Wie gaat naar waar dit jaar?
#1
Het is misschien wel leuk om te weten waar de leden van oriste dit jaar naartoe gaan Smile

Onze vakantie begint in mei op Paros en via Amorgos en/of Donousa verder naar Naxos
Quote
#2
Ik vlieg begin mei naar Kos, en vanuit daar "zwerven"
September ook vrij, staat nog open wat ik dan ga doen
Quote
#3
Lesvos, what else Wink
2x Smile
Quote
#4
(10 February 2016, 10:59)Brandaki schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Lesvos, what else Wink
2x Smile

Gaan jullie daar elk jaar naar toe? En welke plaats?
Quote
#5
Voor mij weer naar mijn stek op Kreta, what else.
Quote
#6
Dit jaar gaan wij voor het eerst Kythira ontdekken!
Quote
#7
Voor ons een combinatie van Corfu, Lefkas en Ithaki.

Corfu is voor ons een primeur. Lefkas 1x eerder geweest en Ithaki wordt de 3e keer. Dit is mijn favoriet!!
Quote
#8
Voor ons ook eerste keer Kythira, 1 week en daarna 2 weken "thuis"in Rododafni
Quote
#9
Ik ga de laatste week van februari naar Kreta voor een Griekse taalcursus in Chania. De eerste 3 weken van mei mag ik weer naar Corfu. Nog nooit zo lang achter elkaar naar Corfu geweest. Hopelijk spreek ik dan ook wat beter Grieks en kan ik eindelijk 'goede' gesprekken voeren. Smile
Quote
#10
Wij gaan in juni ons 40 jarig huwelijk saampjes vieren in Kefalonia op Lixouri bij Babis van aparthotel Apolafsi voor de derde keer .......en in september naar Stoupa naar Ktima me Théa en die hier nog wat info over heeft mag zich melden....
Quote
#11
Karpathos. Maar het zou zomaar een ander eiland kunnen worden.
Quote
#12
3e keer op rij naar Kefalonia. Een geweldig eiland!
En dit keer willen we echt een dagtrip naar Ithaca maken.
Quote
#13
Wij gaan in september 14 dagen naar Kreta. Tijdens die periode komen er 17 vrienden voor 5 dagen naar daar om samen met ons vakantie te vieren. 11 van die groep worden dit jaar 60 jaar en dus reden genoeg om iets speciaals te doen. We hebben voor de groep geboekt in een hotel in Kavros. Zelf verblijven we voor en na het groepsgebeuren in Calamon in Episkopi. Vorig jaar zijn we, ter voorbereiding van dit jaar, ook daar geweest. 
Het is nu de 5de keer dat we naar Kreta gaan, maar nog maar de 2de keer in deze omgeving. 

Els en Guy
Quote
#14
In Mei gaan we naar Aegina voor een weekje. In Aug./sept naar Syros een paar uur op Mykonos ivm overstap naar een andere ferry dan naar Amorgos ,Fologandros en dan naar Santorini
Quote
#15
Laatste week april naar Kreta om Grieks pasen mee te maken. Voor de eerste keer naar Mirtos. En in september voor de eerste keer eens naar Italië, Zuid Italië.
greece67's signatuur zwaaivlag
LIVE YOUR LIFE! YOU ONLY HAVE ONE!

Quote
#16
Eind juni 2 weken naar Limnos en hoor net van mn collega dat ze in augustus 2 weken naar Corfu gaat.
Leuk al de voorpret!
Quote
#17
limnos is heel mooi ,en nog vrij rustig,geniet er maar van
Quote
#18
3x naar mijn stekkie op Lesvos : 1x voorjaar, 1x zomer en 1x najaar
Quote
#19
In juni naar Samos en september een last minute naar??? Heerlijk
Quote
#20
LESVOS!!
De inwoners steunen die het verdienen en zelf nog een mooie vakantie er aan overhouden.
Hoe gemakkelijker wil je het hebben.

Taleme, Costas
Quote
#21
(10 February 2016, 21:29)Vito schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




3e keer op rij naar Kefalonia. Een geweldig eiland!
En dit keer willen we echt een dagtrip naar Ithaca maken.

Voor ons ook de derde keer en ook wij willen het dit jaar weer gaan proberen om een dag naar Ithaki te gaan , kijken of het ons dit jaar wel lukt....
Quote
#22
Hoi Els moet je echt doen Vathi is een heel leuk plaatsje, ben daar met Ross geweest een paar jaar geleden.
Quote
#23
De boot vertrekt alleen zo vroeg vanuit Sami. Kwart voor 8 of zo, en dat is best vroeg op vakantie. ;)
Je moet ook nog naar Sami rijden en zowel vanuit Lixouri als vanuit Argostoli is dat best nog een stuk.
Quote
#24
19 augustus 2 weken voor de 6e keer ( Nanny ) voor de 7e keer naar kokkari Samos.

gr
Samoslovers
Quote
#25
Samos wacht ook op jullie, @Samoslovers Smile
Quote
#26
Vanaf 29 augustus 2 weken naar Chios.
Quote
#27
Skiathos voor de 2e keer. We zijn daar nog niet uit gewandeld!
Quote
#28
kefalonia, eens zien of het waar is wat ze zeggen....
Quote
#29
Dat ga je leuk vinden. Alleen al voor de oversteek Argostoli naar Lixouri ga ik er nog weer naar toe. En dan dan kan je nog terug ook Big Grin .
Quote
#30
Wij gaan weer met auto en caravan 4 weken op het vasteland rondtrekken. Zo te lezen komen we dan geen forumbezoekers tegen??
Quote
#31
Zou best kunnen, Gemert. Wij zijn in de Zagori te vinden, maar ook op Lefkas
Angeliki's signatuur Χαιρετισμους! 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




  gremo
Quote
#32
(12 February 2016, 18:21)roefke schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




kefalonia, eens zien of het waar is wat ze zeggen....

Wat zeggen 'ze' dan?
Quote
#33
Over 4 maanden, 6 juni, hopen wij 3 weken naar Limnos te gaan.
In september (nog niet geboekt) is het plan weer eens naar het prachtige en ondergewaardeerde Thassos (Thassos-stad) te gaan. Mooi, groen en 100 km in omtrek.
Bijtijds weg en ontbijten in Skala Maries. Tijd gaat snel alweer 4 jaar geleden dat wij daar waren.
Quote
#34
Wij gaan 4 oktober naar Kreta met onze
 hondje Remy voor 8 dagen
Quote
#35
(13 February 2016, 12:58)Wim M schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Over 4 maanden, 6 juni, hopen wij 3 weken naar Limnos te gaan.
In september (nog niet geboekt) is het plan weer eens naar het prachtige en ondergewaardeerde Thassos (Thassos-stad) te gaan. Mooi, groen en 100 km in omtrek.
Bijtijds weg en ontbijten in Skala Maries. Tijd gaat snel alweer 4 jaar geleden dat wij daar waren.

Leuk Wim! Dan kunnen we ook wel een ouzootje in Kalivia gaan drinken ;)
Quote
#36
Vandaag 9 daagse reis naar Evia/Eretria geboekt bij Prinos Reizen voor 23 mei...

Heb er zin in....

Robienne
Quote
#37
Na dertien jaar Lesbos, gaan wij dit jaar 3 weken naar Kefalonia.
Quote
#38
(15 February 2016, 17:12)robienne schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Vandaag 9 daagse reis naar Evia/Eretria geboekt bij Prinos Reizen voor 23 mei...

Heb er zin in....

Robienne

Doe Jacqueline-Alexandra de groetjes!
Gaat vast een hele mooie reis worden! Ben jaloers! Smile
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#39
Zal ik doen JohanV, ik ken haar van een reis in 2000 naar Karpathos (Sunrise) en in 2001 naar Lesbos...
en idd dit is reizen in Griekenland zoals je graag wilt...althans ik...

robienne
Quote
#40
Ik ga in juni logeren op mijn geliefde Corfu (3de keer) en in augustus ga ik met mijn kinderen Santorini ontdekken!
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Wie gaat er dit jaar wel of juist niet? Vito 114 15.730 14 September 2020, 13:25
Laatste bericht: Geni
  Corona en vluchtelingencrisis: Toch naar Griekenland dit jaar? Ger 34 7.851 22 March 2020, 16:28
Laatste bericht: A en A
  Stijging toeristen dit jaar. Arthur 32 6.820 18 September 2018, 11:44
Laatste bericht: messara
  Waar heen volgend jaar? Patrick 83 19.232 07 June 2018, 16:14
Laatste bericht: JohanV
  Geen greece dit jaar gdvdmme roefke 57 19.135 04 October 2017, 20:49
Laatste bericht: roefke
  Waar of niet waar: topjaar toerisme Vito 21 7.513 09 November 2016, 12:29
Laatste bericht: Patrick
  Uitstekend betonijzer. Wie ontrafelt dit mysterie ? Bouboulina 11 6.190 12 November 2015, 20:55
Laatste bericht: jjohn
  De beste DJ's komen dit jaar uit............ Ger 3 2.935 19 October 2015, 08:35
Laatste bericht: greece67
  Wie en waar heeft een eigen verblijfje? Markos 57 39.208 10 September 2013, 11:26
Laatste bericht: jjohn
  Waarom zou je weer naar Griekenland gaan dit jaar? Corry 9 8.736 17 January 2012, 19:26
Laatste bericht: greetz

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 4 gast(en)