Tomatensoep
#1
Niet alleen lekker in de zomer, maar zeker ook met dit winterse weer. Een heerlijke kom verwarmende soep, tomatensoep! Griekse natuurlijk!
Dit recept heb ik uit "De Griekse Keuken" gehaald en al vaak gemaakt. Kon er eigenlijk geen betere versie van maken Smile . Mijn voorkeur gaat uit naar de variant met kritharaki, wat "spannender" in de mond. Gewoon lekker en snel klaar! Tongue  Oh ja, lente-ui = bosui, het hele jaar door te verkrijgen.

JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#2
Soep in Griekenland! Er is veel veranderd, nu staat het bijna overal op de kaart.
Midden jaren '70 vroeg ik op Kos om soep, waarop de ober vroeg of ik ziek was.
Soep was voor de zieken.
Quote
#3
Johan  καλός μαγειράς είσαι
Quote
#4
(16 January 2016, 15:02)Dirk schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Johan  καλός μαγειράς είσαι

De klemtóón staat verkeerd in μαγειρας  Big Grin
Quote
#5
(16 January 2016, 15:02)Dirk schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Johan  καλός μαγειράς είσαι

Heb het even met Bing moeten vertalen Smile . Dank je!
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)