Courgettetaart
#1
Weer even een groentegerecht. Ik noem het courgettetaart, maar of je het een taart mag noemen? Er komt geen deeg aan te pas en is super eenvoudig te bereiden en smaakt ook nog eens heerlijk. Geen pita dus Wink . Lekker als bijgerecht, vegetarisch hoofdgerecht, maar ook als onderdeel van de mezze tafel!


Quote
#2
Hallo Johan,

Weer en heerlijk recept! Ga ik zeker proberen.
Trouwens de complimenten  duimpie      voor al die recepten die je de laatste tijd op het forum plaatst en daarbij vind ik de lay-out ook nog  eens geweldig!     goedgedaan    Ik ga eens kijken of ik ze op een fatsoenlijke manier kan printen.
Martino's signatuur Martino

sirtaki lovegreece
Quote
#3
Hoi Johan, kom ik weer even met een aanvulling. Dit gerecht is hier bekend onder de naam sfoungatta. (Ik hoop dat ik het goed schrijf)
Quote
#4
Toevallig zojuist ook courgettetaart gegeten. Het recept kwam uit het nieuwe kookboek De Smaken van de Griekse Zagori. Lekker recept! Ik had er een lekkere salade bij gemaakt en kippendijtjes uit de oven. Heerlijk gegeten Smile !
Angeliki's signatuur Χαιρετισμους! 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




  gremo
Quote
#5
Jammie, lijkt me heerlijk, dank je!
Quote
#6
(14 February 2016, 18:46)chris schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hoi Johan, kom ik weer even met een aanvulling. Dit gerecht is hier bekend onder de naam sfoungatta. (Ik hoop dat ik het goed schrijf)

Hoi Chris, dank je! Ik heb het hier, behalve dan, zoals Angeliki ook schrijft,  in het boek Smaken van de Zachori, nergens staan. Het recept in dit boek heeft wel een andere bereidingswijze, dus zal ook anders smaken. Ga het recept uit het boek zeker wel nog proberen! Heb mijn recept ooit eens gehad en opgeschreven.
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#7
Dank je voor je compliment Martino! Blush
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#8
Vandaag je courgette taart gemaakt. Super lekker. 
Nogmaals bedankt voor de fijne recepten. Net als Angeliki kippendijtjes en een salade erbij. 
Wordt al een mooi boekwerk al je recepten in mijn map. Zie er alweer naar uit wat de volgende wordt.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Kolokitapita - Courgettetaart JohanV 3 2.096 18 March 2018, 11:10
Laatste bericht: Angeliki

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)