5 Jaar De Griekse keuken thuis - Aubergines met feta uit de oven.
#1
Door een vraag van Martino kwam ik er laatst achter dat ik deze maand en om precies te zijn vandaag, 10 januari, al vijf jaar recepten post op Oriste. Ooit begonnen door een vraag van een aantal leden plaatste ik als eerste een zeevruchtenrecept. In die vijf jaar is het receptenboek hier aardig aangegroeid. En alles is daadwerkelijk gemaakt door mij en gegeten natuurlijk!  Big Grin  Tongue
Ik hoop dat diegenen die dit volgen er ook lekkere maaltijden door op tafel hebben kunnen zetten. Dank ook voor de vele leuke reacties die ik in de afgelopen jaren heb mogen ontvangen!
Morgen eten we als hoofdgerecht een lekkere bekri meze, citroen-knoflookaardappeltjes uit de oven en aubergines met feta uit de oven. Die laatste een heerlijk en gemakkelijk bijgerecht. Kan met lekker vers brood ook als vegetarische lunch! Ik heb nog wat Fix biertjes staan, dus daarvan gaat er ook vast wel eentje open bij de maaltijd!  Wink
Fijn weekend en natuurlijk Kali Orexi!

JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#2
Wat een leuke mijlpaal Johan, 5 jaar alweer. Na de genoemde 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




heb je ons inmiddels verblijdt met nog veel meer lekkere recepten; ik kom na enig telwerk op zo'n
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




.

En nu is natuurlijk de vraag: Wie van de forumleden heeft het grootste aantal van die 116 recepten al daadwerkelijk uitgeprobeerd?

Bedankt voor je bereidheid om zoveel van je eigen recepten met ons op Oriste te delen Johan!
Quote
#3
Hier gaan ze de oven in!  Tongue


Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#4
Leuk Johan!
Heb zelf wel een aantal recepten van jou gemaakt maar ben zeker niet diegene die de meeste recepten heeft gemaakt
De aubergines met feta lijkt mij ook wel wat.
Die ga ik zeker een keer proberen.

Wat mij betreft: lekker doorgaan met het posten van de recepten
Harma's signatuur Pluk de dag 
                         gremo
Quote
#5
Elke keer weer verrassend wat voor recept Johan ons voorschotelt. Ze kloppen altijd. Mag graag koken, maar ben niet een ster uit de losse hand. Dit is dus ideaal voor mij. Heb ondertussen een prachtige map met álle recepten. Johan nogmaals bedankt, je maakt oriste zoveel leuker.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Lamskoteletjes met kaas uit de oven JohanV 22 8.494 15 August 2023, 17:30
Laatste bericht: JohanV
  Gyros in metaxasaus uit de oven JohanV 1 909 23 May 2023, 14:23
Laatste bericht: Goedas
  Dorade uit de oven; Tsipoura sto fourno JohanV 26 5.834 24 April 2021, 16:32
Laatste bericht: JohanV
  Octopus uit de oven met kritharaki JohanV 2 1.708 17 April 2021, 20:46
Laatste bericht: Marpau
  Zalm met tomaat uit de oven JohanV 3 2.017 13 March 2021, 02:43
Laatste bericht: Wilma
  Kippenbouten met olijven uit de oven JohanV 1 2.207 05 December 2020, 06:12
Laatste bericht: Goedas
  Groene asperges met feta JohanV 3 2.202 17 May 2020, 22:36
Laatste bericht: JohanV
  Kip met aardappels uit de oven JohanV 2 2.130 30 April 2020, 23:41
Laatste bericht: JohanV
  Courgette-omelet met yoghurt en feta JohanV 6 1.963 03 October 2019, 00:00
Laatste bericht: JohanV
  Sardientjes met tomaten uit de oven JohanV 3 2.245 12 September 2019, 11:17
Laatste bericht: jacq1970

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)