vaak op mooie plekjes incl auto.  Wel wat duurder dacht ik.
Laat de voorpret maar beginnen!
Quote
#32
Is een onderdeel van Corendon, vist in dezelfde vijver als Eliza was here. Zo hebben wij een aantal jaren geleden via Eliza geboekt voor de accommodatie Anatotolia Houses bij Molyvos, Lesbos. Deze prachtige, kleinschalige accommodatie is nu bij Eliza uit het pakket, maar is nu wel te boeken bij Karin. Deze nieuwkomer lijkt mij een aanwinst voor de reizigers die op zoek zijn naar de wat kleinere, meer authentieke bestemmingen.
Quote
#33
(23 January 2016, 21:02)Samoslovers schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Weliswaar nog even in optie bij het reisburo, maar als komende week de goedkeuring van de wergever binnen is, gaan we weer naar
"ons" Kokkari op Samos.
Voor de 6 keer, voor Nanny de 7e, want die is vorig jaar 2 keer naar Kokkari geweest.
19 augustus moet het dus gaan gebeuren dat we weer naar "huis"

Na het kleine Kalidon 2 jaar ontrouw te zijn geweest met hotel Athena, gaan we nu dus weer terug nar het kleine kalidon.
De reden dat we weer terug gaan naar Kalidon is het ontbijt vinden we bij Kalidon beter dan bij Athena.

gr Marcel&Nanny,
   Samoslovers

Yep, het is  definitief.
Kokkari we komen eraan.
19 augustus zijn we weer terug in het geweldige kokkari.
's avonds weer heerlijk genieten van alles wat lekker is en natafelen bij Andrea's van de Goalbar, 
Hebben er weer helemaal zin in  zwaaivlag zwaaivlag

Marcel&Nanny
Quote
#34
Wij in mei voor het eerst naar Lefkas. Ben benieuwd.
September naar Parga voor de 5e keer. 

Volgend jaar 2017 hebben we plannen om naar Pilion te gaan. Dat is zo nog zo ver weg. Eerst maar genieten in mei van Lefkas. Lees er veel Leuks over.
Quote
#35
lefkas is een heel mooi eiland,wij zelf hebben toen hotel in nidri
Quote
#36
Daar hebben wij ook geboekt. Hotel Orion. Kennen jullie dat? 
Wat moeten we beslist doen op Lefkas? Bekijken,  eten enz.
Quote
#37
hotel weet ik niet meer ,was in de buurt van de haven,in een zij straat
maar wat me wel in mijn geheugen blijft is het dorp vasiliki,mooi dorp,en een mooie baai
en natuurlijk porto katsiki strand ,zeer mooi met die hoge rotsen achter je,was toen nog zandweg,nu is
de weg verhard ,maar volgens berichten is met de laatste aardbeving veel van het strand weg

[Afbeelding: xo2iz6.jpg]

[Afbeelding: 2925t06.jpg]
Quote
#38
Na veel gezeur op het werk eindelijk ook kunnen boeken.
Voor de 9de keer naar hotel Lambros in Kokkari, Samos.
Zo blij dat het toch gelukt is.

Eind september nog een week naar Griekenland.
Denk dat we dan maar eens voor een last minute gaan.....
Harma's signatuur Pluk de dag 
                         gremo
Quote
#39
Gelukkig Harma! Samos wacht op je ...
Quote
#40
Dank je Els. Dat weet ik....
Harma's signatuur Pluk de dag 
                         gremo
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Wie al geboekt voor 2024? JohanV 118 15.909 10 March 2024, 17:37
Laatste bericht: Suus
  reis geboekt 2015 Goedas 61 38.278 08 March 2015, 02:18
Laatste bericht: Fyfika
  Vakantie 2014 geboekt Rolf 111 83.118 22 July 2014, 06:35
Laatste bericht: Dirk
  vakantie geboekt hentje 8 6.508 05 December 2013, 00:39
Laatste bericht: JohanV
  Vakantie geboekt Rolf 27 15.855 06 May 2012, 13:14
Laatste bericht: hentje

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 7 gast(en)