het weer op Kreta
#1
Het weer op Kreta is even helemaal van slag, totaal geen regen, de hele week al elke dag rond de 27 graden en een luchtvochtigheid van net 22 procent, dit alles met een matige zuidelijke wind.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#2
Hallo Arthur

Het weer is misschien van slag maar je zou er jaloers op worden. Zondag heeft het hier de hele dag gestort regend en nu al een paar dagen goed koud en 's nachts vorst. Wil wel een paar van die Kreta dagen. Smile

Marja
Quote
#3
Ik bof, want ik mag as. zaterdag voor 9 dagen naar Kreta, naar Chania! ?
Wordt volgende week iets minder warm, volgens de weersverwachting, maar toch nog erg lekker. Heb er zin in!
Quote
#4
Vandaag een beetje veel wind in Kalyves op Kreta, maar met een uitstekende temperatuur van 25 graden.
Straks even uit de wind wat kleur op doen.
Computer Boy's signatuur Internetverslaving is nu een erkende ziekte, waarvoor je naar een afkickkliniek kan gaan. Ik ga alleen maar als er WiFi is.
Quote
#5
Wel op tijd omdraaien!
Quote
#6
(18 February 2016, 00:20)Esther Corfu schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik bof, want ik mag as. zaterdag voor 9 dagen naar Kreta, naar Chania! ?
Wordt volgende week iets minder warm, volgens de weersverwachting, maar toch nog erg lekker. Heb er zin in!

Kom je net in een klein voorjaarsstormpje terecht, maar daarna is weer goed.
Deze valt nog mee
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Aan de oostkant wordt het iets heftiger.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#7
@Esther, dit weekend is er een grote wijnproeverij bij de haven Chania. Leuk om even mee te pikken.
Volgend weekend trouwens in Heraklion.
Quote
#8
Tongue Bedankt voor de tip, Chris! Ga ik daar m'n verjaardag vieren zaterdagavond!
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  het weer wordt slecht op Kreta Arthur 20 12.196 27 October 2015, 00:11
Laatste bericht: Vasili
  het weer op kreta Arthur 3 2.872 10 September 2015, 12:32
Laatste bericht: martin

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)