Geboekt!!
ook dit jaar  weer naar Rhodos.  4 weken juni/juli.  tickets Transavia,  direct bij eigenaar  geboekt, auto netzo.

Tickets vanaf 69 euro .  maar we hebben Max tarief genomen dit jaar.
Heeft iemand ervaring met dat priority boarding?

Henk
Quote
(07 January 2017, 17:39)Henkd schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




ook dit jaar  weer naar Rhodos.  4 weken juni/juli.  tickets Transavia,  direct bij eigenaar  geboekt, auto netzo.

Tickets vanaf 69 euro .  maar we hebben Max tarief genomen dit jaar.
Heeft iemand ervaring met dat priority boarding?

Henk

Ik heb wel eens op Rhodos de priority boarding gezien, maar dan van Easyjet: de "gewone' mensen moeten wachten op de loopbrug en de mensen met priority boarding worden apart met de bus naar het vliegtuig gereden. Daarna komt de bus de andere passagiers ophalen. Ik neem aan dat het bij Transavia net zo zal gaan. Op Schiphol worden de mensen met priority boarding het eerst opgeroepen om het vliegtuig in te gaan.

Heerlijk om zo lang naar Rhodos te gaan: ik ga twee weken naar Rhodos, maar dan wel twee keer! Wink
Quote
vlucht geboekt vanaf Brussel op 04-09-2017 naar Santorini,ga vandaar naar Anafi dan naar iOS en dan Sikinos dan Folegandros en eindigen op mijn "thuis" eiland Milos en terug naar Brussel op 07-1102017.
nu aleen nog wachten op de ferry schemas voor de exacte tijden. Angel
Quote
(08 January 2017, 15:25)johan schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




vlucht geboekt vanaf Brussel op 04-09-2017 naar Santorini,ga vandaar naar Anafi dan naar iOS en dan Sikinos dan Folegandros en eindigen op mijn "thuis" eiland Milos en terug naar Brussel op 07-1102017.
nu aleen nog wachten op de ferry schemas voor de exacte tijden. Angel

jij blijft lang Big Grin
Quote
(08 January 2017, 15:25)johan schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




vlucht geboekt vanaf Brussel op 04-09-2017 naar Santorini,ga vandaar naar Anafi dan naar iOS en dan Sikinos dan Folegandros en eindigen op mijn "thuis" eiland Milos en terug naar Brussel op 07-1102017.
nu aleen nog wachten op de ferry schemas voor de exacte tijden. Angel

Johan,

Volgende zijn al beschikbaar:

Santorini - Anafi:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




=&anchor=content-category
Anafi - Ios:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




=&anchor=content-category
Sikinos - Folegandros: 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&SchMonth=9&SchYear=2017&CompanyID=0,2&SortType=1,2&AroundDate=0&Origin=EGRSKY26SIK,11851,7&Destination=EGRSKY24FOL,11855,7
Folegandros - Milos:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&SchMonth=9&SchYear=2017&CompanyID=0,2&SortType=1,2&AroundDate=0&Origin=EGRSKY24FOL,11855,7&Destination=EGRSKY42MIL,11873,7

Op de website van Seajets staan ze nog niet online onder de tab "Schedules", maar je kan ze wel al terugvinden bij het maken van een 'dummy booking'.
Uiteraard zullen er waarschijnlijk nog een aantal bijkomen van andere rederijen zoals Zante Ferries (die altijd laat is met zijn schema's) en Hellenic Seaways.

Alvast veel voorpret gewenst met het napluizen van de vaarschema's als ze allemaal gepubliceerd zijn.   Big Grin
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
Nog wel even wachten, maar geboekt voor Thassos op 31 augustus.
Nu een weekje eerder en hopelijk geen bosbranden zoals vorig jaar.
Quote
Geboekt naar Pythagorion Samos drie weken in mei heerlijk Cool
Quote
Wij gaan 28 dagen Kokkari Samos met man lief en Hondje Remy voor de 7de keer Smile
Quote
Wel geboekt maar niet naar Griekenland. Dit wordt een Griekenland-loos jaar voor het eerst sinds 20 jaar of zo? Wij gaan naar Florida in maart en Costa Rica in september.
Quote
Heerlijk allemaal en al lekker voorpret nu met die kou hier. 
Ook wij een keer geen Griekenland dit jaar.
We wilden wel een keer een oostelijke middellandse zee cruise doen maar dan wat langer als 8 dagen maar in verhouding erg duur. Andere keer.
Nu over ruim 3 wkn weekje naar de zon in Egypte en medio juni huis gehuurd in Frankrijk,  's met de auto en nieuwe fietsen mee,  leuk!
In 2018 vast weer het Griekse!
Quote
@Lucy.. wat leuk. Wij (ik) willen ook nog naar de Kaapverdische eilanden. De neuzen staan nog niet dezelfde kant op, maar ik heb iets met Afrika. November lijkt mij mooi voor de volgende winter.
Quote
Wij blijven Griekenland trouw. Dit jaar eind juni naar de Cycladen Mykonos Tinos Paros en Naxos eiland hoppen
Quote
Even ditdraadje  draadje omhoog halen...
Ondanks bezoek vakantiebeurs volgende week konden we het toch niet laten te boeken....
Naar een geliefde plek op Kreta (naast het zuiden), naar Georgioupolis bij leven en welzijn, 3e week augustus 2 weken.
Erg leuk dorpje, mooie stranden en geweldig achterland. We vliegen fijn op Chania. Hotelletje waar we in 2005 ook waren, leuk en zin in. Met Sunweb.
En doe maar luxe, volgende maand 2 weekjes Egypte, week Nijlcruise en week Rode Zee.  Heerlijk!

Meer vroegboekers?
Quote
(04 January 2018, 20:23)lucy schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Even ditdraadje  draadje omhoog halen...
Ondanks bezoek vakantiebeurs volgende week konden we het toch niet laten te boeken....
Naar een geliefde plek op Kreta (naast het zuiden), naar Georgioupolis bij leven en welzijn, 3e week augustus 2 weken.
Erg leuk dorpje, mooie stranden en geweldig achterland. We vliegen fijn op Chania. Hotelletje waar we in 2005 ook waren, leuk en zin in. Met Sunweb.
En doe maar luxe, volgende maand 2 weekjes Egypte, week Nijlcruise en week Rode Zee.  Heerlijk!

Meer vroegboekers?

Die staan boven je post Big Grin Big Grin Big Grin
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
Haha Wim dat was idd wel heel vroeg, januari 2017..
Wat zijn jullie plannen?
Quote
Hi Lucy, Kaapverdië is even op de lange baan. Niet echt veel zin in de armoede. Mei naar Kreta en eind augustus naar Thassos.
Quote
Cabo Verde is echt ideaal om onze winter te vermijden, alle dagen tussen 28° en 32°, vriendelijke bevolking, zeer lekker eten, maar alleen vis en kip, alles in supermarkt heel duur maar eten in de taverna echt goedkoop, verder is er niets maar dan echt niets te zien, ik spreek dan van het eiland SAL, je gaat er echt naar toe om te zonnen, strand en zwemmen, beetje wandelen, maar niet 's avonds buiten de toeristische centra wegens te onveilig, ben er de laatste 2 winters geweest maar dan is het echt genoeg, spotgoedkoop nog om een 2de huisje of app te kopen, vliegtijd vanuit Brussel 7 uur met tussenlanding op ander eiland onderweg.
messara's signatuur Cool Cool
Quote
Wij hebben in oktober 2017 al geboekt en gaan dit jaar in augustus  3 weken naar het ons geliefde Lesbos.
We kijken er weer erg naar uit om onze vrienden weer terug te zien.
Quote
(04 January 2018, 21:05)JohanV schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(04 January 2018, 20:23)lucy schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Even ditdraadje  draadje omhoog halen...
Ondanks bezoek vakantiebeurs volgende week konden we het toch niet laten te boeken....
Naar een geliefde plek op Kreta (naast het zuiden), naar Georgioupolis bij leven en welzijn, 3e week augustus 2 weken.
Erg leuk dorpje, mooie stranden en geweldig achterland. We vliegen fijn op Chania. Hotelletje waar we in 2005 ook waren, leuk en zin in. Met Sunweb.
En doe maar luxe, volgende maand 2 weekjes Egypte, week Nijlcruise en week Rode Zee.  Heerlijk!

Meer vroegboekers?

Die staan boven je post Big Grin Big Grin Big Grin

En hier:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Big Grin Big Grin
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
Thx Patrick, deze helemaal over het hoofd gezien Sleepy
Quote
Helaas kunnen wij nog niets boeken, vakantie is op werk al wel geregeld maar dat is het dan ook.
Mijn ouders passen al jaren op onze hond en die hebben sinds july 2017 een jack russel pup en het dier is zo vreselijk druk dat ons oudje er nog niet veel aan vind, mijn ouders zijn ook niet zo van het opvoeden helaas.. dus zolang ik er nog niet van overtuigd ben dat mijn hond het er net zo fijn gaat vinden als volgend jaar boek ik nog niets... dus of last minute of misschien dit jaar wel helemaal niet :-(
Quote
Kan de hond niet in pension of bij een particulier opvangadres?
Quote
(06 January 2018, 08:16)Vito schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Kan de hond niet in pension of bij een particulier opvangadres?

zal vast kunnen maar dat doe ik niet, ik moet zeker weten dat mijn hond goed zit anders ga ik niet.
Mijn hond is er 1 met een rugzak, een spaanse windhond en ze is erg eenkennig , gewoon geen allemans hond.
Maar ook als ik een makkelijke hond had dan is voor mij een pension absoluut geen optie en een particulier opvang alleen als ik de mensen echt goed zou kennen, anders blijven we enigszins balend thuis.
Quote
bij Transavia  is er de mogelijkheid om je huisdier mee te nemen,zie
op hun website wat de  voorwaarden zijn  ,alleen moet je dan wel nog
een accomodatie  zien te vinden waar huisdieren zijn toegelaten
Quote
(06 January 2018, 12:11)jacq1970 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




zal vast kunnen maar dat doe ik niet, ik moet zeker weten dat mijn hond goed zit anders ga ik niet.
Mijn hond is er 1 met een rugzak, een spaanse windhond en ze is erg eenkennig , gewoon geen allemans hond.
Maar ook als ik een makkelijke hond had dan is voor mij een pension absoluut geen optie en een particulier opvang alleen als ik de mensen echt goed zou kennen, anders blijven we enigszins balend thuis.

Dat is dus 1 van de redenen waarom ik absoluut geen huisdier wil.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
Ja, een hond is wat dat betreft toch wel wat lastiger.
De paarden en de kat besteed ik gewoon uit. Als je goede adressen hebt gevonden heb ik daar geen enkel probleem mee.
Quote
Bij booking . com staan er   bijvoorbeeld  op het mooie dorpje Batsi Andros 17  Acomodaties waar
je met een hond vakantie kunt vieren ,dat zal op andere eilanden niet veel anders zijn
Quote
Zijn druk bezig met de planning voor 2018, willen/gaan graag naar Kea, Kithnos en Serifos. Maar niet met Ross of Prinos die willen je gelijk een auto in de maag splitsen wat wij niet willen . Dus druk bezig met andere opties dan Ross en Prinos,

Zie nu net dat ik in het verkeerde draadje zit. Angry
Quote
(08 January 2017, 15:25)johan schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




vlucht geboekt vanaf Brussel op 04-09-2017 naar Santorini,ga vandaar naar Anafi dan naar iOS en dan Sikinos dan Folegandros en eindigen op mijn "thuis" eiland Milos en terug naar Brussel op 07-1102017.
nu aleen nog wachten op de ferry schemas voor de exacte tijden. Angel

Vriendinnetje van me, woont tijdelijk op Anafi! Prachtig (rustig) eiland.
Quote
(06 January 2018, 17:45)Petross schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Zijn druk bezig met de planning voor 2018, willen/gaan graag naar Kea, Kithnos en Serifos. Maar niet met Ross of Prinos die willen je gelijk een auto in de maag splitsen wat wij niet willen . Dus druk bezig met andere opties dan Ross en Prinos,

Zie nu net dat ik in het verkeerde draadje zit. Angry

Petross, al meerdere malen met Prinos op vakantie geweest, ookt geboekt bij Ross, maar er is mij nog nooit een auto in de maag gesplitst? Dit jaar hebben we zelfs Ross na de boeking benaderd om een auto te huren, omdat ze op Kefalonia bij de autoverhuurders nu al gelijk wilden cashen voor een auto in juni. Dat doen we dus niet. Jouw ervaring is bij ons dus niet bekend (en bij kennissen ook niet).
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
(06 January 2018, 14:21)metaxa schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Bij booking . com staan er   bijvoorbeeld  op het mooie dorpje Batsi Andros 17  Acomodaties waar
je met een hond vakantie kunt vieren ,dat zal op andere eilanden niet veel anders zijn

Op vakantie met het vliegtuig met hond kan niet ivm entingen die mijn hond niet meer mag omdat zij leishmaniose heeft ( zandvliegen ziekte ) dus ze mag de grens niet over.
Maar anders zou ik haar ook niet meenemen, wij zijn de hele dag weg met scootertrips en wandelingen en dat is voor de hond niet gezellig.. en ik vind die 2x2 weken per jaar zo fijn omdat ik dan geen rekening hoeft tehouden met een hond die wacht dus op de tijd moet letten etc.
Maar ben ook heel realistisch wat niet kan gaat niet...hoe jammer ook.

(06 January 2018, 13:21)Patrick schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(06 January 2018, 12:11)jacq1970 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




zal vast kunnen maar dat doe ik niet, ik moet zeker weten dat mijn hond goed zit anders ga ik niet.
Mijn hond is er 1 met een rugzak, een spaanse windhond en ze is erg eenkennig , gewoon geen allemans hond.
Maar ook als ik een makkelijke hond had dan is voor mij een pension absoluut geen optie en een particulier opvang alleen als ik de mensen echt goed zou kennen, anders blijven we enigszins balend thuis.

Dat is dus 1 van de redenen waarom ik absoluut geen huisdier wil.

Voor mij wegen de leuke dingen zwaarder dan een jaar niet op vakantie kunnen, ben gek op griekenland en normaal gaan we 2x per jaar 2 of 3 weken maar ik zou het plezier en de midweekjes wandelen met mijn hond ook echt niet willen missen... vakantie is een luxe voor mij en de hond een must  Big Grin
Quote
In mei 10 dagen naar Poros. We misten de voorjaars-zonvakantie vorig jaar toch wel erg, ondanks dat we toen in april verrassend geweldig mooi weer in Londen hadden. Op een citytrip Athene na, is dit de eerste keer dat we buiten een touroperator om gaan. Misschien raar, maar waar. Het blijkt trouwens niet eens zo heel veel goedkoper. Maar nu kunnen we tenminste zowel de heen als de terugreis overdag reizen en direct door vanaf Athene. Vliegtickets en verblijf zijn geboekt, trein en ferry komt allemaal nog wel.
Quote
op 3 september 3 weken naar stoupa op de peloponesos
Quote
Wij gaan dit jaar eilandhoppen Mykonos,Syros,Tinos,Naxos en terug Mykonos en Delos .Wat Ross betreft Eilanden zoals Kea en Syros moet je tegenwoordig een auto nemen en dat is een reden geweest dat ik ben afgehaakt bij Ross. Na jaren tevredenheid over Ross.
Nu alleen de t1ckets gekocht en de rest op eigen initiatief. bevalt prima
Quote
In het kader van ook eens iets anders en winterzon zijn wij net weer terug (en nu komt de Siberische beer) van een vakantie op Bonaire. Heerlijk en zo mooi snorkelen. Maar september gaan we nog een weekje naar ons geliefde Lesbos.
greece67's signatuur zwaaivlag
LIVE YOUR LIFE! YOU ONLY HAVE ONE!

Quote
Nog nooit zo kort van te voren geboekt als deze keer. Door het mooie weer hier leek het nog lang geen september... Maar nu toch geregeld: half september op naar Lesbos, naar Skala Kallonis.

Het was eigenlijk de bedoeling ook dit keer ergens heen te gaan waar we nog nooit waren. Maar al wat aantrekkelijk leek was al vol, duur of te ingewikkeld. Daarna kiezen tussen Chios en Lesbos, op beide al eens geweest maar wel echt lang geleden. Het is Lesbos geworden. Een rechtstreekse vlucht is toch wel erg fijn (welke maatschappij pakt dat weer op?!) en op Lesbos waren we in de tijd dat we nog niet zelf een auto huurden. Dus daar is nog een boel te ontdekken. Wel wederom naar Skala Kallonis, de vorige keer beviel het ons daar heel goed en ligt lekker centraal. De voorpret kan gaan beginnen Smile
Quote
Leuk, Ingrid. Het viel mij ook al op dat er veel vol zit in september. Onze vertrekdatum naar Kefalonia is ook niet meer mogelijk oftewel: vliegtuig zit vol.
Quote
Ingrid, veel plezier in Skala Kallonis. Vorig jaar nog geweest. Erg vermakelijk, zeker wanneer je een auto hebt.
Welk hotel zit je?
Wim
Quote
We gaan een keer voor lekker grote studio en mooi zwembad in Aeolian Gaea. Ik ben erg benieuwd wat er in SK na 15 jaar veranderd is. Zo te zien op het web is er misschien wat minder open, we'll see. Deze keer zullen we zeker wel een auto huren, dat zat er vorige keren nog niet in. Toen wel eea aan busexcursies gedaan maar dat is toch anders. En we zijn echte fietsliefhebbers dus zitten daar dan ook goed.

(14 August 2018, 05:50)Vito schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Leuk, Ingrid. Het viel mij ook al op dat er veel vol zit in september. Onze vertrekdatum naar Kefalonia is ook niet meer mogelijk oftewel: vliegtuig zit vol.

Inderdaad, vooral de tweede helft van september bleek erg populair. Misschien altijd al maar meestal boeken we al in mei/juni.
Quote
Ziet er leuk uit. Tip: neem een zaklampje mee voor `s avonds. Wel veilig, wanneer het achteropkomend verkeer je (wandelend) ziet.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Wie al geboekt voor 2024? JohanV 118 15.909 10 March 2024, 17:37
Laatste bericht: Suus
  reis geboekt 2015 Goedas 61 38.278 08 March 2015, 02:18
Laatste bericht: Fyfika
  Vakantie 2014 geboekt Rolf 111 83.117 22 July 2014, 06:35
Laatste bericht: Dirk
  vakantie geboekt hentje 8 6.508 05 December 2013, 00:39
Laatste bericht: JohanV
  Vakantie geboekt Rolf 27 15.855 06 May 2012, 13:14
Laatste bericht: hentje

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 6 gast(en)