Fodelianakis olijfolie                 
Ik stel me even voor
#1
Hallo allemaal,
Dank je voor het toevoegen. 
Ik woon deels in Nederland en deels op Kreta. We hebben een klein bedrijfje daar. We verhuren drie mooie moderne studio's op een prachtige plek, nml boven op een heuvel. We hebben rondom een geweldig uitzicht, zowel op zee als op de Psyloritis en de Lefka Ori. We zitten in een prachtig stukje natuur. In de heuvels achter ons nestelen de gieren en in de zomer strijken hier zwermen bijeneters neer en zien we regelmatig de Hop. De sterrenhemel is prachtig. Ik weet niet of ik hier de naam mag neer zetten. Maar wie er meer van wil weten stuur maar een pbtje.
Ik heb behoefte aan een Nederlands forum, ik volg nu vaak het Engelse forum van Living in Crete. Weet iemand van jullie of er ook voor Kreta een Nederlands forum is. Of is er misschien een speciaal hoofdstuk voor Kreta, waarop je vragen kunt stellen over de omgeving. En dingen kunt uitwisselen?
Quote
#2
(21 January 2016, 16:30)Reas schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hallo allemaal,
Dank je voor het toevoegen. 
Ik woon deels in Nederland en deels op Kreta. We hebben een klein bedrijfje daar. We verhuren drie mooie moderne studio's op een prachtige plek, nml boven op een heuvel. We hebben rondom een geweldig uitzicht, zowel op zee als op de Psyloritis en de Lefka Ori. We zitten in een prachtig stukje natuur. In de heuvels achter ons nestelen de gieren en in de zomer strijken hier zwermen bijeneters neer en zien we regelmatig de Hop. De sterrenhemel is prachtig. Ik weet niet of ik hier de naam mag neer zetten. Maar wie er meer van wil weten stuur maar een pbtje.
Ik heb behoefte aan een Nederlands forum, ik volg nu vaak het Engelse forum van Living in Crete. Weet iemand van jullie of er ook voor Kreta een Nederlands forum is. Of is er misschien een speciaal hoofdstuk voor Kreta, waarop je vragen kunt stellen over de omgeving. En dingen kunt uitwisselen?

Dag Reas,
Allereerst hartelijk welkom op Oríste! Leuk dat je ons gevonden hebt en je even voorstelt.

 [Afbeelding: kalosirthate.jpg]

Dit leuke en drukbezochte Griekenland-forum bestaat uit heel wat rubrieken, voor elk wat wils dus. En ja hoor , er is hier inderdaad ook een speciale Kreta-rubriek; kijk maar eens op de indexpagina in hoofdstuk "Griekenland per regio" (even naar onderen scrollen) of klik
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




.

Natuurlijk mag je de naam van jullie studio hier vermelden, ga gerust je gang hoor. En mocht je nog wat extra reclame willen maken kan dat ook in de rubriek "Te koop / te ruil / dienstverlening", kopje "Loekie de Griek / De Griekse Markt (Het semi-commerciële hoekje) " of klik
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




.

Nogmaals welkom op Oríste!; héél veel lees- en schrijfplezier hier op 't forum Wink
Quote
#3
welkom op de site
welk dorp op kreta woon je ,als ik vragen mag
Quote
#4
Wij wonen in Kástellos, Rethymno. Dank je. Ik ga op zoek naar alle mogelijkheden van dit forum. En ga zeker wat propaganda maken voor onze studio's.
Kijk maar eens naar
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#5
Hallo Jeroen en Ria, Welkom op dit forum,
Heb jullie site en FB profiel even bekeken en via Google streetview jullie locatie opgezocht.
Ziet er allemaal prachtig uit. Ik wens jullie veel succes met het exploiteren van jullie studio's.
Damiaatje's signatuur Je hoeft de top niet te bereiken, halverwege de berg is het uitzicht ook fantastisch.Big Grin

Als je met twee voeten op de grond blijft staan, kom je geen stap verder. Cool
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  De knoop doorgehakt: ik stel me ook even voor :) JipJipster 3 1.822 01 August 2022, 13:39
Laatste bericht: JipJipster
  Ik stel me even voor Taxidhis 11 9.507 30 May 2016, 22:53
Laatste bericht: Petra
  Ik stel mij eventjes voor *Mario* 5 5.636 25 July 2015, 08:27
Laatste bericht: ElsR
  Ik stel me ook graag even voor... paulette1958 10 5.773 30 July 2012, 08:54
Laatste bericht: Petra
  Ik stel mij voor: Rolf Rolf 3 3.247 02 December 2010, 21:46
Laatste bericht: Petra
Rainbow ik stel mij voor ; @lber10 @lber10 8 5.677 29 November 2010, 21:13
Laatste bericht: Petra
  Ik stel mij voor: Petra Petra Kardoula 3 3.143 26 November 2010, 09:59
Laatste bericht: edbe

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)