Einde in zicht.
#1
Hi alle lezers, na 37 jaar is het einde toch inzicht gekomen dat ik niet meer dat kan doen wat ik nog graag had willen doen.  Een vervelende ziekte heeft mij gedwongen te stoppen met het schrijven van mijn reisverhalen op dit bord. 

Ik houd het kort en wens iedereen zijn geluk in jullie tweede vaderland, iets wat ik graag had willen delen, maar helaas.


Gr Cornelios
Quote
#2
Ach,dat klinkt niet goed. We zullen je hier missen. Kalo dromo!
Quote
#3
Sterkte!
Quote
#4
Sterkte!
Quote
#5
Jemig Cor wat erg. Sterkte!
Wim
Quote
#6
Da's schrikken Cor, wat een heftig en triest bericht.
Ik heb je zojuist een PB'tje gestuurd........
Quote
#7
Poehhhhhhh wat een heftig bericht.
Wij zullen jouw mooie verhalen missen zeg...
Wat het ook mag zijn ...en het klinkt niet goed.....HEEL VEEL STERKTE.....
Quote
#8
Ach @papajani, wat een verschrikkelijk bericht, wat spijt me dat
vreselijk dat ik je mooie gedetailleerde verhalen zal moeten missen.
Veel erger is het nog dat de oorzaak van je ophouden met het schrijven
van die mooie reportages in het lichamelijke vlak lijkt te liggen.
Ik wens je daarom veel sterkte en moed toe. En probeer er op een
misschien beperkter vlak nog wat moois van te maken. Ik hoop van
harte dat er nog een stukje levensplezier lang overblijft.
Quote
#9
Nou das schrikken, sterkte voor later.
Quote
#10
Ook vanaf deze kant veel kracht en sterkte toegewenst!
Quote
#11
Sterkte Cor. Je naam valt zo vaak in onze vakantie als we bij Sakis, jouw vriend zitten..
Quote
#12
heel heel veel sterkte,we zullen je missen
Quote
#13
Heel veel sterkte en goeie moed
Quote
#14
Veel sterkte en moed Cor.
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#15
Heel veel sterkte en kracht gewenst!
Quote
#16
Heel veel sterkte.
Quote
#17
Cornelios,
Allereerst al het goede toegewenst.
Veel sterkte in de komende tijd.
Je gezondheid is je zwaarste dobber, hopend kunnen wij een minieme bijdrage leveren.
Dank je voor je vele prachtige verhalen.
Genoten hebben we ervan, natuurlijk hebben we je verhalen een aantal keer nagelezen.
Want ze bleven en blijven ons verbazen en boeien.
Vooral je schrijfstijl blijft ons boeien en je weet onze aandacht te behouden tot het einde van het verhaal.

Sterkte toegewenst
iakovos's signatuur [Afbeelding: angel.gif]
Quote
#18
Dat is schrikken.
Ik wens je veel goede moed maar tegelijk ook heel veel beterschap. Sommige situaties zien er soms slechter uit dan dat ze nadien ten goede kunnen evolueren. Daar moet je dus blijven in geloven, hoe moeilijk ook.
We zullen je hier missen. Probeer af en toe nog eens langs te komen in dit gezellig Oriste kafeneion. Dus hopelijk tot ziens.
We duimen voor jou!
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#19
Ja, dat is voor ons ook schrikken, maar zeker voor Cor en zijn vrouw!
Ook al hebben we elkaar nooit echt ontmoet (wel een keer jou zien rijden in Perdika), we kenden jouw verhalen wel hoor.
Heel veel sterkte gewenst en als het even kan, denken we dat je nog wel eens op Oriste zal kijken.
Quote
#20
Heel veel sterkte.
Viviane
Quote
#21
Heel veel sterkte Papajani, ook voor iedereen in je persoonlijke omgeving. Dank voor de mooie belevenissen die je hier hebt gedeeld.
Quote
#22
Het ga je goed Cornelis. Ik miste je al 'n tijdje hier. Je kunt in ieder geval teren op vele prachtige momenten in Griekenland.
Quote
#23
Hoi Cor heel veel sterkte en houd moed.
Quote
#24
Hi beste lezers. Jullie geven ons de steun die we echt nodig hebben. Ieder op zijn eigen manier. jullie geven ons de kracht om door te gaan, zowel op het PB als waar dan ook. Even terug naar mijn posting, het is niet de bekende K, maar de ziekte van Parkison. Het is allebij niet prettig om het te hebben, alleen bij deze ziekte van Parkison trillen je handen en benen veel. Het schrijven is dan ook erg moeilijk, ook het spreken is moeilijker geworden. Het is niet een ziekte wat plotseling opkomt, achteraf blijkt dat ik het al jaren onder mij hebt

Rest mij nog te schrijven, dat ik alle een prettige vakantie toewenst.

C en M

Cor en Marijke.
Quote
#25
Cor, dat is inderdaad eveneens een waardeloze ziekte.
Woonden jullie definitief in Perdika of hebben jullie nog een thuisbasis in Nederland? Ik kan me zo voorstellen dat het fijner is om de medische begeleiding in Nederland te krijgen.

Nogmaals veel sterkte en kracht toegewenst, zowel met de diagnose als de ziekte zelf.
Quote
#26
Een kl... ziekte Cor.
Sterkte ermee.
Quote
#27
Hi allen op Oriste, ik kon het maar net aan droog houden allemaal. Het doet ons zeker heelveel en danken wij jullie voor alle steun.  Ja en nu !!!! Sowieso gaat het leven gewoon door en dat zullen wij duidelijk ook doen, hoe moeilijk dat ook maar is. Een ding is zeker, niemand kan het ons afnemen en nogmaals dank ervoor.

Toch nog ff een dank aan Ger & Nieke.
Quote
#28
(03 February 2016, 17:40)papajani schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hi allen op Oriste, ik kon het maar net aan droog houden allemaal. Het doet ons zeker heelveel en danken wij jullie voor alle steun.  Ja en nu !!!! Sowieso gaat het leven gewoon door en dat zullen wij duidelijk ook doen, hoe moeilijk dat ook maar is. Een ding is zeker, niemand kan het ons afnemen en nogmaals dank ervoor.

Toch nog ff een dank aan Ger & Nieke.

Geen dank hoor Cor; we kennen elkaar immers al een hele poos; eerst van het oude Epirus-prikbord en sinds het begin van Oríste (jij was er al vanaf het begin bij als het 15e lid van dit forum) ook hier. Met de ontmoeting van ons bij jou en Marijke thuis in Perdika als hoogtepunt. Wat een gastvrije ontvangst en gezelligheid op die dag! We hebben het er nog regelmatig over. Ik hoop dan ook dat je zo nu en dan tijd en energie vindt om ons op Oríste van de ontwikkelingen op de hoogte te houden. En als je nog leuke verhalen, tips en anekdotes te binnen schieten lezen we die natuurlijk héél graag  Wink
NB: Mochten Nieke en ik verder iets voor jou of Marijke kunnen betekenen schroom niet en laat het even horen........
Quote
#29
Heel  veel sterkte in dit moeilijke proces!
Quote
#30
Ook namens ons...Heel veel Sterkte!!
Quote
#31
Heel veel sterkte en kracht toegewenst.
Quote
#32
Heel veel sterkte.
Quote
#33
Sterkte ouwe reus.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#34
Heel veel sterkte.
Quote
#35
Heel veel sterkte en heel veel dank, Cornelios. Je hebt me ooit op weg gezet, op het Griekenland prikbord althans, naar Epirus. En ook naar de Prespa Meren meen ik me te herinneren.
Alhoewel ik een tijd niet op het prikbord was, maar nu terug, zal ik je verhalen erg missen.

Groetje uit België
Hilde
Quote
#36
Hi, Vito, dank voor je medeleven. Geld ook voor allen prikborders, Je vraag, of wij daar vast woonden is eigenlijk nee. Wel hadden wel een 5 jarige contract getekend maar niet verlengt. We vonden een andere woning, maar dat was niet onze gelukkige keus. Via via, kregen we te horen dat er een nieuwe app: te huur was en hebben dit aan onze oudste dochter voorgelegd en die heeft het nu gehuurd, dit voor twee jaar. En wij huren het nu voor enkele maanden. De laatste ontwikkelingen zijn nu zo, Dat we geen mogelijkheden meer zien om het te blijven doen. Sowieso is het niet meer mogelijk omdat ik een 16 pillen per dag slikt, en dat wordt dan allemaal zo ingewikkeld, juist ook omdat je uiters 3 maanden kan meenemen. Een moeilijk verhaal allemaal, maar zo is het nu.

Hoop dat je het nog kan volgen, maar zo is het op dit moment.
Quote
#37
Wat afschuwelijk! Ik wens jou enorm veel kracht en sterkte toe!!
Quote
#38
Nogmaals, wij zijn zeer iingenomen met al die reacties, het doet ons zekergoed.

Cornelios
Quote
#39
Lieve Cor en Marijke,
Vandaag je droevig bericht gelezen,vreselijk schrikken voor jullie en de kinderen.
Ik denk nog vaak als ik achter in mijn tuin op jouw mooie blauwe Griekse stoeltjes,wijntje op de blauwe tafel zit, aan die gezellige middag bij jullie thuis.
Cor,je blijft ons toch zeker volgen op ons Oriste.
Ook van ons heel veel sterkte en kracht toegewenst.
Margaritha en dochter Margriet
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Wordt dit het einde van illegale grensoverschrijdingen? Ernst 0 1.046 15 February 2020, 20:21
Laatste bericht: Ernst
  Krant 'Ta Nea' - Einde??? Patrick 15 6.147 25 July 2017, 17:56
Laatste bericht: Patrick
  Het einde der tijden in GR? Aleko 13 8.475 25 February 2013, 13:58
Laatste bericht: Tzimis Bazoukas
  Winter in zicht? Beems 35 19.969 13 January 2013, 20:41
Laatste bericht: Beems
  Is dit het begin van het einde? Wick 7 6.005 15 May 2012, 23:10
Laatste bericht: vlagreco
  Einde vakantie Samos Els Cuijpers 1 2.656 08 August 2011, 18:36
Laatste bericht: Buchii

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)