Discussies: 28
Waarderingen:
48
Ik woon in: Noord Brabant
Ik ben momenteel in:

Kennissen van mij gaan meerdere malen per jaar naar Glyfada. Dat is volgens hen heel relaxed.
Discussies: 49
Waarderingen:
15
Ik woon in:
Ik ben momenteel in:

07 January 2016, 23:16
(Dit bericht is bewerkt op: 07 January 2016, 23:17 door Vito.)
Ik ben aan de Westkust geweest in Agios Gordis. Was toen een heel leuk dorpje en niet zo toeristisch maar dat is alweer 10 jaar geleden.
Ik vond Corfu ook niet zo, maar het zuiden spande wel de kroon met Engels pubs, een McDonalds ens. Verschrikkelijk.
Ik denk trouwens ook dat je geluk moet hebben met het weer in mei. Wij waren er de eerste week juni en hebben de helft van de vakantie regen gehad.
Discussies: 49
Waarderingen:
15
Ik woon in:
Ik ben momenteel in:

Dat roze hotel ken ik nog wel. Destijds was het geen backpackershotel maar van een Amerikaanse organisatie, er zaten ook alleen Amerikaanse jongeren.
Kavos was idd de plaats die ik bedoelde.
Jullie hebben wel echt geluk gehad met het weer. Een collega van mij was eind augustus 2 jaar terug en had ook heel veel regen op Corfu.
Discussies: 486
Waarderingen:
77
Ik woon in: Zeeland
Ik ben momenteel in:

ik zie net dat de molen ook als pakket reis is te boeken bij
eliza was here inclusief huurauto
Discussies: 19
Waarderingen:
25
Ik woon in:
Ik ben momenteel in:

Ik kom al bijna 10 jaar 2x per jaar op Corfu, in mei en eind September. In die periode heb ik nog nooit dronken en lallende Engelsen in Corfu-stad gezien. Vorige jaar mei was ik 2,5 week op Corfu en het was iedere dag prachtig weer met over 30 graden meestal, al was dit wel extreme warm (vond ik niet erg natuurlijk). Eigenlijk kan ik mij geen vakantie in mei herinneren dat het geen mooi weer was, buiten zo af en toe wat regenbuitjes en onweer aan het eind van de dag. Ik zit, vanwege 'omstandigheden', altijd aan de oostkust, bij Dassia, maar de mooie dorpjes liggen inderdaad meer aan de westkust.