Geboekt!!
Ook wij hebben weer geboekt, in mei 8 dagen Samos en eind augustus weer heerlijk 3 weken Lesbos  
Het grote aftellen is weer begonnen
Quote
Wij hebben nog niet geboekt , nog even afwachten of we oppas voor de hond kunnen fiksen, maar als we gaan wil ik zeker naar Ikaria, landen op Samos en dan naar Ikaria, dat eiland staat al zolang op mijn verlanglijstje, en tot vorig jaar eigenlijk niet in een pakketreis alleen met prinos en met een binnenlandse vlucht maar nu ook met de Griekse gids via Samos... dus die moet het worden !
Quote
Ikaria moet je zeker doen. 30 jaar geleden ben ik daar geweest en het was het eerste jaar dat er toeristen kwamen. We reden rond in een bus van 1960 en tijdens een uitstap op de eerste berghelling viel deze in panne en de olie stroomde er onderaan uit. Geen probleem zei de bestuurder, iedereen aan de kant van de baan, de chauffeur onder de bus en na een half uurtje konden we weer vertrekken. Hoe het er nu aan toe gaan weet ik niet. Mooi eiland en zeer vriendelijke mensen toen.
messara's signatuur Cool Cool
Quote
Jacq,

Hier is alvast een voorproefje van Ikaria:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
Dit jaar 10 jaar geleden, dat wij 2 weken Ikaria en 1 week Samos deden.
Ikaria is helemaal geweldig, de natuur alles. De barreldogs is een ander verhaal, daar draait je maag van om.
Quote
(15 November 2018, 19:14)Patrick schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Jacq,

Hier is alvast een voorproefje van Ikaria:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





wat een prachtige foto's, compliment!
Quote
(15 November 2018, 20:55)Wim M schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Dit jaar 10 jaar geleden, dat wij 2 weken Ikaria en 1 week Samos deden.
Ikaria is helemaal geweldig, de natuur alles. De barreldogs is een ander verhaal, daar draait je maag van om.

dat zijn dat inderdaad dingen waar ik zo niet blij van wordt...

(15 November 2018, 19:14)Patrick schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Jacq,

Hier is alvast een voorproefje van Ikaria:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





ziet er echt prachtig uit!
Quote
(03 September 2018, 08:23)JohanV schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




We zijn er vroeg bij! Smile  Komend jaar, 2019, in augustus naar Anna Apartments in Missiria (bij Rethymnon). Zijn uitgenodigd voor groot pensioneringsfeest van twee leden van onze Griekse kookclub, dus maar een keer in het hoogseizoen naar Griekenland! Zo, de eerste is geboekt, lekker!  Wink

De tweede reis ook! Alleen niet Griekenland. Omdat het toch nog wel lang is tot augustus, gaan we in juni naar Portugal, de Algarve. Onze Labrador is een rescue van daar en we gaan kijken waar ze vandaan komt. Zitten een kleine 10 km van het plaatsje waar ze gevonden is. Verder ook voor het eten en het strand hoor, gewoon acht daagjes even relaxen.
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
geboekt voor augustus : 2 weken karpathos - app golden sun in arkassa.

tweede poging : hopelijk landt ons vliegtuig dit keer wel op karpathos.  Smile Wink
Quote
(07 January 2019, 22:28)JohanV schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(03 September 2018, 08:23)JohanV schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




We zijn er vroeg bij! Smile  Komend jaar, 2019, in augustus naar Anna Apartments in Missiria (bij Rethymnon). Zijn uitgenodigd voor groot pensioneringsfeest van twee leden van onze Griekse kookclub, dus maar een keer in het hoogseizoen naar Griekenland! Zo, de eerste is geboekt, lekker!  Wink

De tweede reis ook! Alleen niet Griekenland. Omdat het toch nog wel lang is tot augustus, gaan we in juni naar Portugal, de Algarve. Onze Labrador is een rescue van daar en we gaan kijken waar ze vandaan komt. Zitten een kleine 10 km van het plaatsje waar ze gevonden is. Verder ook voor het eten en het strand hoor, gewoon acht daagjes even relaxen.

dat is altijd leuk om naar de plek terug tegaan.. ze vinden het vast leuk als je ook foto's kan laten zien of misschien zelfs 1 voor ze mee neemt , zijn ze altijd dankbaar voor.
Tevens een leuke donatie of een koffer vol hulp goederen als scalibor banden, preventie tegen wormen , schoonmaak middelen etc zijn ze ook heel erg blij mee  Big Grin  hint hint
Quote
September: week andros+ week tinos
Quote
Het is geworden:  16   mei 2019   Kreta  

Henk
Quote
In mei 1 week naar Lefkas.
In aug 18 dagen naar Samos.
Harma's signatuur Pluk de dag 
                         gremo
Quote
Net onze zomervakantie geboekt. In juni 2 weken naar Kassandra, Chalkidiki. Stond al lang op onze wensenlijst. Nu gaat het gebeuren. Zin in!!
Groetjes, Willem

PS, tips zijn welkom.
Quote
Vorige week geboekt voor eind augustus naar Thassos-stad. Wij zijn er vaak geweest en altijd leuk. Gezellig druk, mooi eiland.
Wel drukker met Roemenen en Bulgaren dan 15 jaar geleden. Ook de Turken kunnen het vinden en rijden er met de auto heen tot Keramothi en dan 45 minuten met de boot. Gewoon een mooi en vrolijk eiland.
Quote
We hebben voor juni een weekje naar ons vertrouwde Lesbos geboekt via Eliza om daar met dochter en schoonzoon te genieten van alles wat Petra en Molyvos ons te bieden heeft.
Omdat we een leuke aanbieding bij Ross zagen, hebben we gisteren als extraatje voor ons samen (pensionados met een liefde voor Griekenland) een week Peleponnesos geboekt voor eind april. We zijn eigenlijk echte eilandliefhebbers en hebben de afgelopen 20 jaar heel wat fietsvakanties en gewone genietvakanties gevierd op Samos, Korfoe, Lesbos, Zakynthos, Kreta, Ithaka, Kefalonia, Kos, Karpathos etc . We zijn benieuwd hoe het ons gaat bevallen in Stoupa en willen graag weten welke hotspots we zeker niet moeten gaan missen, al dan niet met een paar dagen autohuur.
Quote
Areopoli vind ik een erg leuk stadje en als je daar toch bent, de druipsteengrotten iets zuidelijker.
Je kunt ook oversteken iets boven Areopoli door een prachtige vallei richting Gythion, dat is ook een leuk havenplaatsje.
Verder natuurlijk Kardamili en het achterland van Stoupa. En fietsen/lopen naar Agios Nikalaos.
Quote
Zijn er al forummers  die iets  geboekt hebben? Wel benieuwd.
Wij nog nooit eerder zo vroeg als dit jaar Wink
Nog langere voorpret!
Na vorig jaar Kroatië wordt het eind juni weer vertrouwd Griekenland en naar een van onze favoriet, Zuid-Kreta, en wel Plakias.
Veelal bij Ross te boeken, maar wij hadden een leuk en fijn hotel (Allianthos Garden) al een tijdje op het oog en Corendon heeft deze denkelijk van Neckermann overgenomen.
Jaren geleden al eens in een van hun appartementen boven op de heuvel, Anthos, gezeten maar nu dus vlak bij dorp en strand.
En ook maar weer eens de Imbros lopen en van alles bekijken, belopen, berijden. Zin in, maar eerst de winter hier maar door!
Quote
Ik heb net,voor de kerst, een paar nachtjes geboekt in Milia. Ligt redelijk hoog in de bergen.http://www.milia.gr/
Quote
Big Grin 
Wij gaan komend jaar de laatste week van mei en de eerste week van juni naar Lesbos en vervolgens de eerste twee weken van september wederom naar Lesbos
  zwaaivlag
Quote
Ik ga eind februari een week naar Rhodos. Appartement in het oude deel van Rhodos stad, binnen de stadsmuren.
Nog nooit op Rhodos geweest, maar het lijkt mij er wel lekker rustig in februari. Ik wil o.a. graag de archeologische plaatsen bezoeken, zonder de vele toeristen, en lekker wandelen en ronddwalen in de oude stad.
Quote
Als je niet van mensenmassas houd dan is februari perfect en Rhodos stad is zeker meer dan de moeite waard. 
Veel plezier Esther.
Quote
Hi Lucy, ja hoor al geboekt. 2 juni naar Lesbos. Een maandje terug van Kreta, maar zie nu al weer uit naar Skala Kalloni.
Quote
Jawel Lucy. Tickets al gekocht midden oktober en daarna accommodatie beginnen zoeken. Mei/juni wordt 3 weken Sporaden gevolgd door 2,5 week Volos. En begin september voor 6 weken naar Nea Moudania (Halkidiki).
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
Heerlijk mensen, mooie plannen!!!
Wel fijn om 2x naar het Griekse te gaan zeg.
Lesbos heerlijk eiland, ook regelmatig geweest. En Rhodos stad is geweldig mooi, helemaal in de stille periode lijkt me.
Sporaden nooit geweest maar mooie foto's gezien!
Ligt Milia ook in het zuiden Chris? ga nog even googelen, klinkt wel wat bekend.
Over een aantal jaar met pensioen, hopen we ook vaker te gaan.
Maar nu ook geen klagen hoor, we gaan eind februari nog een weekje snorkelen in Marsa Alam en in aug/sep nog richting Zuid Engeland waar mn zus sinds kort woont
Quote
We zijn laat met boeken dit jaar Rolleyes . Verleden week twee weken Algarve geboekt, een openbaring voor ons afgelopen jaar toen we er een weekje zijn geweest. Nu aan het kijken voor een weekje Rhodos, samen met een tante die voor het eerst naar Griekenland gaat. Jammer dat ze dan ook Rhodos Stad wil zien, hoeft van mij niet, maar je kan niet alles hebben. Big Grin
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
Net als vorig jaar hebben wij nog steeds gebrek aan oppas voor mijnhond... ik wordt komend jaar 50 en dan zou ik zooooo graag in griekenland willen zijn, maar helaas dat zit er niet in.
Quote
Helaas kan ik door onzekere omstandigheden ook nog niets boeken. Maar Ikaria is dit jaar zo goed bevallen, dat als ik ga, het dat eiland wordt.
Quote
jacq1970 schreef:Net als vorig jaar hebben wij nog steeds gebrek aan oppas voor mijnhond... ik wordt komend jaar 50 en dan zou ik zooooo graag in griekenland willen zijn, maar helaas dat zit er niet in.

Hoi Jacq1970, is er op het hondenforum ook niemand die je kan helpen? Daar worden dit soort zaken wel vaker geregeld.
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
Nu mijn man ook op pensioen is hebben we vroeger kunnen boeken dan vorige jaren......het vasteland (Loutra Ipatis, Litochoro, Tzoumerka en de laatste dagen Xylokastro).  Voor september twijfelen we nog, alleszins Peloponnesos.
Viviane
Quote
Nog niet geboekt maar het wordt hoogst waarschijnlijk 2 weken Thassos. Ws in Juni. Dat wordt dan de 4e keer op het prachtige eiland. Dit keer willen we in of vlakbij de hoofdstad een plekje zoeken.
Verder in maart nog ergens een weekje naar Zuid Limburg, maar dat is weer een ander Forum Smile
Dat zijn onze (voorlopige) plannen komend jaar. We moeten ook een beetje sparen, eind november feest, dan word ik 50.

Groetjes, Willem
Quote
(02 December 2019, 12:48)WillemP schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Nog niet geboekt maar het wordt hoogst waarschijnlijk 2 weken Thassos. Ws in Juni. Dat wordt dan de 4e keer op het prachtige eiland. Dit keer willen we in of vlakbij de hoofdstad een plekje zoeken.
Verder in maart nog ergens een weekje naar Zuid Limburg, maar dat is weer een ander Forum Smile
Dat zijn onze (voorlopige) plannen komend jaar.  We moeten ook een beetje sparen, eind november feest, dan word ik 50.

Groetjes, Willem
Goede keuze Willem, het beste van 2 landen, Griekenland en zuid Limburg duimpie
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
Hallo Lucy,
We hebben afgelopen september al geboekt bij Eliza voor 12 dagen Samos, Votsalakia in mei. Een paar jaar geleden hebben we een prachtige vakantie gehad bij gastheer George van Pleiades en we willen dit nog een keertje overdoen. Overigens zijn Samos en Lesbos onze favoriete eilanden waar we al een jaar of tien komen. Voor de afwisseling kijken we ook jaarlijks uit naar iets anders, afgelopen zomer was dat Kythira en voor de komende zomer wordt het waarschijnlijk een Ross aanbieding.
Quote
(01 December 2019, 21:31)Esther Corfu schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik ga eind februari een week naar Rhodos. Appartement in het oude deel van Rhodos stad, binnen de stadsmuren.
Nog nooit op Rhodos geweest, maar het lijkt mij er wel lekker rustig in februari. Ik wil o.a. graag de archeologische plaatsen bezoeken, zonder de vele toeristen, en lekker wandelen en ronddwalen in de oude stad.
De oude stad van Rhodos is zeker de moeite waard ,wij hebben er drie nachten gelogeerd ,je moet wel vroeg
opstaan want als de cruisschepen aankomen is het gedaan met de rust ,maar s,avonds als ze weer verdwenen
zijn  is het er gezellig druk en  verrassend goede restaurants
Quote
Hee Luus, wij gaan dit jaar naar Naxos met uitstapjes naar Santorini, Mykonos en Paros. Ben reuzebenieuwd.
Jij weer naar Plakias lees ik. Leuk, altijd heerlijk daar!
Quote
Zo, al veel geboekt is er, we houden de reiswereld zo wel in stand Smile leuk hoor!
Naxos lijkt me ook gaaf, en die uitstapjes ook erg!
Samos is ook een supermooi eiland!
Ikaria  evenals het vaste land ons niet zo bekend, vast prachtig.
Wij dus idd voor de 2e keer naar Plakias, samen met waar we 2 jaar geleden waren, Georgioupolis toch wel onze 2 favoriete plekjes.
2007 waren er voor het laatst, toen nog met onze puberzoon.
Maar elke keer als we op Kreta waren, gingen we even heen.
In 2020 iets van 22e keer Griekenland, leuk!
Na op mn 17e, jaren '70 er voor het eerst te komen via interrail, Athene en met de boot naar Corfu, jeugdherberg in Kontokali. Waar blijft de tijd....
Quote
(02 December 2019, 09:37)JohanV schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




jacq1970 schreef:Net als vorig jaar hebben wij nog steeds gebrek aan oppas voor mijnhond... ik wordt komend jaar 50 en dan zou ik zooooo graag in griekenland willen zijn, maar helaas dat zit er niet in.

Hoi Jacq1970, is er op het hondenforum ook niemand die je kan helpen? Daar worden dit soort zaken wel vaker geregeld.

Hoi Johan, de mensen daar ken ik niet persoonlijk en mijn hond is niet zo makkelijk bij vreemde mensen, zij is een rescue uit Spanje dus met een rugzakje... ze is inmiddels ook 13 dus wil haar alleen naar mensen die ik echt vertrouw.
Quote
Ik heb afgelopen weekeind een weekje Rhodos met mijn zus voor begin mei geboekt, scheelde veel in de prijs.
Vorig jaar € 400 meer betaald, dus ik hield al een paar weken de prijzen in de gaten en had wat accommodaties op mij lijstje.
In juni ga ik nog met mijn man en vrienden naar Griekenland maar waar naar toe is nog niet bekend.
Quote
ergens in April naar Kreta voor een paar dagen en dan van 09 Mei t/m 10 Juni hoppen ,eerst een paar dagen Rhodos dan naar Chalki en dan naar  Tilos  dan Nysiros , Symi en terug naar Rhodos.
alleen de boot tickets nog regelen maar dat komt wel goed.
Quote
(04 December 2019, 13:59)johan schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




ergens in April naar Kreta voor een paar dagen en dan van 09 Mei t/m 10 Juni hoppen ,eerst een paar dagen Rhodos dan naar Chalki en dan naar  Tilos  dan Nysiros , Symi en terug naar Rhodos.
alleen de boot tickets nog regelen maar dat komt wel goed.

Gewoon ter plaatse op ieder eiland kopen, johan. En als je de meeste verplaatsingen met Dodekanisos Seaways doet, vraag dan hun 'BonusWays" kaart aan via hun website.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




  Je krijgt ze normaal nog de dezelfde dag via e-mail toegestuurd. Deze kaart geeft recht op 10% discount bij ieder ticket dat je koopt.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Wie al geboekt voor 2024? JohanV 118 15.914 10 March 2024, 17:37
Laatste bericht: Suus
  reis geboekt 2015 Goedas 61 38.285 08 March 2015, 02:18
Laatste bericht: Fyfika
  Vakantie 2014 geboekt Rolf 111 83.123 22 July 2014, 06:35
Laatste bericht: Dirk
  vakantie geboekt hentje 8 6.510 05 December 2013, 00:39
Laatste bericht: JohanV
  Vakantie geboekt Rolf 27 15.858 06 May 2012, 13:14
Laatste bericht: hentje

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 5 gast(en)