Fodelianakis olijfolie                 
Bedankt allemaal - op naar 2016!
#1
Beste gebruikers van dit forum,

Zo op de laatste dag van het jaar staat iedereen wel eens stil bij hetgeen dat er in het afgelopen jaar allemaal is gebeurd. Als beheerder van dit steeds populairder wordende Griekenlandforum kan ik met een goed gevoel terugkijken op een fantastisch 'Oríste!'-jaar. De ooit ontstane trend zette zich voor, net als in voorgaande jaren werd het forum drukker bezocht dan in het jaar ervoor.

In 2015 werden er (tot op het moment dat ik dit berichtje schrijf)  9855 berichten geplaatst en 847 nieuwe discussies gestart. Er werden 514 nieuwe leden verwelkomd. Er waren ruim 240.000 bezoeken aan het forum waarbij bijna 950.000 pageviews werden gegenereerd.  Deze doorzettende groei toont aan dat Oríste! nog steeds erg populair is onder de échte Griekenland-liefhebbers.

Ik wil dan ook van deze gelegenheid gebruik maken om alle gebruikers enorm te bedanken voor alle leuke, interessante, wetenswaardige en  soms actuele berichten, foto's, filmpjes, links en tips in de evenementenagenda, insturen foto's t.b.v. de 'foto van de week'-competitie en het stemmen (hint  Wink ) op de 'Foto van het jaar verkiezing' enz. enz..........

Een bijzonder woord van dank aan alle 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




en 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




die het forum op de één of andere wijze financieel hebben gesteund en het daardoor voor mij mogelijk maakten Oríste! op een professionele manier online te houden. Deze personen zijn meestal te herkennen aan de oranje kleur van hun schermnaam en de gele [Afbeelding: team-sponsor.gif] of [Afbeelding: team-donateur.gif] button die daaronder staat.

TIP: Neem ook eens een kijkje bij de sponsoren; klik op de banners in de bannerbalk of 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




.


ευχαριστώ πάρα πολύ

En voor nu: Op naar 2016!!

Καλή Χρονιά!
Quote
#2
Ger jij ook bedankt voor het instandhouden van zo'n leuk forum als Oriste.

Elpida en ik wensen ook jou en je familie het allerbeste voor 2016.

Xronia Polla!!!

Dick
Quote
#3
jij en je familie en vrienden ook een mooi uit,en een gezond nieuw 2016 Xronia Polla
heb de kaarsen al aan gemaakt,in een kapel op kreta

[Afbeelding: voop44.jpg]
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Sponsoren en donateurs: bedankt! Ger 2 3.493 07 January 2014, 18:55
Laatste bericht: Bart0riste

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)