Bekendheid Oríste verhogen
#1
Ik krijg regelmatig opmerkingen van Griekenland-liefhebbers die zojuist dit Oríste-Griekenlandforum hebben gevonden:

"Ben al jarenlang Griekenland-liefhebber maar was niet op de hoogte van het bestaan van Oríste"

"Toevallig kreeg ik de link van een kennis"

"Via Google hier terecht gekomen"  enz. enz.

Jammer dat Oríste blijkbaar zo moeilijk te vinden is ondanks een hoge notering bij zoekmachines.

Aangezien erg veel mensen tegenwoordig op allerlei sociale media lezen en schrijven is het misschien een leuk idee om juist op díe platforms andere Griekenlandfans op Oríste te attenderen. Zo af en toe een klein publiciteitsoffensief te starten kan natuurlijk nooit kwaad en levert gegarandeerd weer extra forumleden op.

Dus zit je op bijvoorbeeld Griekenland-gerelateerde facebook en/of andere social-media,  plaats daar eens een link naar dit Oríste forum up
Hoe meer zielen hoe meer vreugd (en natuurlijk informatie, gezelligheid, interessante verhalen en foto's).

Hoop op veel respons én natuurlijk een lawine van nieuwe Oríste-leden.

Alvast efxaristo voor ieders medewerking!

PS: op mijn 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




heb ik een bericht geplaatst dat men eventueel kan delen met andere geïntersseerden. up
Quote
#2
@Ger, je weet dat ik mij een paar jaar geleden te vuur en te zwaard
tegen je hierboven geformuleerde publiciteitsoffensief verzet zou
hebben( in een bepaalde vorm heb ik het dan ook gedaan).

Inmiddels ben ik volkomen bekeerd en ben het nu voor de volle 100%
met je eens. Mits door ook anderen hier gesteund lijkt het mij mogelijk
om Oriste naar een zeer verdiende verdubbeling van het ledental te tillen.
Succes er mee!
Quote
#3
Heb ook even gedeeld op Facebook.
Quote
#4
Ik kan jouw FB link niet delen dus heb het maar rechtstreeks gedaan. (De inhoud die je hebt opgevraagd, kan op dit moment niet worden weergegeven. De inhoud kan tijdelijk onbeschikbaar zijn, de link waar je op hebt geklikt kan verlopen zijn of wellicht heb je geen toegang tot deze pagina.)
Wellicht staat hij niet op "Openbaar"?
Oeps! Foutje van FB dus. Even later staat hij er 2x op. Wink
Quote
#5
Hij is gedeeld Ger.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#6
Tuurlijk!
Gedeeld via fb
Quote
#7
Jammer Ger maar ik kom zelden tot nooit op het smoelenboek maar zou wel wat graag via Tapatalk een gemakkelijkere toegang willen hebben op Oriste. Het wordt dan ook super gemakkelijk om vanuit je eigen devices foto's en bijdragen te plaatsen.  up
Quote
#8
Via FB gedeeld natuurlijk!
Quote
#9
Gedeeld op FB
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#10
Ook gedeeld via FB!
Quote
#11
Het staat erop
Quote
#12
Ook gedeeld natuurlijk!
Quote
#13
Is er al iets te merken van al dat delen Ger? Ik kreeg wel een paar leuke reacties op m'n FB.
Quote
#14
(15 March 2016, 15:05)Jota schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Is er al iets te merken van al dat delen Ger? Ik kreeg wel een paar leuke reacties op m'n FB.

Ja hoor Jota; sinds de oproep hebben zich al 31 nieuwe leden aangemeld; daar zal zeker een aantal Facebookers tussen zitten. Delen blijft natuurlijk een goed idee; uiteindelijk zal het bericht zich als een olievlek verspreiden onder andere Griekofielen op Facebook.

Hoe meer zielen hoe meer vreugd, toch?

Ik wil iedereen die al wat reclame heeft gemaakt voor 'ons' Oríste! enorm bedanken. En heb je het 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




nog niet gedeeld zou het tof zijn als je dat alsnog zou doen.

Een dikke efxaristo  !!
Quote
#15
Ik heb het oproepje zojuist op LinkedIn geplaatst.
Quote
#16
Hallo Ger
Ik heb het net ook gedeeld op Facebook.

Groet Marja
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)