Harís Alexiou European tour 2011
#1
Haris Alexiou European tour 2011:



Meer informatie op
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




en
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Ger
Quote
#2
Jammer dat ze niet naar Nederland komt. Ik denk dat het voor mij dan toch Düsseldorf wordt.
sirtaki
Fleurootje's signatuur Bij vlagen ben ik geniaal maar helaas is het vrijwel altijd windstil......
Quote
#3
Ze komt ook naar Brussel sirtaki , is dat niet dichterbij voor jou?
Quote
#4
Fijn om dit te lezen. Ze komt volgende week maandag 9 augustus naar Samos - Vathy; net een dag voordat wij er ons verblijf beginnen. Dat is jammer maar nu gaan we waarschijnlijk in Brussel met onze Vlaamse vrienden.
Quote
#5
(03 August 2010, 09:48)ElsR schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Fijn om dit te lezen. Ze komt volgende week maandag 9 augustus naar Samos - Vathy; net een dag voordat wij er ons verblijf beginnen. Dat is jammer maar nu gaan we waarschijnlijk in Brussel met onze Vlaamse vrienden.

Jammer Els, want Xaroula in GR is toch een andere beleving dan in NL. In 2006 zijn we helemaal naar Frankfurt gereden om haar te zien. Nu we in GR wonen zijn we vorig jaar naar haar concert in Kavala geweest. Geluidstechnisch duidelijk minder (open lucht), maar een sfeer...!
Quote
#6
Inmiddels is bekend dat ze naast de concerten op de flyer ook een concert geeft in Den Haag.

HARIS ALEXIOU
Zaterdag 11 juni 2011
World Forum Theater
Churchillplein 10
2517 EA Den Haag

Kaartjes: €49,50, €47,50, €45,50 (excl. servicekosten)
Aanvang: 20.15 uur

meer info:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&utm_medium=rss&utm_campaign=haris-alexiou-concert-op-11-juni-2011-in-world-forum-theater-den-haag-tickets-vanaf-vrijdag-te-koop

Zie ook de
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#7
Kan iemand mij vertellen of bij het concert van Xaris Alexiou als gast zal optreden Pantelis Thalassinos. Ik heb zoeits gehoord, maar of het zeker is, ik weet het niet.

Quote
#8
Zie agenda 07/06/2011 voor info over optreden in Brussel.
Quote
#9
Wie gaat er allemaal naar Den Haag en naar Brussel?
Fleurootje's signatuur Bij vlagen ben ik geniaal maar helaas is het vrijwel altijd windstil......
Quote
#10
Ik weet MISSCHIEN iemand die vanwege omstandigheden kaartjes over heeft voor het concert in Brussel. Interesse?
Quote
#11
Jahaaaaaaaaaaaaaaaa , wij (mijn vrouw en ik) gaan naar Den Haag. Dit is voor ons de eerste keer dat we Haris live gaan zien. Ik heb de tickets al in september geboekt. Tot Juni moeten we het doen met de DVD's...
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Makis Seviloglou & Band / Tour in Nederland SuWe21 1 806 11 November 2023, 14:26
Laatste bericht: Buurman
  Yannis Kotsiras: European Tour 2020 vlagreco 3 3.092 24 January 2021, 22:48
Laatste bericht: vlagreco
  Haris Alexiou stopt met zingen Patrick 4 1.900 11 July 2020, 09:31
Laatste bericht: BertE
  Makis Seviloglou Concert Tour 2018 Ger 3 2.622 09 November 2017, 08:53
Laatste bericht: Arthur
  Makis Seviloglou tour 2016 Cor Nieuw Vennep 24 15.467 02 April 2016, 13:27
Laatste bericht: Cor Nieuw Vennep
  alexiou van dijk 4 3.437 28 September 2015, 21:31
Laatste bericht: Anna-Maria
  April 2015: Haris Alexiou naar Brussel & Rotterdam Ger 57 40.250 24 April 2015, 09:34
Laatste bericht: Tzimis Bazoukas
  Haris Alexiou 28 April Keulen-Köln-Cologne Daniel Houben 0 1.963 03 April 2015, 22:39
Laatste bericht: Daniel Houben
  Xaris Alexiou op Kreta Limonia 4 4.013 21 August 2013, 01:15
Laatste bericht: De Haarlemse mug.
  alexiou 2012 grek 9 5.661 16 December 2012, 23:14
Laatste bericht: Albert

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)