Fodelianakis olijfolie                 
Souvlaki
#1
Hier de versie met ui en paprika. Wil je hem basic, gewoon deze groenten weglaten. De marinade voor het vlees vind ik zelf heerlijk! Je kan de souvlaki natuurlijk ook met varkensvlees maken (schouder, maar ook fricandeau), rundvlees en ook kip. Er verandert dan niks aan het recept, alleen de garingstijden veranderen.

JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#2
Vandaag de souvlaki gemaakt met varkensfricandeau.

Nadat het vlees een paar uren gemarineerd had, aan de spies geregen en de resterende marinade er nog even lekker overheen om in te trekken terwijl het op temperatuur komt buiten de koelkast:

[Afbeelding: 2cy35nd.jpg]

En omdat ik echt geen zin had om in mijn winterjas bij de barbecue te gaan staan Rolleyes , maar in de grillpan op het fornuis:

[Afbeelding: 2vkix4i.jpg]
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#3
Mjammie!
Quote
#4
Ja, kom hier maar eens overheen Smile .
De vrouwen in Olympos op Karpathos weten goed dat de liefde van de man door de maag gaat! Tongue Wink

[Afbeelding: kan5g6.jpg]
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)