Griekse Gids Glossy (zomer 2016) is uit!
#1
De nieuwe Griekse Gids Glossy (nr 9 - zomer 2016) is uit!



[Afbeelding: 24noefo.png]

In deze editie o.a.:

Arrow  Wij gaan naar Rhodos - 11 Pagina's informatie over het eiland én de hoofdstad
Arrow  Boottrip naar Kastelorizo
Arrow  Met de boot van Rhodos naar Chalki
Arrow  Heerlijk Naxos (met uitstapjes naar Iraklia en Koufonissi)
Arrow  Eilnandhoppen op de Cycladen: Puur genieten!
Arrow  Ios: een paradijs voor jong en oud!
Arrow  Wandelen op Folegandros
Arrow  Verrassend Amorgos
Arrow  Vijf topplekken op Kreta
Arrow  Meerdere mogelijkheden m.b.t. eilandhoppen
Arrow  Karpathos: Zonovergoten paradijs
Arrow  Geen stress op de Ionische eilanden
Arrow  en nog véél meer.........


De Griekse Gids is exclusief online verkrijgbaar via:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




.
De Griekse Gids Glossy zal vanaf 2016 niet meer bij de Griekse restaurants verkrijgbaar zijn.
Quote
#2
Heb die alweer in huis en alweer helemaal uigelezen, want je begint eraan en kunt niet stoppen. Heerlijk met een ouzo erbij en dan weg dromen ......en alvast voor genieten van de geboekte vakantie's....
Quote
#3
ga hem vanavond nog bestellen.
Quote
#4
Had hem ook al willen bestellen maar met verzendkosten die bijna evenveel zijn als het magazine zelf zie ik er maar vanaf.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#5
Ja leuk, kreeg 'm vorige week op de vakantiebeurs cadeau!
Quote
#6
(21 January 2016, 21:05)Patrick schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Had hem ook al willen bestellen maar met verzendkosten die bijna evenveel zijn als het magazine zelf zie ik er maar vanaf.

Helemaal met je eens Patrick.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#7
Ik had hem woensdag aan het eind van de middag besteld en de volgende dag lag hij al in de bus! Snelle service! Smile  Ik ga er van het weekend even lekker voor zitten.
Quote
#8
Dank voor de tip. Heb hem meteen besteld. Idd jammer van de verzendkosten ja. Maar ik wil hem toch hebben! Zeker nu we gisteren onze vakantie naar Rhodos geboekt hebben.
Quote
#9
weer heel er mooi met veel informatie
Quote
#10
heel mooi gedaan, vooral het eilandhoppen op de Cyclades vonden wij
zeer interessant , zo doen wij het ook  graag, een dag van tevoren beslissen
welk eiland je morgen gaat bezoeken, en in juni is  het geen probleem
om  een slaap plaats te vinden ,alleen op naxos hebben wij ons vaste
vakantie plekje Smile
Quote
#11
Hij is binnen! Elke keer weer een mooi boekwerk. Dat wordt lekker lezen dit weekend.
Quote
#12
In de lonely planet van september staat een uitgebreid artikel over Zagoria.
Quote
#13
VOF De Griekse Gids
Winkelwagen
0 product(en) - 0,00€
Zoeken
Welkom bezoeker, Wilt u inloggen of registreren? HomeVerlanglijst (0)Mijn AccountWinkelwagenAfrekenen
Webshop Griekse Gids
De Griekse Gids webshop is gesloten.

Pas in januari 2017, wanneer de nieuwe Griekse Gids (Nr 10) verschijnt, gaat onze winkel weer open.

Wilt u op de hoogte blijven over wanneer en waar nog meer de Griekse Gids Glossy (NR 10) verkrijgbaar zal zijn?

Dit kreeg ik te zien op het moment dat ik de link aanklikte...
Hé wat is dat nou?

Costas
Quote
#14
ik ben al jaren geabonneerd op Lycnnari.  Geen glossy, maar wel interessante verhalen over politiek,plaatsen ,recepten, muziek, boeken. 1 x per kwartaal.
Quote
#15
(26 October 2016, 09:54)Costas schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




VOF De Griekse Gids
Winkelwagen
0 product(en) - 0,00€
Zoeken
Welkom bezoeker, Wilt u inloggen of registreren? HomeVerlanglijst (0)Mijn AccountWinkelwagenAfrekenen
Webshop Griekse Gids
De Griekse Gids webshop is gesloten.

Pas in januari 2017, wanneer de nieuwe Griekse Gids (Nr 10) verschijnt, gaat onze winkel weer open.

Wilt u op de hoogte blijven over wanneer en waar nog meer de Griekse Gids Glossy (NR 10) verkrijgbaar zal zijn?

Dit kreeg ik te zien op het moment dat ik de link aanklikte...
Hé wat is dat nou?

Costas

Costas, het bericht waar je op reageert is van januari, dus vandaar.
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#16
Efgaristo Johan,

Niet gezien, normaal krijg ik bericht van hun, ik ben nl. abonnee vanaf het begin.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  De Griekse Gids Glossy zomer 2024 komt eraan! Ger 13 2.288 14 February 2024, 00:42
Laatste bericht: Electra63
  De Griekse Gids Glossy editie zomer 2023 komt eraan! Ger 6 3.789 08 February 2023, 18:21
Laatste bericht: Pieter
  De Griekse Gids Glossy zomer 2022 komt eraan! Ger 2 1.908 09 January 2022, 16:01
Laatste bericht: Ger
  Griekse Gids Glossy zomer 2021 komt eraan Ger 14 3.458 03 December 2020, 23:15
Laatste bericht: WillemP
  De Griekse Gids Glossy (zomer 2020) is uit! Ger 3 3.033 19 January 2020, 15:22
Laatste bericht: jjohn
  Griekse Gids Glossy zomer 2019 Ger 1 3.728 06 January 2019, 10:25
Laatste bericht: Debs
  Griekenland Magazine zomer 2018 is uit! Ger 3 3.185 24 June 2018, 12:19
Laatste bericht: Ger
  Kala Magazine zomer 2018 is uit! Ger 8 8.681 17 January 2018, 21:25
Laatste bericht: roefke
  Voorlopig geen nieuwe Griekse Gids Glossy Ger 2 2.434 04 December 2017, 17:33
Laatste bericht: Costas
  De Griekse Gids Glossy zomer 2017 komt eraan! Ger 8 4.595 31 December 2016, 16:51
Laatste bericht: Ger

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)