te koop gevraagd rustige gelegen huis op Kreta
#1
Wij zoeken een rustig gelegen huis met of zonder zwembad op Kreta.

Onze voorkeur gaat uit naar omgeving Rethymnon, omgeving Vamos Kalives, omgeving Kolimbari en Kissamos.

Wij hebben een villa op Kreta met zwembad.

Een eventuele koop- ruil is mogelijk.

foto's kunnen opgestuurd worden na email bericht.

JJ
Quote
#2
Wellicht is dit een optie voor de omgeving Vamos.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Computer Boy's signatuur Internetverslaving is nu een erkende ziekte, waarvoor je naar een afkickkliniek kan gaan. Ik ga alleen maar als er WiFi is.
Quote
#3
Bedankt voor de reactie.
Ja dit is precies wat wij zoeken. Het is een prachtig huis. Wel groot dat hoeft niet, dat is meer m2 en duurder. De vraagprijs stond niet in de tekst. Is dat met opzet met een bepaalde reden gedaan? Ook de grootte van de plot staat niet in de tekst. Staat het ook bij een makelaar te koop? Als de eigenaar bereidt is ons huis te kopen die wel een stuk kleiner is (huis voor zomer en winter, 2 slaapkamers, zwembad en mooie grote aangelegde tuin, privacy en goed afsluitbaar terrein), dan kunnen we misschien verder.
In ieder geval bedankt!
Quote
#4
Hallo Loutra,

Ik ben de webdesigner en wil je graag voor verdere vragen doorverwijzen naar de eigenaar van dit mooie huis.
Je kunt het antwoordformulier gebruiken in de contact pagina.
Computer Boy's signatuur Internetverslaving is nu een erkende ziekte, waarvoor je naar een afkickkliniek kan gaan. Ik ga alleen maar als er WiFi is.
Quote
#5
Hallo Boy,
Bedankt voor het antwoord.
Ik zie dat je in Kalives woont.  Cool
Wij vinden  Kalives een leuk dorp vooral ook omdat het een dorp van de Grieken is en niet alleen van de toeristen. 
Wij zijn in april in Kalives geweest om te kijken of er buiten het toeristen seizoen levendig is en niet dicht geplakt is zoals hier in Platanes. En ja hoor heel gezellig. Is dat ook in de winter of ben je dan in Nederland? Wij verblijven c.a.5 maanden (april-september) en dan nog een paar weken in de winter op Kreta.  
Waarschijnlijk ben je erg bekend in deze regio.  Wij hebben het idee dat in omgeving Plakka en in de directe omgeving van Almerida veel projecten en huizen gebouwd zijn. In de heuvels van Kalives lijkt ons ook wel wat rustiger klopt dat?

Wij hoeven niet percé zeezicht en een zwembad de rustige lokatie is het belangrijkste dus mocht je nog wat weten dat zetten we het op onze lijst van mogelijkheden.

We nemen contact op met de eigenaar van het huis in Vamos voor meer info en bedankt nog.

Groeten,
JJ
Quote
#6
(09 July 2016, 09:24)Computer Boy schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik ben de webdesigner

Afgezien van het feit dat het een mooi verzorgd huis is, moet ik ook zeggen dat je er een prachtige website van gemaakt hebt. Strak vormgegeven met veel foto's en toch supersnel, complimenten !
Quote
#7
(09 July 2016, 11:02)loutra2016 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hallo Boy,
Bedankt voor het antwoord.
Ik zie dat je in Kalives woont.  Cool
Wij vinden  Kalives een leuk dorp vooral ook omdat het een dorp van de Grieken is en niet alleen van de toeristen. 
Wij zijn in april in Kalives geweest om te kijken of er buiten het toeristen seizoen levendig is en niet dicht geplakt is zoals hier in Platanes. En ja hoor heel gezellig. Is dat ook in de winter of ben je dan in Nederland? Wij verblijven c.a.5 maanden (april-september) en dan nog een paar weken in de winter op Kreta.  
Waarschijnlijk ben je erg bekend in deze regio.  Wij hebben het idee dat in omgeving Plakka en in de directe omgeving van Almerida veel projecten en huizen gebouwd zijn. In de heuvels van Kalives lijkt ons ook wel wat rustiger klopt dat?

Wij hoeven niet percé zeezicht en een zwembad de rustige lokatie is het belangrijkste dus mocht je nog wat weten dat zetten we het op onze lijst van mogelijkheden.

We nemen contact op met de eigenaar van het huis in Vamos voor meer info en bedankt nog.

Groeten,
JJ

Hallo JJ,

Buiten het seizoen om heerst er een normale bedrijvigheid, voornamelijk gevoed door de hoeveelheid buitenlanders die hier overwinteren.
Vamos ligt op steenworp afstand, maar biedt wel iets meer rust. Kalyves kan soms, zeker in de zomer, erg druk worden.

De regio Plakka en Almyria zijn meer de gebieden waar de Engelsen te vinden zijn.

Veel succes met je zoektocht.

Computer Boy
Computer Boy's signatuur Internetverslaving is nu een erkende ziekte, waarvoor je naar een afkickkliniek kan gaan. Ik ga alleen maar als er WiFi is.
Quote
#8
(09 July 2016, 12:12)Rododafni schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(09 July 2016, 09:24)Computer Boy schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik ben de webdesigner

Afgezien van het feit dat het een mooi verzorgd huis is, moet ik ook zeggen dat je er een prachtige website van gemaakt hebt. Strak vormgegeven met veel foto's en toch supersnel, complimenten !

Hallo Rododafni,

Bedankt voor je compliment!
Ik ontwikkel websites met het uitgangspunt "minder is beter". Van alle tekst die overblijft na het schrappen, moet alleen dat overblijven waar de klant voor komt.

Foto's moeten geoptimaliseerd worden, waarbij de balans tussen; het aantal pixels en brilliance erg kritisch is. Dit waarborgt een snelle downloadtijd en toch mooie foto's.
Voor deze website is bewust niet gekozen voor een mobiele versie, omdat de foto's op een mobieltje onvoldoende weergeven wat moet worden overgebracht.

Nogmaals, bedankt voor je compliment.
Computer Boy's signatuur Internetverslaving is nu een erkende ziekte, waarvoor je naar een afkickkliniek kan gaan. Ik ga alleen maar als er WiFi is.
Quote
#9
Hallo Loutra, ik heb een mooi huis te koop in Kokkino Chorio.
Ook werk ik als makelaar op Kreta en kan je helpen met de verkoop van je woning. Mijn huis kun je vinden op
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Kokkino chorio dyonisos. Voor verkoop van ie woning of info over mijn woning of een andere op mijn website kun je contact opnemen met info@yourhomeoncrete.nl
Groetjes Willeke
Quote
#10
Hallo Freule,

Ik heb je huis bekeken. Mooi gebouwd huis helaas zo te zien geschakeld en dan is het huis van de buren te dichtbij. Wij zoeken meer ruimte om het huis heen.
Wel andere huizen gezien op je site  die in aanmerking komen. Deze heb ik op mijn lijst gezet. Als ik deze wil bezichtigen neem ik contact met je op ok?
We hebben nu al een paar makelaars voor ons huis (zie onder te koop te ruil) , maar bedankt voor het aanbod.

Veel succes met de verkoop van je huis.

groeten,
JJ
Quote
#11
Al eens op XE.GR gekeken?
naar mijn mening de grootste verzameling woningen in Griekenland.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Huis in klein gehucht op Corfu te koop BertE 1 2.721 15 December 2019, 15:17
Laatste bericht: BertE
  HUIS te koop KRETA-oost bij SITIA= 96000 euro Gibsea 0 4.193 08 October 2017, 19:01
Laatste bericht: Gibsea
  te koop gevraagd: 2e hands caravan corfu of elders Griekenland jokiedokie 1 4.651 11 May 2017, 16:03
Laatste bericht: chris
  huis/villa koop en verkoop peloponnesos/Kreta kokino17 3 6.725 28 October 2016, 16:47
Laatste bericht: kokino17
  Te koop huis in Zaros-Kreta peterels 4 8.202 02 October 2016, 22:10
Laatste bericht: El Greco
  Huis te koop in Kokkini Xani (Heraklion, Kreta) Maraki 12 13.789 16 December 2014, 16:09
Laatste bericht: Henri
  Huis te koop op Thassos Jota 14 12.734 10 December 2012, 09:38
Laatste bericht: Markos
  Te huur gevraagd: huis voor 3 mnd (Zuid) Kreta winter 2012 SandraHongarije 0 2.740 03 August 2012, 16:26
Laatste bericht: SandraHongarije

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)