Griekse dag in Utrecht op zondag 13 maart 2016
#1
Griekse Dag op 13 maart 2016

[Afbeelding: 4tpoba.jpg]
Op zondag 13 maart organiseert de Griekse Gids in samenwerking met het Grieks Verkeersbureau een Griekse dag. Het 'feest' duurt van 12.00 u tot 17.00 uur.

Meer info:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Kaartjes gekocht dus 13 maart naar Utrecht.
Quote
#3
Heel jammer dat ik moet werken (en niet kan ruilen). Lijkt me echt leuk om daar bij te zijn
Quote
#4
Ik ga ook, lijkt me gezellig.
Karidiès's signatuur Karen Agrafiotis - de Vries
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Quote
#5
Waar vindt het plaats?
Quote
#6
(01 February 2016, 12:45)Andreas schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Waar vindt het plaats?

Adres staat op de flyer in het eerste bericht van deze topic Andreas Wink
Quote
#7
Andreas Waar vindt het plaats?
het staat als eerst mail van ger op voorblad
Quote
#8
Lijkt me erg leuk, moet nog even afwachten maar als er niets tussen komt wil ik zeker gaan.
Quote
#9
Griekse Gids schreef:UITVERKOCHT!

Laatste update 1 februari 2016: Helaas is de Griekse dag van zondag 13 maart 2016 nu al uitverkocht (400 personen). Omdat de vraag zo groot is geweest, hebben we besloten om nog een Griekse dag te organiseren. Wilt u op de hoogte gehouden worden, schrijf u in voor onze
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Op 13 maart kon ik helaas ook niet. Hoop dat de volgende datum in m'n agenda past Smile
Even afwachten dus......
Quote
#10
Er is blijkbaar nog steeds geen nieuwe datum bekend [Afbeelding: confused.gif] 
Voor de eerste 400 gelukkigen die een kaartje voor de 13e maart hebben kunnen bemachtigen:
Een fijne dag gewenst! Laten jullie na afloop nog even weten hoe het is bevallen?
Quote
#11
Hallo,

We zouden morgen met 4 personen gaan maar er zijn afvallers nu heb ik 2 kaarten over voor morgen , diegene die interesse heeft moet even een PB sturen.

Gr
Quote
#12
Wie van Oríste is er geweest? Was het een geslaagde middag?
Misschien zijn er nog leuke foto's geschoten (hint Wink )?
Quote
#13
Hoi Ger

Wij zijn vandaag geweest. Het was erg gezellig met wat standjes van Griekse producten en het Grieks verkeersbureau 

De dia presentaties en natuurlijk de dansen waren erg leuk. Vakantie inspiratie opdoen  en hapjes en drankjes proeven.

Alles bij elkaar een gezellig en leuke middag in Utrecht  

Gr janos
Quote
#14
Zeer leuke dag gehad   herhaling zeker doen gremo Perfektbedankt
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  lekker Grieks eten op zondag,wat eten jullie? chris 54 9.892 21 April 2020, 14:37
Laatste bericht: chris
  TV-tip 26 maart 2016: Rob's grote tuinverbouwing Ger 1 1.855 20 March 2016, 20:32
Laatste bericht: Bart0riste
  Griekse Volksdansen Pigasos Utrecht pigasos 2 2.625 14 October 2013, 14:24
Laatste bericht: Brandaki
  Griekse student zoekt woonruimte in Hilversum of Utrecht Erwin 11 6.893 08 October 2012, 22:12
Laatste bericht: marie jose
  25 maarti 2012 Benefitfeest Griekse basisschool Odysseas Utrecht Alecco 1 2.631 24 March 2012, 18:43
Laatste bericht: ADO
  25 maart is een zondag ElsR 7 5.021 16 March 2012, 11:41
Laatste bericht: ADO

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)