Test je Griekenlandkennis bij de Griekse Gids
#1
Het lijkt gemakkelijk maar als je meedoet zal je zien dat het hier en daar toch niet zo eenvoudig is Blush 

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Mijn resultaten: 9 - 10 - 10

Ben benieuwd hoe jullie het er van af hebben gebracht  Tongue
Quote
#2
Mijn resultaten 8 - 9 - 8
Quote
#3
3x een 10. In deel 1 wel 2 vragen goed gegokt  Tongue
greece67's signatuur zwaaivlag
LIVE YOUR LIFE! YOU ONLY HAVE ONE!

Quote
#4
7...8.....7...... ppphhhhh als je nog niet overal geweest bent valt het tegen...
Quote
#5
8 - 10 - 9  Blush
Quote
#6
6 -10- 7

een goede reden om meer te gaan
Quote
#7
7-10 -7 leuk gedaan van de Griekse gids Smile
Quote
#8
7-7-9 Angry . Bedankt ! Ik ken mijn beperkingen weer.
Quote
#9
8-9-10
Quote
#10
8-9-8. Slecht in goden/godinnen....
Quote
#11
mijn cijfers zijn : 9 9 8 Sleepy Smile Wink
Quote
#12
Mijn cijfers zijn 7 8 8
Quote
#13
Oeps 7-7-5.
Nog meer bezoeken afleggen dus!
Quote
#14
Ah, ik ben gelukkig niet de enige, waarbij de score wat minder hoog uitviel...
Bij mij was het namelijk 7, 7, 6 en dat terwijl ik toch altijd dacht wel het nodige van Griekenland te weten...
Quote
#15
Ik moest ook even inkomen: 6, 8, 8 en goden en heel toeristische eilanden zijn niet mijn ding, dus dat werd gokwerk.
Quote
#16
8, 10, 9
Quote
#17
7-10-9
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#18
9-10-8 Best goed toch! Eerlijkheidshalve moet ik wel toegeven dat er enkele zijn gegokt Tongue .
Quote
#19
Nou ik ben op veel plaatsen niet geweest dus daar struikelde ik wel 6-6-5
Quote
#20
5-5-7
Quote
#21
5-8-6
Quote
#22
9-10-8 Redelijk dus. Volgens de Griekse gids moet ik meer gaan. Doen we dus maar haha
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)