Geboekt!!
Ook wij hebben weer geboekt, in mei 8 dagen Samos en eind augustus weer heerlijk 3 weken Lesbos  
Het grote aftellen is weer begonnen
Wij hebben nog niet geboekt , nog even afwachten of we oppas voor de hond kunnen fiksen, maar als we gaan wil ik zeker naar Ikaria, landen op Samos en dan naar Ikaria, dat eiland staat al zolang op mijn verlanglijstje, en tot vorig jaar eigenlijk niet in een pakketreis alleen met prinos en met een binnenlandse vlucht maar nu ook met de Griekse gids via Samos... dus die moet het worden !
Ikaria moet je zeker doen. 30 jaar geleden ben ik daar geweest en het was het eerste jaar dat er toeristen kwamen. We reden rond in een bus van 1960 en tijdens een uitstap op de eerste berghelling viel deze in panne en de olie stroomde er onderaan uit. Geen probleem zei de bestuurder, iedereen aan de kant van de baan, de chauffeur onder de bus en na een half uurtje konden we weer vertrekken. Hoe het er nu aan toe gaan weet ik niet. Mooi eiland en zeer vriendelijke mensen toen.
messara's signature Cool Cool
Jacq,

Hier is alvast een voorproefje van Ikaria:
Forummededeling: De links in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.

Dit jaar 10 jaar geleden, dat wij 2 weken Ikaria en 1 week Samos deden.
Ikaria is helemaal geweldig, de natuur alles. De barreldogs is een ander verhaal, daar draait je maag van om.
(15 November 2018, 18:14)Patrick schreef:
Forummededeling: De links in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.

Jacq,

wat een prachtige foto's, compliment!
(15 November 2018, 19:55)Wim M schreef:

Dit jaar 10 jaar geleden, dat wij 2 weken Ikaria en 1 week Samos deden.
Ikaria is helemaal geweldig, de natuur alles. De barreldogs is een ander verhaal, daar draait je maag van om.

dat zijn dat inderdaad dingen waar ik zo niet blij van wordt...

(15 November 2018, 18:14)Patrick schreef:

Jacq,

ziet er echt prachtig uit!

Ga naar forum:

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)

Jouw forum-permissies